2019-01-25, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Varför lever redaktionerna på Avpixlat/Samnytt/Nordfront/Nya Tider/Fria Tider/Granskning Sverige osv fortfarande? Hur kan Jan Axelsson tillåtas tuta och köra med hälsan i behåll?
Har jag redan svarat på i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Falsk kontrollerad opposition? Kanske att man behöver en betydelselös harmlös liten sektgrupp med "extrema" åsikter för att ge sken av att "demokratin lever" och alla åsikter är tillåtna, allt för att blidka kreti och pleti-pöbelns klena sinnen och visa att det finns "galna dårar" som låg bakom massmord under WW2?
Sen kan tilläggas att eliten brukar infiltrera framgångsrika växande organisationer, t.ex. SD.

Citat:
Men nu handlar inte tråden om det utan om hur "eliten" gör när de dödar folk, hur ser tekniken ut?
Ja precis. Metoderna är många och allt mer tekniska och sofistikerade kan man tänka sig. Man kan få folk att begå självmord också. Jag kan tänka mig att Assange torteras medvetet genom att få sitta på en ambassad år efter år, efter att man hittat på anklagelser om falska våldtäkter. Självmordsrisken finns med här.
Citera
2019-01-25, 12:52
Medlem
Citat:
Varför lever redaktionerna på Avpixlat/Samnytt/Nordfront/Nya Tider/Fria Tider/Granskning Sverige osv fortfarande? Hur kan Jan Axelsson tillåtas tuta och köra med hälsan i behåll?

Men nu handlar inte tråden om det utan om hur "eliten" gör när de dödar folk, hur ser tekniken ut?

Det är antagligen främst när någon blir för obekväm som detta görs. Att slakta hela redaktioner är dessutom svårare att komma undan med, såvida man inte orkestrerar någon form av false flag. Men då har eliten problemet med att de utsatta för brottet kan få ökade sympatier. Det är nog mycket som övervägs.

Frågan består. Varför skulle eliten inte ibland använda sig av sådana metoder, när resurserna finns?
Citera
2019-01-25, 12:54
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Har jag redan svarat på i tråden.

Sen kan tilläggas att eliten brukar infiltrera framgångsrika växande organisationer, t.ex. SD.

Ja precis. Metoderna är många och allt mer tekniska och sofistikerade kan man tänka sig. Man kan få folk att begå självmord också. Jag kan tänka mig att Assange torteras medvetet genom att få sitta på en ambassad år efter år, efter att man hittat på anklagelser om falska våldtäkter. Självmordsrisken finns med här.

Jaha. Du har sagt det, frågan är hur det går till. Vilka ringer man, vilka utför det och vilka är metoderna för att det inte ska märkas?
Citera
2019-01-25, 12:55
Medlem
Citat:
Jaha. Du har sagt det, frågan är hur det går till. Vilka ringer man, vilka utför det och vilka är metoderna för att det inte ska märkas?

Hur den processen går till i detalj i olika fall, är väl ganska svårt att veta för oss oinsatta som spekulerar. Men det är väl sunt att spekulera i dessa frågor, istället för att bara blint tro på allt. Eller vad tycke du?
Citera
2019-01-25, 13:08
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Hur den processen går till i detalj i olika fall, är väl ganska svårt att veta för oss oinsatta som spekulerar. Men det är väl sunt att spekulera i dessa frågor, istället för att bara blint tro på allt. Eller vad tycke du?

Absolut. Det är därför jag frågar hur det går till när eliten dödar misshagliga personer utan att det framkommer att ett mord har skett.
Att det skett, och kommer att ske fler gånger, är jag medveten om.

Har vi ens några konstaterade fall där dissidenter man länge trott dött en naturlig död senare visat sig ha blivit mördade med hjälp av svårupptäckta gifter och preparat?
Citera
2019-01-25, 13:12
Bannlyst
Citat:
Absolut. Det är därför jag frågar hur det går till när eliten dödar misshagliga personer utan att det framkommer att ett mord har skett.

Har vi ens några konstaterade fall där dissidenter man länge trott dött en naturlig död senare visat sig ha blivit mördade med hjälp av svårupptäckta gifter och preparat?

Detta kan normalt sett inte upptäckas efter obduktion.
Man måste aktivt söka efter specifika gifter under abduktionen för att finna dem.

Här kan det också tänka sig att eliten har tillgång till special - syntaserade kemiska gifter som ingen letar efter och är okända till allmänheten.

Efter abduktionen begravs eller kremeras liket oftast.
Citera
2019-01-25, 13:14
Medlem
Citat:

Tycker du inte det är märkligt, att man i Sverige, tror blint på att sådana här företeelser inte förekommer i Sverige, utan förekommer enbart i andra länder?

Nja, det är ju spekulationer. Jag menar, sitter man inne med info i något konkret fall att svensk säkerhetstjänst mördat någon i maktens regi, då är ens liv i stor fara, om man sitter inne med sådan information. Jag tror att svensk säkerhetstjänst och statsmakt är mycket professionell jämfört med andra länder, med att dölja, lura och indoktrinera folket samt i smyg kunna mörda folk, utan att detta någonsin ens kommer fram till folkets kännedom.

Metoderna tror jag också blir allt mer professionella. Teknisk utrustning? Vad finns? Vilka gifter anävnds som går obemärkt förbi vid obduktion? Assange-fallet, var det en typisk metod att undanröja någon på?
Citera
2019-01-25, 15:20
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Om det är allt du har på fallet Rabani hjälper det inte att du ropar cover up och konspiration. Det är ett väldigt klent fall du argumenterar för.

Att Bechar blev mördad finns väldigt tydliga belägg för att det förmodligen har skett. Hans position som medborgarjournalist, palestinier, orädd, och smart är starka motiv för att tysta honom.

Fallet är väl värt att diskutera. Finns bristande bevis? Ja, det finns nästan ingen information att hitta kring hans död, varken obduktion eller tydliga familjeutlåtanden efter döden. Konstigt.

Vi behöver inte heller glömma att Aschberg faktiskt även blev polisanmäld för mord av Granskning Sverige.

Citat:
Som jag förstått det var hans familj närvarande i det hus eller den lägenhet han avled i. De borde ha märkt av agentintrånget.

Jaså? Var har du förstått att det var familj närvarande? Skicka länk tack för det har jag inte hört.

Ont:
https://www.youtube.com/watch?v=tzIw44w00ow

Sedan 70 talet har de utvecklats så idag bör de vara mer avancerade och näst intill omöjliga att spåra.

Vilka som utför dessa dåd är säkert någon statlig verksamhet där chefen har högt uppsatta handels- och politiska kontakter och resurserna att utföra mord och andra uppdrag.

I mer personliga fall är det kanske nån agent som är släkt eller vän och kallblodig nog att mörda. Såklart en person som inte personligen är inkopplad.

Men något som borde stämma är i alla fall att män står för flest lönnmord.
Senast redigerad av Taoker 2019-01-25 kl. 15:23.
Citera
2019-01-25, 17:21
Medlem
Svenska frimurare är rätt otäcka. De har höga poster inom polis och socialen så de fördärvar människor på det sättet istället.
Citera
2019-01-25, 17:40
Medlem
hehehos avatar
Inducerad cancer brukar funka utan att nån misstänker nåt.
Citera
2019-01-25, 17:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heheho

Hur vet du det i sånt fall?
Citera
2019-01-25, 17:44
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heheho

Hur funkar det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in