2019-01-24, 11:32
Bannlyst
Samuels vän har nu tagit bort sitt inlägg
Citera
2019-01-24, 11:33
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abloodywar
Fast de "tre stjärnorna" representerar väl ändå de tre avlidna?

Då kan man ha "tre stjärnor" och endast nämna barnen. De är viktigast enligt mig. Men det är uppenbarligen prio ett för denna C. att mördaren får vila i frid.
Senast redigerad av Rosamund 2019-01-24 kl. 11:35.
Citera
2019-01-24, 11:33
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Man kan nämna främst barnen och be dem vila i frid. Inte bara deras mördare. Det är respektlöst och förnedrande mot barnen.

Alla gör inte det du vill och som du tycker att de ska göra.
De personen som skriver kanske inte kände barnen utan bara honom och då blev det så.
Jag ser ingen anledning att ge sig på den personen och vara någon polis i hur andra uttrycker sig.
Händelsen är bara tråkigt och vad jag ser så är det tre stjärnor
Det betyder väl de tre så tolkar jag det
Senast redigerad av Krickedixan 2019-01-24 kl. 11:36.
Citera
2019-01-24, 11:34
Medlem
kanelipullas avatar
Så alltså bestämmer denna psykiskt sjuka man som troligtvis är instabil sen tidigare och en kort man med hett tempertament och alkohol problem ta sina barns liv samma dag som barnens mamma fyller år? Really? Hur sjuk i huvudet va han egentligen? Fy satan.. må hans själ brinna i helvete för alltid!!
Citera
2019-01-24, 11:35
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Känns lite långsökt? Att få sina barn mördade vilken dag som helst är nog lika hemskt.
Men det är nog ändå ännu lite hemskare att de dog på hennes egen födelsedag. Födelsedagar ska ju vara dagar av lite extra glädje med sällskap, hälsningar, tårta, presenter och annat som ska glädja den som fyller år. Om dagen då också är den dagen då barnen dödades så överskuggar det ju den lilla glädjen med att fylla år. Jag vet ju såklart inte om det var uttänkt så, men om han ville orsaka maximal skada för henne så var det ju väldigt djävulskt listigt eller vad man ska säga av fadern att räkna ut det så...
Citera
2019-01-24, 11:36
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Han säger redan i videon att han skjutit grabbarna. Så det vore nog för sent iallafall
Inte för sent för att plocka in honom, förhöra honom och så småningom få FUPen offentlig. Nu kommer förundersökningsprotokollet läggas till handlingarna när allt är klart. Ingen offentlighet här inte, inte när gärningsmannen är död. Men med facit nu, ja det var synd att han hann ta livet av sig, att mannen var för snabb.

Troligen lärde han sig i Bjärredfallet att gärningsmannen skyddas i och med att han dör. Inget kommer ut som inte är nödvändigt.
Citera
2019-01-24, 11:37
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimur
Men det är nog ändå ännu lite hemskare att de dog på hennes egen födelsedag. Födelsedagar ska ju vara dagar av lite extra glädje med sällskap, hälsningar, tårta, presenter och annat som ska glädja den som fyller år. Om dagen då också är den dagen då barnen dödades så överskuggar det ju den lilla glädjen med att fylla år. Jag vet ju såklart inte om det var uttänkt så, men om han ville orsaka maximal skada för henne så var det ju väldigt djävulskt listigt eller vad man ska säga av fadern att räkna ut det så...

Han säger ju i videon att han har planerat det ett tag så nog fan var det uträknat så att det skulle ske på hennes födelsedag.
Citera
2019-01-24, 11:39
Medlem
MorT2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Han säger ju i videon att han har planerat det ett tag så nog fan var det uträknat så att det skulle ske på hennes födelsedag.
Kan du länka video?
Citera
2019-01-24, 11:40
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Samuels vän har nu tagit bort sitt inlägg

Är det för att polisen nu vill komma i kontakt med alla som såg livevideon?

Tipsa polisen om henne.
Citera
2019-01-24, 11:40
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Usch, vad hemskt! Jag har ju inte sett videon och känner inte just nu för att göra det heller....
Citera
2019-01-24, 11:41
Medlem
Maxipower1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorT2
Kan du länka video?
Den lär vara borttagen för länge sen.
Citera
2019-01-24, 11:43
Medlem
Hur i helvete kunde han ha fortsatt vårdnad om det var så uppenbart att han hade psykiska problem och hur kunde han då dessutom ha tillgång till vapen 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in