2019-01-24, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scandinavium
På mammans födelsedag också. Klart planerat. För jävligt!

Ja fy fan, då hade jag rätt i min misstanke. Så jävla hemskt.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Tragiskt det här. Helvete vad han måste upplevt sig kränkt. Ser på hans Fejja att han har en bild på sig själv med ett hjärta runt och texten "I miss you mom". Undrar när mamman dog, om det var nyligen?

Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scandinavium
På mammans födelsedag också. Klart planerat. För jävligt!

Ja typiskt när en pappa mördar sina barn och tar livet av sig. Ofta för att hämnas. Riktigt vidrigt
Citera
2019-01-24, 09:03
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ja vem vet. Tar man livet av sig är man sjuklig så de tänker inte normalt. De tror väl kanske att ingen kan ta hand om dessa barn efter de själva är döda. Eller att ingen annan bör ta hand om dom. De "äger" barnen. De är sjuka så svårt att veta. Men det är ju lyckligtvis ganska ovanligt detta med "utökat självmord" och som bara kommer klassas som "familjetragedi" som egentligen ju är mord.

Med det vi vet skulle jag inte kalla detta för utökat självmord. Det kan vara så, men det man också ha skett av andra orsaker. Någon skrev att det inträffade på barnens mammas födelsedag, om det stämmer och spelat in så kan man ju tänka sig att målet var orsaka henne maximal skada.
Citera
2019-01-24, 09:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Vilken sjuk jävel. Visst måste det ha funnits varningssignaler. När gjorde GM och denne Karin Slut, nyligen?
Gms facebook verkar raderad.
Samuels Facebook fungerar. Om inte du kan se den ligger problemet på sin sida. Följ länken i mitt inlägg.

När paret gjorde slut framgår inte av det lilla jag än sålänge har sorterat mig igenom men Karin sökte åtminstone nytt boende i slutet av augusti -18. Gissningsvis har relationen brakat samman under sommaren.
Citera
2019-01-24, 09:06
Medlem
n3m3s avatar
Fega jävel, ta sitt eget liv är en sak men att döda sina egna barn ger dej en speciell plats i helvetet.
Citera
2019-01-24, 09:06
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Med det vi vet skulle jag inte kalla detta för utökat självmord. Det kan vara så, men det man också ha skett av andra orsaker. Någon skrev att det inträffade på barnens mammas födelsedag, om det stämmer och spelat in så kan man ju tänka sig att målet var orsaka henne maximal skada.

Känns lite långsökt? Att få sina barn mördade vilken dag som helst är nog lika hemskt.
Citera
2019-01-24, 09:08
Medlem
Börjar likna fallet med mannen som eldade upp sina barn härom året, för att straffa modern.
Citera
2019-01-24, 09:09
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Känns lite långsökt? Att få sina barn mördade vilken dag som helst är nog lika hemskt.

Ur GM:s perspektiv kan det nog finnas en viss symbolik?
Citera
2019-01-24, 09:10
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tragiskt det här. Helvete vad han måste upplevt sig kränkt. Ser på hans Fejja att han har en bild på sig själv med ett hjärta runt och texten "I miss you mom". Undrar när mamman dog, om det var nyligen?

Inte konstigt att sådant här sker om regeringen underlättar könsdiskriminering inom psykvården.
Citera
2019-01-24, 09:11
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solrosen2018
Fan vad sorgligt.. 😭 Så fina pojkar..
Hur kan man skjuta sina barn?!
Ja, det är fullständigt omöjligt att förstå.
Även om han hyser agg mot sambon så tycker man det borde stanna mellan dom.
Jag har själv 2 pojkar i den åldern.

Någon skrev tidagare att mentalsjukhusen borde återupprättas, håller fullständigt med.
Citera
2019-01-24, 09:12
Medlem
Verkar ju vara en riktig galning det där. Mördar sina barn, går sedan ut och streamar på facebook för att sedan skjuta sig själv.

Otäck typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in