2019-01-24, 11:18
Medlem
Maxipower1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annasvensson32
Han verkar vara stenrik person som driver ett aktivt företag, äger 9 bilar................osv

https://www.ratsit.se/19720901-Erik_Samuel_Rehn_Moklinta/RR393JbMOaBeHKztVDQhkEp4aE1uVrpKCqFHnCzt8bE
Rik
9 gamla bilar.
Citera
2019-01-24, 11:18
Medlem
Tror inte mamman firade med sin ”nya” som nån skrev, utan med en kompis som också hade födelsedag. Skulle sova över hos henne också kanske? De pratar om pyamas här:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2753897011501652&id=100006441 412864&anchor_composer=false
Citera
2019-01-24, 11:19
Medlem
NiccoJs avatar
Jag har själv en nära anhörig (min far) som tog sitt liv. Jag har alltid tänkt att en bidragande orsak var att han såg sig som en belastning som förstörde för oss andra, att vi fick åka med honom på sjukbesök eller höra hans mörker istället för att ha trevligt. Att han då gjorde vad man skulle göra med en sjuk hund eller häst...
Men det här är så in i märgen ondskefullt o obegripligt.
Citera
2019-01-24, 11:20
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Spekulerar, med viss säkerhet. Är en "klassiker" vid den typen av mord/självmord. Att mamman ska på något sätt få veta vad hon orsakat.
Kolla pappan i Dalarö som brände in sina barn, han smsade mamman på natten. "Hämnden är ljuv din jävla idiot eller något liknande" sedan vaknade hon av att poliser bankade på dörren.

Vilken jävla mardröm
Jag känner personligen till ett par män som tagit livet av sig när frun lämnat.
En hängde sig och en kastade sig framför tåget.
Men ta livet av sina egna barn så måste man ha samma mentala störning som Islamister som knyter på barnen ett självmordsbälte.
Citera
2019-01-24, 11:21
Medlem
Nicki-Lilltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxipower1
Rik
9 gamla bilar.

Tänkte också på det. Tror inte direkt att man är så rik om man äger Mazda och Nissan bilar från tidigt 90-tal
Citera
2019-01-24, 11:21
Medlem
Hur kan man ens skriva vila i frid till honom på hans Facebook sida! Gör mig så jävla arg!
Han förtjänar inte frid... hoppas han hamnar så långt ned i helvetet det bara går!

(Barnen)
Må ni vila i frid, och sov gott ❤️
Citera
2019-01-24, 11:22
Medlem
Ser man bara "RIP inläggen" om man är vän med honom? Vem är denna C ni skriver om?
Citera
2019-01-24, 11:22
Medlem
butofcourses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragonfly08
Synd om barnen, obehagligt! Men mamman förtjänar säkert smärtan. Hon var säker en hora som gjorde allt för att trycka ned gärningsmannen. Rätt åt henne men synd om barnen.

Nej, hon förtjänar inte den smärtan, ingen förälder gör det. Du förtjänar att få kuken avskuren och bli upphängd i ett träd upp och ner så kukblodet får droppa ner i munnen på dig för det inlägget.
Citera
2019-01-24, 11:23
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av looktwice1234
Såg nu också att det har blivit en minnessida. Det har även kommit upp en första kondoleansstatus från en av hans vänner. Hur kan denna jävel beklaga sig över sin saknad efter SR när han vet att han har tagit livet av två små oskyldiga pojkar?

Det är väl självklart att beklaga fast det hänt något tragisk
Det är lätt för dig som inte känner personen eller familjen att skriva som du gör men har du lite empati i dig så hade han säkert väldigt nära vänner dom både är chockade och ledsna och jag tror inte det första de tänker att de typ hatar honom för det han gjort
Vi vet inte vad som ligger bakom händelsen och det är bara så ledsamt.
Han mådde kanske otroligt dåligt efter separationen och klarade inte av att hantera situationen.
Senast redigerad av Krickedixan 2019-01-24 kl. 11:26.
Citera
2019-01-24, 11:23
Medlem
Breifists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsarikanni
Men snälla ni som frågar om filmen, sluta. Jag börjar förlora tron på mänskligheten.

För att folk vill se ett videoklipp och bilda sig en egen uppfattning?
Citera
2019-01-24, 11:24
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaiin1519
Hur kan man ens skriva vila i frid till honom på hans Facebook sida! Gör mig så jävla arg!
Han förtjänar inte frid... hoppas han hamnar så långt ned i helvetet det bara går!

(Barnen)
Må ni vila i frid, och sov gott ❤️

Ja, det skrivs om att han ska vila i frid. Och hur synd det var om honom som mådde så dåligt. Ingenting om barnen.
Citera
2019-01-24, 11:26
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Det är väl självklart att beklaga fast det hänt något tragisk
Det är lätt för dig som inte känner personen eller familjen att skriva som du gör men har du lite empati i dig så hade han säkert väldigt nära vänner dom både är chockade och ledsna och jag tror inte det första de tänker att de typ hatar honom för det han gjort
Vi vet inte vad som ligger bakom händelsen och det är bara så ledsamt.
Han mådde kanske otroligt dåligt efter separationen och klarade inte av att hantera situationen.

Man kan nämna främst barnen och be dem vila i frid. Inte bara deras mördare. Det är respektlöst och förnedrande mot barnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in