Citat:
Ursprungligen postat av
Lisa111
Ord står mot ord. Men, jag är mycket fundersam över varför en polis som absolut bör kunna se om en person är narkotikapåverkad följer med henne hem. Vad var hans plan? Det verkar helt uppenbart att han var ute efter att utnyttja henne. Med eller utan samtycke. Oavsett om han drogat henne eller hon drogat sig själv.
Hon har garanterat tagit skiten själv. Snacket om att ha "blivit" drogad köper ju uppenbarligen inte åklagare eftersom denne väljer att åtala, detta är självklart av en anledning. Som sagt, läser man hela FUP så ger det ett annat ljus över saken,något uppenbarligen inte Bara en åklagare tycker och en hållning åklagare står fast vid
Så himla lätt att se om någon är påverkad är det inte, jag har flera gånger varit tveksam i den bedömningen men likväl har personerna varit positiva. Är alkohol dessutom inblandat blir det svårare, både med den egna uppfattningsförmågan och att se dtogtecken hos någon (beroende på vilken drog det rör sig om).
Varför han följde med hem? För att han ville knulla såklart? Smart val av honom? Nej det tycker inte jag.
Som sagt, psykfall ska man hålla sig undan. Och man ska aldrig ligga med någon som är full påverkad och som man inte känner.
Som sagt, hjärnan flyttas till kuken hos många män när det vankas knullande, tror banne mig det är genetiskt i oberoende av iq och social status.