Citat:
Ursprungligen postat av
Patrikmalmo
Kvinnan själv har lagt upp de bilder som togs på henne i samband med undersökningen efter våldtäkten. De finns i Facebook-gruppen Västerås mot sexuella övergrepp, säkert på fler ställen också, och där kan man själv bedöma hennes skador.
Idag sambo sen många år tillbaka, men jag var singel under hela min tid på PHS, dessutom under rätt lång period då jag även börjat jobba. Under den tiden träffade man en hel del damer.
Ofta när det talades om sex så sade flera st att dom tände på att bli fasthållna, örfilade, smiskade osv osv. Dessa sexuella önskemål föreföll uttalas precis efter man talat om vad man jobbade med, eller pluggade till. Jag var nästan 28 år gammal då jag började på skolan, och hade träffat damer sen 14 års ålder men aldrig ( vad jag kan minnas) träffat på någon med sådana fetischister, det var BARA under denna period det förekom. Slump? Eller finns det kvinnor som har någon slags fetischism för sådant med män i " auktoritära uniformsyrken"?
För den som undrar så var detta inget jag ställde upp på, faktum är att jag inte ens träffade dom som gav uttryck för sitt gillande av sådant då det är inte min " cup of tea". Men jag tänkte DIREKT på det faktum att dom ju kunde ångra sig och sedan anmäla en, har man då deltagit i sådana sexlekar och tjejen har någon rodnad eller dylikt så kan man ligga pyrt till.
Kan det ha varit något liknande som hänt här? Att någon har sådana sexuella preferenser betyder inte att man är psykiskt labil, men den som har sådana preferenser och ÄR psykiskt labil skall man nog passa sig NOGA för.
Som sagt, omdöme om vart man stoppar in kuken har tydligen många män inte i generna, detta oavsett utbildningsnivå och samhällsklass. Kan bara vara lycklig att jag hör till den delen som har det