2019-01-22, 22:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Liten-kuk
Han var väl med i skrönan om när Lennart Swahn fick uppsöka akuten för att ta ut en toaborste ur Anus som Bo Hansson så snälla hjälpt till att placera där?

Skröna och skröna. En nära vän hade en lumparkompis vars syster var närvarande när Lennart Swahn kom till sjukhuset med en morot (ej toalettborste) i arslet som fastnat.

Det låter ju bara för sjukt men jag bedömer sanningshalten som trovärdig. Huruvida det var Bo Hansson eller någon annan som placerat den där vill jag inte spekulera i.
Senast redigerad av Rouen 2019-01-22 kl. 22:29.
Citera
2019-01-22, 22:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Skröna och skröna. En nära vän hade en lumparkompis vars syster var närvarande när Lennart Swahn kom till sjukhuset med en morot (ej toalettborste) i arslet som fastnat.

Det låter ju bara för sjukt men jag bedömer sanningshalten som trovärdig. Huruvida det var Bo Hansson eller någon annan som placerat den där vill jag inte spekulera i.

det är just det att alla som "vet" något har haft en bror som haft en granne vars barnflicka köpte kaffe i ett cafe där ägaren en gång suttit bredvid en kvinna på bussen som jobbade inom långvården och en dag bytt blöja på en man som sade att hans frus kusins frisör hade sett Lennart Swahn på akuten

det är också en påhittad skröna
Citera
2019-01-22, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
det är just det att alla som "vet" något har haft en bror som haft en granne vars barnflicka köpte kaffe i ett cafe där ägaren en gång suttit bredvid en kvinna på bussen som jobbade inom långvården och en dag bytt blöja på en man som sade att hans frus kusins frisör hade sett Lennart Swahn på akuten

det är också en påhittad skröna

Jo jag vet det men någonstans där blir man tvungen att bestämma sig. Då har man redan på något sätt listat ut att Swahn är ett äckel och Bosse en smygbög. Den sistnämnda blev nog inte arresterad för ingenting.
Senast redigerad av Rouen 2019-01-22 kl. 22:49.
Citera
2019-01-22, 22:56
Avslutad
Citat:
Jo jag vet det men någonstans där blir man tvungen att bestämma sig. Då har man redan på något sätt listat ut att Swahn är ett äckel och Bosse en smygbög. Den sistnämnda blev nog inte arresterad för ingenting.

Swahn levde med samma man i 40 år. Helt öppet homosexuell men ingen brydde sig.

Tommy Engstrand har berättat att alla kände till allas läggning mm som jobbade/hade jobbat på TV-sporten. och den enda som kläckte ur sig homofoba kommentarer oh mycket väl kunnat hittat på skit om de homosexuella var Hyland.

Ryktet att någon homosexuell på TV fått grejer i analen fanns redan på 70-talet och var då en skröna, liksom det är nu. Troligen påhittad av någon homofob på Sveriges television.
Citera
2019-01-22, 23:01
Avslutad
Citat:
Swahn levde med samma man i 40 år. Helt öppet homosexuell men ingen brydde sig.

Tommy Engstrand har berättat att alla kände till allas läggning mm som jobbade/hade jobbat på TV-sporten. och den enda som kläckte ur sig homofoba kommentarer oh mycket väl kunnat hittat på skit om de homosexuella var Hyland.

Ryktet att någon homosexuell på TV fått grejer i analen fanns redan på 70-talet och var då en skröna, liksom det är nu. Troligen påhittad av någon homofob på Sveriges television.

Swahn var ju gift med en norska (nu blev jag tvungen att googla för jag är inte 40-talist om man säger så).

Självklart ger dig rätt nu.

https://www.expressen.se/nyheter/lennart-swahn-fick-lida-i-onodan/
Senast redigerad av Rouen 2019-01-22 kl. 23:06.
Citera
2019-01-22, 23:07
Avslutad
Citat:
Swahn var ju gift med en norska (nu blev jag tvungen att googla för jag är inte 40-talist om man säger så).

Självklart ger dig rätt nu.

https://www.expressen.se/nyheter/lennart-swahn-fick-lida-i-onodan/

Han var ihop med Bonnier sedan 70-talet iaf

men nu handlar inte tråden om LS
Citera
2019-01-22, 23:09
Avslutad
Citat:
Han var ihop med Bonnier sedan 70-talet iaf

men nu handlar inte tråden om LS

Sant det men kopplingen till BH är relevant om man säger så (eller hur mod?).

Senast redigerad av Rouen 2019-01-22 kl. 23:11.
Citera
2019-01-23, 00:59
Medlem
Citat:

"En nära vän hade en lumparkompis vars syster..." Jojo... alltid långt bort i kedjan.

Och detta har också hänt Carl-Jan Granqvist, Jan Svanlund, Loket Olsson och diverse andra kändisar beronde på vems systers bästis brorsas lumparkompis flickväns polares arbetskamrats brors vän som man använt som källa.
Senast redigerad av sportisen 2019-01-23 kl. 01:02.
Citera
2019-01-23, 02:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
"En nära vän hade en lumparkompis vars syster..." Jojo... alltid långt bort i kedjan.

Och detta har också hänt Carl-Jan Granqvist, Jan Svanlund, Loket Olsson och diverse andra kändisar beronde på vems systers bästis brorsas lumparkompis flickväns polares arbetskamrats brors vän som man använt som källa.

Det fattar väl vem som helst så du får ta mitt inlägg med den ironin som var menad men som du inte uppfattade. Nu är det ju ändå så att BH är anhållen i USA och med tanke på hans och andra offentliga personers förehavanden så hör det till topic att diskutera kändisarnas olagliga handlingar och slaskmedias sätt att mörka det.
Senast redigerad av Rouen 2019-01-23 kl. 02:16.
Citera
2019-01-23, 13:27
Medlem
jag-har-oxo-en-kuks avatar
Bosse dök aldrig upp i rätten igår, enl aftonbladet. Det blir till att vänta tills nästa tillfälle för att komma till tals, som är satt till 18 mars. Tror inte Bosse pallar att vänta så länge, hänger väl o dinglar från lampkroken snart.
Citera
2019-01-23, 13:41
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jag-har-oxo-en-kuk
Bosse dök aldrig upp i rätten igår, enl aftonbladet. Det blir till att vänta tills nästa tillfälle för att komma till tals, som är satt till 18 mars. Tror inte Bosse pallar att vänta så länge, hänger väl o dinglar från lampkroken snart.

Oj! Drygt 2 månader till i husarrest alltså?

Bortsett från den psykiska pressen så lär detta svida ännu mer i Bosses plånbok. Eller tror ni att svenska konsulatet bistår med uppehälle under väntetiden?

Varifrån kommer datumet 18:e mars? Från någon av Expressens eller AB:s artiklar?

Hoppas även att Bosse får hjälp med att betala räkningar och sånt hemma.
Citera
2019-01-23, 13:49
Medlem
jag-har-oxo-en-kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Varifrån kommer datumet 18:e mars? Från någon av Expressens eller AB:s artiklar?

Jo står i ABs artikel som jag inte vill länka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in