2018-08-27, 22:34
Medlem
Memmajemmas avatar
Nr hjde de sina priser? Brukar kpa en singel och en barnmeny. Frut gick det p typ 130 spnn, nu senast fick jag prjsa 150.

Stor variation p kvaliten ocks. Vissa gnger har grnsakerna knappt nuddat wokpannan och man fr leta efter proteinet med lykta och ljus.

Den nya biff med bambu var grymt god! Speciellt bambun. Inga triga breda utan smala lnga som typ nudlar. Undra var man kan kpa sna om man vill woka hemma?
Citera
2018-08-29, 14:41
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memmajemma
.

Den nya biff med bambu var grymt god! Speciellt bambun. Inga triga breda utan smala lnga som typ nudlar. Undra var man kan kpa sna om man vill woka hemma?
Strimlade bambuskott brukar finnas i asiathyllan hos de flesta vlsorterade mataffrer. Har t.o.m fr mig att ICA erbjuder sdana av det egna mrket fr en billig penning!
Citera
2018-08-29, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memmajemma
Nr hjde de sina priser? Brukar kpa en singel och en barnmeny. Frut gick det p typ 130 spnn, nu senast fick jag prjsa 150.

Stor variation p kvaliten ocks. Vissa gnger har grnsakerna knappt nuddat wokpannan och man fr leta efter proteinet med lykta och ljus.

Kan vara sommarpriser. Pizza hut har hjt allt med 20 kr nu under sommaren. Som snart r ver.
Citera
2018-08-29, 16:13
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flytandemars
Kan vara sommarpriser. Pizza hut har hjt allt med 20 kr nu under sommaren. Som snart r ver.
Nej. Det var i vintras dom hjde priset.
Citera
2019-01-08, 15:02
Medlem
Lillstarks avatar
Var p genomresa idag s jag stannade p Chop Chop i Enkping och kpte med mat att ta med hem.
Nr jag kom hem sg vi att de hade glmt en bas-portion och inte var det gott heller, knner en konstig eftersmak i munnen.
P den riktiga Kina-restaurangen i rebro som vi brukar handla av fr man mer mat fr pengarna och det r mycket godare.
Citera
2019-01-20, 11:33
Medlem
Ronilles avatar
Jag tycker precis som redan tagits upp, att kvaliten varierar ngot oerhrt. Dessutom r de vrdelsa p det hr med allergier.

De tror, de tycker och har eg ingen koll.
Citera
2019-01-20, 19:47
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillstark
Var p genomresa idag s jag stannade p Chop Chop i Enkping och kpte med mat att ta med hem.
Nr jag kom hem sg vi att de hade glmt en bas-portion och inte var det gott heller, knner en konstig eftersmak i munnen.
P den riktiga Kina-restaurangen i rebro som vi brukar handla av fr man mer mat fr pengarna och det r mycket godare.
Om du tog med maten till rebro s r det inte konstigt om.den smakar konstigt.
Citera
2019-01-21, 08:00
Medlem
Lillstarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Om du tog med maten till rebro s r det inte konstigt om.den smakar konstigt.

Nja, knappast p tre timmar. Vi har kpt kinamat mnga gnger p olika stllen och sparat det som blivit ver i kylen i bde en och tv dagar utan att det smakat konstigt.

Det mste ha varit nn av deras frdiga kryddblandningar som gav en konstig eftersmak.
Citera
2019-01-23, 00:47
Medlem
Mackan52s avatar
Vill peta in att deras lyckokakor har var extremt trffskra den senaste tiden (inom ett r).

Spdomen om att jag kommer rva en massa pengar dk upp flera gnger och mycket riktigt s gjorde jag det och numera fr jag bara spdomar om att stora frndringar r p vg och detta stmmer ocks.

De borde vara ltta att avfrda men alldeles fr mnga lyckokakor sger samma sak, det r lite lskigt.

Citera
2019-01-23, 11:14
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Vill peta in att deras lyckokakor har var extremt trffskra den senaste tiden (inom ett r).

Spdomen om att jag kommer rva en massa pengar dk upp flera gnger och mycket riktigt s gjorde jag det och numera fr jag bara spdomar om att stora frndringar r p vg och detta stmmer ocks.

De borde vara ltta att avfrda men alldeles fr mnga lyckokakor sger samma sak, det r lite lskigt.

Har du en telefon frn Huawei? Det kanske sitter ngon kapitalistmaoist och spionerar?
https://www.telegraph.co.uk/technolo...ork-spy-fears/

OnT: Testade Chop Chop ute i Norrtlje hromdan och nog har portionerna blivit litet mindre?
Citera
2019-01-24, 01:22
Medlem
mjukmjukares avatar
Tycker det knns viktigt att detta r inte Vietnamesiskt.
Detta r Asien Fusion Food.
Och inge fel i det. Men rtt ska vara rtt.

Citera
2019-01-24, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Tycker det knns viktigt att detta r inte Vietnamesiskt.
Detta r Asien Fusion Food.
Och inge fel i det. Men rtt ska vara rtt.

Vad snackar du om? Chop Chop pstr inte att de endast serverar vietnamesisk mat. De marknadsfr istllet sin inriktning p asiatisk mat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in