2018-02-08, 21:17
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Dom har tagit bort Large menyn. Finns bara small och medium nu. Vill man ha large som man brukar kpa s mste man kpa till en matrtt.
Blir 20 kr dyrare jmfrt med frr.
Riktigt dligt. Har nog handlat dr fr sista gngen.
Det finns inte ens small och medium. Det heter typ ngot med kombo nu?

Jag och min sambo har tit dr nstan varje sndag sedan snart 2 r tillbaka. De har hjt tv ggr under dessa r och vi t dr i brjan av januari. D var priserna som vanligt. Sen r vi borta drifrn ngra veckor d vi rest bort och nr vi kommer hem har de hjt s att det blir 12 kr dyrare+tagit bort large. Gngen innan nr de hjde s skrev de i alla fall en lapp som de satt vid kassan, anledningen till varfr de hjer. Denna hjning har jag ingen aning om varfr de hjde men nu har vi beslutat att kanske beska dem en, max tv ggr i mnaden. De r faktiskt rtt s dyra nu:/
Citera
2018-02-19, 22:23
Medlem
En av de bttre snabbmatshaken tycker jag. Ett bra komplement till alla hamburgerstllen.
Citera
2018-02-22, 00:29
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdas
En av de bttre snabbmatshaken tycker jag. Ett bra komplement till alla hamburgerstllen.

Tycker jag med, Sverige behver fler svenska snabbmatsstllen fr att konkurrera bort utlndskt bjafs och inte bara servera burgare och korv.
Citera
2018-04-12, 15:09
Medlem
neuron-drones avatar
Trttnat p Chopchop. Bra att de ligger vid hamburgerstrket hr s man har ett val, men tycker rtterna r lite trista och fr f.

Som tur har de nu ppnat ett Spicy hot ocks. Inte samma svenskasiatiska mat men gott utan tvekan!
Citera
2018-08-07, 20:37
Medlem
olasvenssons avatar
Restaurang CHOPCHOP har ppnat i Kungsbacka

Hej.

Jag var och beskte restaurang CHOPCHOP idag i Kungsbacka. "Asiatisk" mat ska dom tydligen servera.

Hur som, deras menyer var inte mycket att ha - ett extremt litet utbud till hga priser. Jag lmnade stllet utan att ta.

P en vanlig Thing Tjong (asiatisk) resturang brukar utbudet vara vldigt mycket strre.

Har CHOPCHOP kommit till Sverige fr att stanna? Vad tycker ni om restaurangen?
Citera
2018-08-07, 20:40
Medlem
Noose..s avatar
Ett bttre alternativ till Donken, inte mer n s.
Citera
2018-08-07, 20:51
Medlem
ps870s avatar
Fast Chop Chop har vl funnits i mnga r i Sverige?
ter den ngon gng per r. Frdelen r att det gr snabbt och portionera r hyfsat stora. Urvalet p menyn r ok, 10 tal olika rtter plus sushi.
Nackdelen r att det inte alltid r nylagad mat och att det inte gr att ndra p rtterna typ att f det srarkare/ mildare.
Senast redigerad av ps870 2018-08-07 kl. 20:56.
Citera
2018-08-07, 21:02
Medlem
Andersdamaans avatar
Tycker att Chopchop r bra fr vad det r dvs ett asiatiskt alternativ till Mcsnedonk.
Inget som man besker fr annat n snabb bukfylla i asiatisk tappning dvs, men som snabbmatshak s tycker jag att det funkar fint.
Citera
2018-08-07, 21:18
Medlem
Newfields avatar
tit en gng i Vsters. Uselt var det. Smaklst kladd.
Citera
2018-08-07, 21:50
Medlem
Sooks avatar
Mste testa nsta gng jag ker till en civiliserad ort. Har aldrig tnkt p att de kan ha god mat. Men nu ska det testas. Problemet r att jag oftast ter i Grnbystaden i Uppsala och dr r konkurensen p matfrontrn lite fr tuff, typ alla matkedjorna nstan finns ju dr.
Citera
2018-08-08, 07:19
Medlem
Mulle-Meths avatar
Jag har tit deras nudlar med friterad kyckling eller vad det nu var i Vsters ngra gnger och tycker att det var frvnansvrt gott faktiskt. Men sen s ter jag all mjlig skit s mitt rd br kanske inte tas som en gastronomisk rekommendation.
Citera
2018-08-09, 00:51
Moderator
NewDeers avatar
Sammanfogat mnen /mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in