Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
HDs beteende är så konstigt från början till slut att jag inte kan släppa tanken på att hon är inblandad. Inte nog med att hon och LW var "rivaler" i både burkletning och SD, hennes cachande i LWs barndomstrakter och hennes sjukskrivning morddagen är för mycket för en slump. Likaså hennes "flykt" till USA med MGM.
För att vara "offer" är HDs uppträdande synnerligen konstigt. På FAD såg hon förvisso ut som ett jagat djur, men varför följa med och utsätta sig för det?
Nej det var ingen lejd mördare som spanade eller sköt LW genom fönstret, den enda som stalkade LW, både spanade och filmade genom hennes fönster är SD, och det finns det bevis på.
Nu blir jag så upprörd av att ÅK skrev till när och "OM" det blir åtal och SDs läskiga stalkande att jag måste citera dig igen.
Kom att tänka på de olika bedömningsverktyg som används för att bedöma risk för att bli dödad i ett förhållande med våld i nära relationer.
En riskfaktor som man hade med i bedömningen var att personen tidigare undkommit att straffas för våld i nära relationer.
Det är otrevligt att veta att om han är mördaren så har han undkommit lagens långa arm (korta?). Min tro är att det är vid båda de två tillfällena som han har anmälts av LW och om han kommer undan nu, då har han sluppit undan med ett bestialiskt mord.
Om han är skyldig, då är hans glättiga geocachande ett läskigt tecken på att han känner sig oövervinnerlig.
Nu blir han farligare än tidigare.
Det ä vad jag tror.