2019-01-20, 12:29
Medlem
boggierocks avatar
Jag har använt testo gel sen 2015 . Fick börja med gelen och mådde bra på det med bättre libido och psykiskt . Sen bytte ja till nebido och tyckte det var bra med injektioner men blev väldig bergodalbana och kom inte upp i mer än 11 i värde. Nu har jag bytt till tostrex och ska göra det nu så jag får daglig dos av testo igen för mådde bättre på det

Vad tycker ni om detta ?
Citera
2019-01-20, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boggierock
Jag har använt testo gel sen 2015 . Fick börja med gelen och mådde bra på det med bättre libido och psykiskt . Sen bytte ja till nebido och tyckte det var bra med injektioner men blev väldig bergodalbana och kom inte upp i mer än 11 i värde. Nu har jag bytt till tostrex och ska göra det nu så jag får daglig dos av testo igen för mådde bättre på det

Vad tycker ni om detta ?

Jag tycker det låter kladdigt
Du kanske borde ha delat upp din Nebido?
Citera
2019-01-20, 12:37
Medlem
boggierocks avatar
Ja kladdigt är de allt hehe .
Jag fick nebido var 3e månad på vårdcentralen. Hur menar du dela upp ?
Citera
2019-01-20, 12:48
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
...kom inte upp i mer än 11 i värde.
Skulle tagit injektioner tätare, nebido kan behöva ges så tätt som var 4:e vecka för att nå riktlinjen på 20.
Citera
2019-01-20, 12:50
Medlem
boggierocks avatar
Okej. Jag kom upp mera i värde med gel än injektioner så jag mådde bättre psykiskt mera energi sexlust o piggare med gel .så ville prova igen med tostrex
Citera
2019-01-20, 14:01
Medlem
isnisns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Sätter du i skinkan eller i låret?

Låret, blå nål 25mm.
Citera
2019-01-20, 14:04
Medlem
isnisns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TestoGubbe
https://nettomedical.se/shop/143-sprutor---injektionssprutor-50-100-st-forpackning/
billigare och du slipper tjabba med apoteket då dom ibland vägrar.

Apoteket funkar, bara be att få tala med chefen när du är på apoteket om personalen trilskas. Numera ringer jag bara in till apoteket och får nålarna hemskickade, inga problem.
Citera
2019-01-20, 22:46
Medlem
Citat:
Ja kladdigt är de allt hehe .
Jag fick nebido var 3e månad på vårdcentralen. Hur menar du dela upp ?

När du hämtad ut nebido på apoteket så knallar du hem och injicerar själv istället för att boka tid hos en sjuksyster, men du tar bara halva dosen, och resten efter halva tiden Då kommer du troligen må som bäst
Citera
2019-01-21, 08:15
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isnisn
Apoteket funkar, bara be att få tala med chefen när du är på apoteket om personalen trilskas. Numera ringer jag bara in till apoteket och får nålarna hemskickade, inga problem.

Hur betalar du i så fall? Faktura?
Citera
2019-01-21, 09:15
Medlem
isnisns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Hur betalar du i så fall? Faktura?

Yes ligger en faktura i paketet från apoteket
Citera
2019-01-24, 00:03
Medlem
Jag har som sagt problem med östrogenet, och idag pratade jag med en kompis som delar upp sin nebido dos. Han hade funderingar på om man inte kunde ta och krascha östrogenet helt med arimidex, och sen tillsätta fytoöstrogen, som till exempel röd klöver. På så vis kan man ju bara prova sig fram till en bra mängd man tar per dag, och slipper på så vis att östrogenet åker upp och ner som en jojjo. Man ligger med andra ord på en stabil nivå testosteron och en stabil nivå östrogen. Borde väl fungera?
Citera
2019-01-24, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber
Jag har som sagt problem med östrogenet, och idag pratade jag med en kompis som delar upp sin nebido dos. Han hade funderingar på om man inte kunde ta och krascha östrogenet helt med arimidex, och sen tillsätta fytoöstrogen, som till exempel röd klöver. På så vis kan man ju bara prova sig fram till en bra mängd man tar per dag, och slipper på så vis att östrogenet åker upp och ner som en jojjo. Man ligger med andra ord på en stabil nivå testosteron och en stabil nivå östrogen. Borde väl fungera?
Då måste du ju trycka i dig en massa Arimidex för att döda ditt östro helt för att sen trycka i dig rödklöver som inte kommer att ha någon effekt då du har fullt med Arimidex i dig..... du hör ju hur det låter.

För fan sluta fippla med dessa grejer och välj en liten dos Arimidex och ta det enligt något schema, sen testa ditt östradiol och göra justeringar efter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in