2019-01-19, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amulinium
Nja, den där köper jag inte.
1. T har helt lagt . av med att skriva punkter . efter förra domen
2. I övriga konversationer så har du inte hennes nummer sparat, men i just denna konversation så har du sparat numret, så man inte kan se vilket nummer det är skickat ifrån.

Jag förstår att du är arg och upprörd, men sjunk inte till T's nivå och fabricera grejer.
1 hon byter nr varje vecka 2 hon ha tre olika mobiler med 3 olika nr 3 hon gör allt allt för att skylla ifrån sig på andra 4 jag ha gått i samma klass me henne sen i sjuan till sista året gymnasium ja kan fan känna igen hennes handstil åh nu den 21 mars är de rättegång om tessan hon va i jörn förra helgen
2019-01-19, 15:27
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devil31
Hon försöker ju för fan få de att se ut som de är kimpa som skrivit de

Sorry, men den intelligensen har hon inte..
2019-01-19, 15:39
Medlem
Citat:
1 hon byter nr varje vecka 2 hon ha tre olika mobiler med 3 olika nr 3 hon gör allt allt för att skylla ifrån sig på andra 4 jag ha gått i samma klass me henne sen i sjuan till sista året gymnasium ja kan fan känna igen hennes handstil åh nu den 21 mars är de rättegång om tessan hon va i jörn förra helgen

Är det slut med joel eller hoppar hon fram och tillbaka mellan jimmy och joel?
2019-01-19, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Är det slut med joel eller hoppar hon fram och tillbaka mellan jimmy och joel?
Ingen aning
2019-01-19, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Sorry, men den intelligensen har hon inte..
Jag känner henne bättre än dig åh vet exakt hur hon funkar
2019-01-20, 06:03
Medlem
Citat:
Hon försöker ju för fan få de att se ut som de är kimpa som skrivit de
Fråga till devil31: är ni flera som skriver på detta konto också?
2019-01-20, 12:57
Medlem
Kricas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kharthoum
Fråga till devil31: är ni flera som skriver på detta konto också?

Hon är avstängd igen 😂
2019-01-20, 16:30
Medlem
Ciaxs avatar
Citat:
De va så lite så men fick höra av Susanne lind tessans polare att tessan är galen att ja la ut allt här så de ta nog inte lång tid innan de kom upp ett nytt konto här på flachbak me tessan åh sen på fb me hot om mig att ja slicka fitta m.m

Det är bra att hon blir arg, det betyder att hon inser att hon sitter i skiten. Det betyder också att hon är mer kapabel att begå fler misstag. Då kan polisen samla ytterligare bevis så hon äntligen kan låsas in, och sluta förstöra för människor omkring henne.
2019-01-20, 18:24
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ciax
Det är bra att hon blir arg, det betyder att hon inser att hon sitter i skiten. Det betyder också att hon är mer kapabel att begå fler misstag. Då kan polisen samla ytterligare bevis så hon äntligen kan låsas in, och sluta förstöra för människor omkring henne.

Låsas in tror jag inte hjälper, då kommer hon vara riktigt hämndlysten när hon kommer ut! Jag hoppas på vård så hon kan komma till rätta med sig själv så hon eventuellt kan få tillbaka sina barn i framtiden. Om än inte på kort sikt men på längre!

Förnekelsefasen är väldigt lång i detta fallet! Hon måste börja ta saker och ting till sig och tänka efter innan hon handlar! Resultatet av att handla innan tanke ser vi ju i tråden redan! Stackars människa!
Senast redigerad av GalenSkåning 2019-01-20 kl. 18:29.
2019-01-20, 18:54
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Låsas in tror jag inte hjälper, då kommer hon vara riktigt hämndlysten när hon kommer ut! Jag hoppas på vård så hon kan komma till rätta med sig själv så hon eventuellt kan få tillbaka sina barn i framtiden. Om än inte på kort sikt men på längre!

Förnekelsefasen är väldigt lång i detta fallet! Hon måste börja ta saker och ting till sig och tänka efter innan hon handlar! Resultatet av att handla innan tanke ser vi ju i tråden redan! Stackars människa!

Hon kommer aldrig få tillbaka sina barn. Hon ligger på en 9-årings intelligensnivå och har ingen impulskontroll. Hur mycket vård hon än får kan man aldrig ge henne en högre intelligens och en vuxen människas förmåga att ta hand om 4 barn.
2019-01-20, 21:30
Medlem
tog bra tid att plöja igenom allt det här, men det var det nog värt det.
det hela känns väldigt tragiskt egentligen. kanske mest för att det är små barn inblandade.
och att det handlar om svagbegåvade gör det nog också tragiskt.

På tal om svagbegåvade, jag har själv inte mkt interaktion med den gruppen men inte brukar de väl bråka såhär? T känns helt klart som nån brud med borderline, kanske också psykopat eftersom hon får för sig att " straffa " de som gör henne ont,typ innebandyklubben. kanske också stalking, om det är en diagnos?

nu undrar jag, utvecklingsstörning kan man kanske inte behandla med rättsspyk? brukar de behandla borderline på rättsspyk? Finns det utrymme att T får vård istället för fängelse? Hon är ju inte så svagbegåvad att hon inte inser vad hennes handlingar kunde leda till, och jag vet inte exakt hur strikt domarna är på att inte sätta utvecklingsstörda på kåken.

Andra funderingen, är det värt att ta ut några semesterdagar för att åka upp och se rättegången??
2019-01-21, 12:51
Medlem
Ciaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning

Med låsas in menar jag både psyk eller fängelse, om än jag håller med om att psyk kanske har större chans att ändra hennes beteende. Men så länge hon inte kan utsätta andra för fara är jag nöjd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in