De va så lite så men fick höra av Susanne lind tessans polare att tessan är galen att ja la ut allt här så de ta nog inte lång tid innan de kom upp ett nytt konto här på flachbak me tessan åh sen på fb me hot om mig att ja slicka fitta m.m
Med tanke på att det finns flera goda kålsupare i den här soppan ser jag inget som egentligen bevisar något alls. Och menar devil31 att dessa telefonsamtal visar att T brutit kontaktförbud? Isåfall undrar jag inte på att polisen har lämnat det utan åtgärd.
alltså hur utvecklingstörd är man om man använder utrycken så där... det är ju som om en 3åring skrivit.. ingen normal människa skriver så där.. man skriver ju saker i en kontext.. alla med en iq över typ 3..
dessutom skriver folk som hotar aldrig under... hon kunde lika gärna filmat när hon ristade in det där och lagt ut det på youtube..
skulle vara intresant att veta vad det är för fel. om det är någon form av allvarlig intellektuell funktionsnedsättning.
Finns tidigare i tråden. Hon har en lindrig utvecklingsstörning som gör att hon är på ungefär en 9-årings nivå.
Nja, den där köper jag inte.
1. T har helt lagt . av med att skriva punkter . efter förra domen
2. I övriga konversationer så har du inte hennes nummer sparat, men i just denna konversation så har du sparat numret, så man inte kan se vilket nummer det är skickat ifrån.
Jag förstår att du är arg och upprörd, men sjunk inte till T's nivå och fabricera grejer.
Nja, den där köper jag inte.
1. T har helt lagt . av med att skriva punkter . efter förra domen
2. I övriga konversationer så har du inte hennes nummer sparat, men i just denna konversation så har du sparat numret, så man inte kan se vilket nummer det är skickat ifrån.
Jag förstår att du är arg och upprörd, men sjunk inte till T's nivå och fabricera grejer.
Nä, det där är en helt annan stil.. Jag köper inte det heller! Helt klart fabricerat!