2019-01-18, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Såg Mona på Coop i Huddinge för ett par dagar sedan.
Hon såg väldigt risig ut och betalade sin mjölk och fiskpinnar kontant.

Måste väl finnas flera Konsum i Huddinge ? Säkert en i deras ganska trånga centrum.
Citera
2019-01-18, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litesliten
Måste väl finnas flera Konsum i Huddinge ? Säkert en i deras ganska trånga centrum.

Ja i Huddinge så har hon nog inga problem att hitta män med "sydländskt" utseende. Men hon har ju inte riktigt undomens fräschör längre så hon kanske får inrikta sig mot hazarer nu.
Citera
2019-01-18, 13:57
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Lånar man ut tre miljoner för lyxkonsumtion till en person man bara har en yrkesmässig relation till? Eller ens till en god vän? Märkligt.

Det är ju helt klart så att Mona blev sol&vårad av Labbe. 1 miljon om året i tre år.
Inga dåliga pengar. Upplägget var att dessa pengar skulle gå till deras framtida boende.
Labbes fru var ovetande om detta så hon är oskyldig.

Jag kan över huvud taget inte fatta att hon kör denna förlaring att dom var vänner.
Helt obegripligt ! Ingen lånar blanco ut 3 miljoner som man dessutom inte har utan tvingas låna
i banken. Sådan uppenbar och dålig lögn.
Citera
2019-01-18, 15:01
Medlem
Vad gör Mona nu för tiden, stämplar hon?
Citera
2019-01-18, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Hon politikerstämplar tror jag.
"Samordnar" någon meningslös "utredning" som aldrig blir klar och ingen bryr sig om. Sen lyfter lön för detta.
Citera
2019-01-18, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Hon politikerstämplar tror jag.
"Samordnar" någon meningslös "utredning" som aldrig blir klar och ingen bryr sig om. Sen lyfter lön för detta.
Har de brottslingar som anställda där?
Citera
2019-01-18, 15:45
Bannlyst
Citat:
Har de brottslingar som anställda där?
Om jag inte minns fel så var det livvakten som var tvivelaktig. Kanske också kriminell.
Citera
2019-01-18, 15:52
Medlem
Flus avatar
Citat:
Enligt Alex Schulmans podcast skriver hon på en bok och lever på statsrådspension.
Citera
2019-01-18, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Enligt Alex Schulmans podcast skriver hon på en bok och lever på statsrådspension.

Schulman är en av de goda och anständigas hovskribenter. Han ställer aldrig väsentliga frågor.
Citera
2019-01-18, 17:54
Medlem
smoerreboms avatar
Har från hyfsat bra källor att hon håller undan pengar från fogden, därav cashen på konsum. Det framgår dock av Expressen igår att hon kommer få fortsätta där ett par år till

Nån som har en uppfattning om hur mkt pengar hon kan komma att tjäna på en eventuell bok?
Citera
2019-01-18, 18:03
Medlem
Citat:
Hon har statsrådspension, drygt 50 i månaden, men kronofogden tar det mesta så hon får bara behålla 12. Klart hon blev sol o vårad av Labbe, pengaöverföringar, falska intyg, tog med honom på fightinggalor i USA på statens bekostnad.
Man får ändå imponeras lite av Labbe om han lyckades få upp den, Mona är ju inte direkt någon sexbomb om man säger så. Rätt av Bosse att kasta ut henne, det skall han ha all heder av.
Jag tror Mona har myglar till sig en liten lägenhet inne i stan (vad jag hört) i en fastighet som ägs av en stiftelse och som skall gå till behövande kvinnor.
Citera
2019-01-18, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Ja i Huddinge så har hon nog inga problem att hitta män med "sydländskt" utseende. Men hon har ju inte riktigt undomens fräschör längre så hon kanske får inrikta sig mot hazarer nu.

Men det löjliga smilet har hon fortfarande kvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in