2019-01-18, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hr1989
Det där är inte fakta, det är ren dynga. Folk sitter här och skriver sina romaner om vad det här handlar om, men har i själva verket inte en jävla aning.

Har du nån aning? Nja.
Citera
2019-01-18, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnt-77
Har du nån aning? Nja.
Jag har uppenbarligen mer aning än dig och dom flesta här med sina påhittade storys.
Citera
2019-01-18, 07:14
Medlem
Kan någon bekräfta eller dementera om det rör sig om någon som vill ha sig en ”befordran” ?
Citera
2019-01-18, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suplex
Information by FIGGE! Folk i borlänge har varit skyldiga honom pengar. D.V.S, han har försökt ta tillbaka sina pengar v.i.a backup från UPPSALA!, dom gick runt till väldigt många i BORLÄNGE och försökte inkassera skulder, detta vet jag av riktiga ORD från figge. Min teori är att en av hans gamla vänner gick emot honom. *N*ma* som säkert många vet.

N*ma försökte staba honom veckor innan, vilken anledning?, N*ma försvarade sin närmre vän helt enkelt. Figge hade sin GUN, figge har sin backup. DOCK blev han lurad enligt mina teorier.

Allt handlar om vilket makt man har i tillfället man träffar personen, thats it. Jag tror inte figge kunde göra ett jävla skit, han blev antingen lurad dit eller kom dit själv för att prata.

Fakta,

Hade han stora skulder så har han garanterat folk som är skyldig han pengar, kan vara så att någon indrivning som gick fel eller för långt så den personen fick panik. Verkar alltid sluta bra i knark världen affärer 🤭
Citera
2019-01-18, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Kan någon bekräfta eller dementera om det rör sig om någon som vill ha sig en ”befordran” ?
Släpp det där. Han knasade gång på gång, fick sina chanser att ställa saker till rätta, men han sket i det och fick en moonroof i skallen. Punkt slut!
Citera
2019-01-18, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suplex
Information by FIGGE! Folk i borlänge har varit skyldiga honom pengar. D.V.S, han har försökt ta tillbaka sina pengar v.i.a backup från UPPSALA!, dom gick runt till väldigt många i BORLÄNGE och försökte inkassera skulder, detta vet jag av riktiga ORD från figge. Min teori är att en av hans gamla vänner gick emot honom. *N*ma* som säkert många vet.

N*ma försökte staba honom veckor innan, vilken anledning?, N*ma försvarade sin närmre vän helt enkelt. Figge hade sin GUN, figge har sin backup. DOCK blev han lurad enligt mina teorier.

Allt handlar om vilket makt man har i tillfället man träffar personen, thats it. Jag tror inte figge kunde göra ett jävla skit, han blev antingen lurad dit eller kom dit själv för att prata.

Fakta,
Det är även fakta att det är din teori att någon gick emot honom.
Citera
2019-01-18, 08:20
Medlem
Citat:
Släpp det där. Han knasade gång på gång, fick sina chanser att ställa saker till rätta, men han sket i det och fick en moonroof i skallen. Punkt slut!

Ska sluta tjata om det här i tråden men håller allt öppet innan det kommer fram mer fakta.
Vad betyder moonroof?
Citera
2019-01-18, 08:28
Medlem
Fick ett PM med ny info.

Det ska vara Figge och en snubbe vid namn P*yman S*leymani (e,o) kritade ett parti kola och P.S behöll kolan och Figge hamnade med skulden. Han ska enligt rykten satt dit sig själv för narkotikabrott för att få skydd.
Rimligtvis kan man tänka sig att det finns folk som är ute efter denna Peymannen nu.

Spänningen stiger
Citera
2019-01-18, 08:32
Medlem
Citat:
Jag har uppenbarligen mer aning än dig och dom flesta här med sina påhittade storys.

Hur kan du skriva uppenbarligen? Du har ju inte lagt ett skit på bordet utan säger bara att alla är ute och cyklar!
Citera
2019-01-18, 08:34
Medlem
Men shit vad det skriker slem om P.S!
Citera
2019-01-18, 08:37
Medlem
Citat:

Det jag skrev nyss om vad jag fick i PM...är det närmare sanningen?
Citera
2019-01-18, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Fick ett PM med ny info.

Det ska vara Figge och en snubbe vid namn P*yman S*leymani (e,o) kritade ett parti kola och P.S behöll kolan och Figge hamnade med skulden. Han ska enligt rykten satt dit sig själv för narkotikabrott för att få skydd.
Rimligtvis kan man tänka sig att det finns folk som är ute efter denna Peymannen nu.

Spänningen stiger

Har inte även A*te och P.S ouppklarade affärer, innan A åkte in?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in