2019-01-17, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Hade även Johan Falk i tankarna innan idag. Tänkte på kartläggningen av alla gäng, med foto uppe på väggarna. Prospect som blir befordrad och uppflyttad och någon som blir bortplockad - död eller inlåst..

Men du menar att polisen nämner random klubb för att se om det börjar röra på sig och bli lite oroligt (eventuellt få napp på avlyssning osv) för att se om dem har rätt? Låter väldigt konstigt. De måste ju ha något att gå på, någon misstanke om vem det kan vara. Om det inte händer något i BMC så hade de fortsatt då om en vecka ” Nu jagar vi 3 från Red and White haha. Vore kul iofs.

Hoppas det händer något på festen imorrn

Såklart tänker jag att polisen har någon form av strategi och röd tråd, men i de stora hela så, ge media lite. Se vad som händer, typ..
Citera
2019-01-17, 23:22
Medlem
Y*ssry är 1år yngre än H*luf! Fyller alltså 24år i år.

Viktigast av allt just nu är att säkerställa vem som är BO2 och efter det varför MB var anhållen!

Om Hr1989 kan spilla ut vem BO2 är så kanske vi kan lista ut lite mer kring MBs förehavanden!
Citera
2019-01-17, 23:25
Medlem
Någon som kan berätta mer om denne Joseph? Han har roat sig med att städa internet.
Citera
2019-01-17, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnt-77
Y*ssry är 1år yngre än H*luf! Fyller alltså 24år i år.

Viktigast av allt just nu är att säkerställa vem som är BO2 och efter det varför MB var anhållen!

Om Hr1989 kan spilla ut vem BO2 är så kanske vi kan lista ut lite mer kring MBs förehavanden!

Tyckte nästan det blev bekräftat 100% någon sida bakåt att det är Joseph.

Undrar också om MB. Var han på plats? Varför inte om han inte var med isåfall? Hur blev han gripen och anhållen?

Och vem är denna LS som var inne på förhör i början???
Citera
2019-01-17, 23:32
Medlem
Leyfs avatar
Citat:
Tyckte nästan det blev bekräftat 100% någon sida bakåt att det är Joseph.

Undrar också om MB. Var han på plats? Varför inte om han inte var med isåfall? Hur blev han gripen och anhållen?

Och vem är denna LS som var inne på förhör i början???
Det blev bekräftat för dagar sedan men folk läser inte vad som skrivs
Citera
2019-01-17, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leyf
Det blev bekräftat för dagar sedan men folk läser inte vad som skrivs

Ja visst bekräftades det?! Sedan glömdes det bort igen och det ställdes på nytt frågor om Yossry.
Men nåväl. Skönt att det är fastställt.
Citera
2019-01-17, 23:43
Medlem
Ni som ”vet allt om detta”. Vem var denna LS som var inne på förhör precis i början? Försökt hitta inläggen där det står men lyckades inte.

N*ma nämndes också flitigt. Men han har ingen roll i detta? Någon skrev att han var den enda som hade kopplingar till BMC
Citera
2019-01-18, 00:10
Avslutad
Citat:
Någon skrev att han var den enda som hade kopplingar till BMC
BMC har sina springpojkar i Chicanos som i sin tur har sina springpojkar i förorten. You figure it out.
Citera
2019-01-18, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leyf
https://www.google.com/search?ie=UTF-8&client=ms-android-samsung&source=android-browser&q=joseph+hiluf#imgrc=C7TaYl3_UHfdXM:

Ett klipp som heter Rape Time där våran BO2 ska våldta en stackars grabb.
Om han beter sig sådär så får han gärna ta två i ryggen
Citera
2019-01-18, 00:37
Medlem
Suplexs avatar
Information by FIGGE! Folk i borlänge har varit skyldiga honom pengar. D.V.S, han har försökt ta tillbaka sina pengar v.i.a backup från UPPSALA!, dom gick runt till väldigt många i BORLÄNGE och försökte inkassera skulder, detta vet jag av riktiga ORD från figge. Min teori är att en av hans gamla vänner gick emot honom. *N*ma* som säkert många vet.

N*ma försökte staba honom veckor innan, vilken anledning?, N*ma försvarade sin närmre vän helt enkelt. Figge hade sin GUN, figge har sin backup. DOCK blev han lurad enligt mina teorier.

Allt handlar om vilket makt man har i tillfället man träffar personen, thats it. Jag tror inte figge kunde göra ett jävla skit, han blev antingen lurad dit eller kom dit själv för att prata.

Fakta,
Citera
2019-01-18, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suplex
Information by FIGGE! Folk i borlänge har varit skyldiga honom pengar. D.V.S, han har försökt ta tillbaka sina pengar v.i.a backup från UPPSALA!, dom gick runt till väldigt många i BORLÄNGE och försökte inkassera skulder, detta vet jag av riktiga ORD från figge. Min teori är att en av hans gamla vänner gick emot honom. *N*ma* som säkert många vet.

N*ma försökte staba honom veckor innan, vilken anledning?, N*ma försvarade sin närmre vän helt enkelt. Figge hade sin GUN, figge har sin backup. DOCK blev han lurad enligt mina teorier.

Allt handlar om vilket makt man har i tillfället man träffar personen, thats it. Jag tror inte figge kunde göra ett jävla skit, han blev antingen lurad dit eller kom dit själv för att prata.

Fakta,

Skitsnack
Citera
2019-01-18, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suplex

Fakta,
Det där är inte fakta, det är ren dynga. Folk sitter här och skriver sina romaner om vad det här handlar om, men har i själva verket inte en jävla aning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in