2019-01-17, 19:47
Avslutad
finna det någon som känner någon som går i Lovisas klass

Nyfiken hur det går för henne
Citera
2019-01-17, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ko84
finna det någon som känner någon som går i Lovisas klass

Nyfiken hur det går för henne
Hon har flytt landet! Lol bokstavligen
Citera
2019-01-17, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjaeng
Kan lika gärna vara utbyte. KI har läkarutbyten med Universitat de Barcelona.

Någon som är bra på spanska?
Känns som det är läge för ett Public Service Announcement till Universitat de Barcelona...
Citera
2019-01-17, 20:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikaan2
Hon har flytt landet! Lol bokstavligen

Men hennes konto är låst på instagram! Hur ser du detta😂
Citera
2019-01-17, 20:16
Medlem
Citat:
Men hennes konto är låst på instagram! Hur ser du detta😂
Skrev tidigare idag här och då var det inte privat.
Skrev ju det till och med!
Citera
2019-01-17, 20:17
Medlem
Vadå så det är bara klämma in mer studenter för att det ska bli billigare? Funkar det på alla klasser? Då har vi ju löst hela höstens debatter mellan partierna, problemet med för få lärare, det behövs tydligen inte fler lärare,det är ju bara trycka in fler elever så är det löst.... yes...

Anledningen till att det är x antal platser är säkert för att de som VERKLINGEN har KÄMPAT för att komma in ska komma in. Och att ha så hög nivå och tätkontakt mellan student och lärare i undervisningen som möjligt. Det är inte meningen att du ska komma in, om du tyvärr inte har tillräckligt bra betyg/hp. Jag själv är i samma sits till 100%. Mina betyg är för dåliga, dom jag läst in nu är bra betyg men mina gamla betyg är runt g och några VG. Men när jag räknar ihop mina poäng så har jag så låga poäng att det inte ens värt och söka med. Så mitt enda alternativ är hp. Går det inte bra så är det bara gå till arbetsförmedlingen.....
Citera
2019-01-17, 20:20
Medlem
Tog upp detta problem tidigare, förstår inte varför MÅNGA här försöker göra allt i sin makt för att hänga ut Lovisa, meddela universiteten som hon läser på etc etc. Varför lägga ner så mycket energi på en och samma tjej när ni har flera dussin Mohammeds som gjort likadant, smartare vore att ge sig på de istället...
Citera
2019-01-17, 20:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikaan2
Skrev tidigare idag här och då var det inte privat.
Skrev ju det till och med!

Haha! Missade detta! Snälla kam du länka till hennes konto 😅
Citera
2019-01-17, 20:23
Avslutad
!

Citat:
Ursprungligen postat av Johanhelvete
Tog upp detta problem tidigare, förstår inte varför MÅNGA här försöker göra allt i sin makt för att hänga ut Lovisa, meddela universiteten som hon läser på etc etc. Varför lägga ner så mycket energi på en och samma tjej när ni har flera dussin Mohammeds som gjort likadant, smartare vore att ge sig på de istället...

Jag är bara intresserad av att inte behöva möta en inkompetent läkare som i framtiden den dagen jag behöver undersöka min rektum!
Senast redigerad av ko84 2019-01-17 kl. 20:28. Anledning: !
Citera
2019-01-17, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johanhelvete
Det har skrivits mycket om andra fuskare också!! Det intressanta med Lovisa är att hon läser termin 9 på läkarprogrammet. Detta väcker oro hos många.
Citera
2019-01-17, 20:28
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Jag är bara intresserad av att inge behöva möta en inkompetent läkare som i framtiden den dagen jag behöver undersöka min rektum!
Håller med. I kombination med att jag aldrig accepterar att undersökas eller behandlas av en arabisk läkare så verkar det klokt att tydliggöra svenska fuskare. Nu blir Lovisa sannolikt inte läkare hur som helst, i vart fall inte i Sverige. Men man kan ju få problem med rektum även i Spanien.
Citera
2019-01-17, 20:29
Medlem
Citat:
Haha! Missade detta! Snälla kam du länka till hennes konto 😅
Kollade nu och hennes konto är privat.
Men kan säga att hon lade upp en bild och skrev massa smörja om att hon skall lämna dystra vintern och förhoppningsvis så återvänder ”hem i juni när det börjar blomma igen”
Såg även att hennes mor skrev en kommentar, nåt tröstande typ. ”Allt finns kvar när du kommer tillbaka”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in