2019-01-17, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johanhelvete
Tog upp detta problem tidigare, förstår inte varför MÅNGA här försöker göra allt i sin makt för att hänga ut Lovisa, meddela universiteten som hon läser på etc etc. Varför lägga ner så mycket energi på en och samma tjej när ni har flera dussin Mohammeds som gjort likadant, smartare vore att ge sig på de istället...

Är du anhörig till henne eller?
Citera
2019-01-17, 20:31
Medlem
Citat:
Tog upp detta problem tidigare, förstår inte varför MÅNGA här försöker göra allt i sin makt för att hänga ut Lovisa, meddela universiteten som hon läser på etc etc. Varför lägga ner så mycket energi på en och samma tjej när ni har flera dussin Mohammeds som gjort likadant, smartare vore att ge sig på de istället...

För att hon snart är klar med sin utbildning? Det är en hemsk tanke att en fuskare behandlar sjuka människor i svår sits.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikaan2
Kollade nu och hennes konto är privat.
Men kan säga att hon lade upp en bild och skrev massa smörja om att hon skall lämna dystra vintern och förhoppningsvis så återvänder ”hem i juni när det börjar blomma igen”
Såg även att hennes mor skrev en kommentar, nåt tröstande typ. ”Allt finns kvar när du kommer tillbaka”

Hon svarade även på någons kommenter, skrev då att hon skulle bo i Barcelona!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Är du anhörig till henne eller?

Absolut inte, vet varken hur hon ser ut eller kommer ihåg vad hon heter i efternamn... Ingen koppling till henne alls, tycker dock att det är väldigt konstigt att man som population snöar in sig på henne när det finns massa andra som man skulle kunna göra livet jobbigare för.
Citera
2019-01-17, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikaan2
Det har skrivits mycket om andra fuskare också!! Det intressanta med Lovisa är att hon läser termin 9 på läkarprogrammet. Detta väcker oro hos många.
Finns det någon lista eller sammanfattning över antagna fuskare från 63-listan?
Citera
2019-01-17, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koshar1
För att hon snart är klar med sin utbildning? Det är en hemsk tanke att en fuskare behandlar sjuka människor i svår sits.

Spelar ingen roll om hon är klar eller inte. Nu vet jag inte riktigt om jag läste rätt men som jag förstått det som så kom hon in i ett annat lärosäte först, på ett hederligt sätt, innan hon fuskade in sig på KI, så att läkare skulle hon ändå bli. Ge er på de övriga babbarna, skulle ni som svenskar befinna er i säg Irak, inte skulle irakierna i första hand hoppa på sitt eget folk när det finns utlänningar som begått samma brott...
Citera
2019-01-17, 20:35
Medlem
Jag hoppas dem alla blir av med sina platser, oavsett bakgrund. Nu vet jag inte varför just Lovisa diskuteras men det är tyvärr hon det handlar om i stunden, så från min sida handlade enbart om att diskutera rådande ämne. Dyker det upp något nytt att prata om i tråden så får vi diskutera det då. Men om alla snackar om Kalle , då blir det svårt och flika in med -Hahaha just de Kalle, men du, har du hört om Anders han är en fuskig lirare han. Det blir svårt att starta något nytt att tala om. Tyvärr. Men absolut jag förstår ditt resonemang , finns massa Mohammeds och prata om.....
Citera
2019-01-17, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hola3210
Finns det någon lista eller sammanfattning över antagna fuskare från 63-listan?
Ja! Kolla lite längre bak i tråden.
Använd sökfunktionen och ta dig till inlägg som skrevs november 2018!
Kring där hittar du lista på kundregistret
Citera
2019-01-17, 20:39
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ko84
Jag är bara intresserad av att inte behöva möta en inkompetent läkare som i framtiden den dagen jag behöver undersöka min rektum!
Varför och på vilket sätt skulle hon vara "inkompetent", när hon väl har genomgått utbildningen?
Citera
2019-01-17, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nortonlight
Jag hoppas dem alla blir av med sina platser, oavsett bakgrund. Nu vet jag inte varför just Lovisa diskuteras men det är tyvärr hon det handlar om i stunden, så från min sida handlade enbart om att diskutera rådande ämne. Dyker det upp något nytt att prata om i tråden så får vi diskutera det då. Men om alla snackar om Kalle , då blir det svårt och flika in med -Hahaha just de Kalle, men du, har du hört om Anders han är en fuskig lirare han. Det blir svårt att starta något nytt att tala om. Tyvärr. Men absolut jag förstår ditt resonemang , finns massa Mohammeds och prata om.....
Varför är du besatt av dessa ”Mohammeds”? Ingen som stoppar dig så varsågod och skriv om ”Mohammeds” om du vill!
Citera
2019-01-17, 20:40
Medlem
Citat:
Spelar ingen roll om hon är klar eller inte. Nu vet jag inte riktigt om jag läste rätt men som jag förstått det som så kom hon in i ett annat lärosäte först, på ett hederligt sätt, innan hon fuskade in sig på KI, så att läkare skulle hon ändå bli. Ge er på de övriga babbarna, skulle ni som svenskar befinna er i säg Irak, inte skulle irakierna i första hand hoppa på sitt eget folk när det finns utlänningar som begått samma brott...
Väldigt märkligt att hon får all denna uppmärksamhet då hon hade ett 1,7 på HP sen tidigare, vilket man kommer in på de flesta LP idag. Detta är förmodligen högre än vad de flesta tomtar här på fb har lyckats med.
Citera
2019-01-17, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nortonlight

Tog upp det här problemet för över en månad sen, men fortfarande står vi här en månad senare och diskuterar samma person.

Antagligen diskuteras hon för att hon har ett utseende som de flesta tjejerna här drömmer om (minns att hon modellerat) och för att man enkelt kunda hitta och se hennes bilder på instagram. Oavsett så tycker jag man lägger ner just frågan om Lovisa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in