Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-14, 11:11
  #469
Medlem
Kalashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalzoneb2
Vart köper ni noopept?
Köpt på FS endast och i pulverform.
Testa för något år sedan och nu för några veckor sen köpte jag 250mg som är slut. Upplevde inte detta gav vidare effekt.

Vart är bäst köpa o veta man får bra saker? Gärna pulverform.

Jag köpte på mig en hel del från uk innan det klassades där, märket är SmartNootropics... Tyvärr är det enda märket jag testat så kan inte jämföra med andra märken angående kvalitet, dock höjde jag doseringen till typ 50-60mg 3x per dag, och då tyckte jag helt klart att jag märkte tydligare effekt, speciellt på mina drömmar och typ, ett allmänt "driv", är väl bästa beskrivningen jag kan komma på.
Citera
2018-03-21, 19:41
  #470
Medlem
Optimetrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalzoneb2
Vart köper ni noopept?
Köpt på FS endast och i pulverform.
Testa för något år sedan och nu för några veckor sen köpte jag 250mg som är slut. Upplevde inte detta gav vidare effekt.

Vart är bäst köpa o veta man får bra saker? Gärna pulverform.
Köper mitt från reachgenius.se här i Sverige, ett gram i pulverform för 99kr
Jag får inte heller ut nån vidare effekt på de rekommenderade doserna 10-20mg, fast kör jag i mig runt 50mg+ så lugnar sig tankarna som fan och det gör att jag kan fokusera och prestera jäkligt bra. Typ så känns det
Citera
2018-03-26, 20:43
  #471
Medlem
Unoerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Optimetrist
Köper mitt från reachgenius.se här i Sverige, ett gram i pulverform för 99kr
Jag får inte heller ut nån vidare effekt på de rekommenderade doserna 10-20mg, fast kör jag i mig runt 50mg+ så lugnar sig tankarna som fan och det gör att jag kan fokusera och prestera jäkligt bra. Typ så känns det

Jag beställde lite hastigt från den sidan häromdagen utan att tänka på kvalitékontroll. Inser att du åtminstone känner vem som än driver shoppen, så jag undrar om shoppen kan tillhandahålla någon analys? Är det någon annan som har använt produkterna därifrån?
Citera
2018-03-27, 08:12
  #472
Medlem
Optimetrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro
Jag beställde lite hastigt från den sidan häromdagen utan att tänka på kvalitékontroll. Inser att du åtminstone känner vem som än driver shoppen, så jag undrar om shoppen kan tillhandahålla någon analys? Är det någon annan som har använt produkterna därifrån?
Jag vet inte, maila dom och se efter.
Citera
2018-04-04, 19:34
  #473
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro
Jag beställde lite hastigt från den sidan häromdagen utan att tänka på kvalitékontroll. Inser att du åtminstone känner vem som än driver shoppen, så jag undrar om shoppen kan tillhandahålla någon analys? Är det någon annan som har använt produkterna därifrån?

Köpte från dem, kan inte säga att jag märker någon effekt alls av deras noopept. Ännu mindre effekt än det som jag köpte från FS. Tyvärr. Ska testa dosera större doser (varför det ens ska behövas) och se om det fungerar.
Citera
2018-06-08, 23:46
  #474
Medlem
hipp-hipps avatar
Hej.
Jag köpte från rawpowders 30mg, men ingen effekt. Kanske gammalt. Kanske bara vit laktospulver. Vem vet. Det verkar mest skum med Noopept.
Har ni hittat något märke som funkar bra?
Citera
2018-06-09, 08:04
  #475
Medlem
hipp-hipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Tog just mina första piller. Noopept och Alpha GPC. Det har gått ungefär en halvtimme, och än så länge känner jag ingenting, inte ens en placebo-effekt. Jag ska ge mig ut på en joggingtur strax, så vi får väl se om det dyker upp någon boost i samband med det.

Är det dumt att förvänta sig en märkbar effekt under dom första timmarna / dygnet?


Citat:
Ursprungligen postat av Rasiermesser
Rufos

Jag känner av Noopept direkt. Har tagit det ett par gånger när jag löptränat - alla åh-vad-jobbigt-tankar försvinner och man blir superfokuserad på löpningen och bara springer på.

Annars brukar jag dagligen ta en kur av L-tyrosine, Theanine och Phenylananine för minne, fokus och kognitiv funktion. Tar Noopept ibland när jag behöverfokusera extra bara och då i låg dos.

Var har ni köpt er Noopept? Min funkar inte alls.
Citera
2018-06-23, 17:52
  #476
Medlem
Nu hittade jag denna när ja under andra omständigheter sökte på en annan substans hahaha,så min fråga är . Är de någon som testat nooopept nässpray?
Citat:
en jävla massa text
Är lite sugen att denna men tänkte fråga innan, köper oavsett svaren haha mvh
Citera
2018-08-07, 22:59
  #477
Medlem
någon som köpt från reachgenius är de legit?
Citera
2018-08-31, 09:48
  #478
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HackForums
någon som köpt från reachgenius är de legit?

Tycker sidan verkar legit.

Jag köpte dock noopept från alphabrain som jag nu tagit i 3 dagar och har märkt av en väldigt subtil effekt hittills, kanske är placeboeffekt, vem vet..
Citera
2018-08-31, 11:53
  #479
Medlem
hipp-hipps avatar
Ja, Ноопепт är subtil men effekten tar tid, och ska tas under en längre period. Man ska dosera i 50 dagar (2*10mg, max 40mg/dag), sedan ska man göra uppehåll i en vecka.

På ett sätt litar jag på medicin från gamla Östen, så som Noopept, Piracetam, Phenibut.
Citera
2018-08-31, 11:57
  #480
Medlem
hipp-hipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HackForums
någon som köpt från reachgenius är de legit?
Verkar legit (=du kommer att få din produkt), men frågan är om de gör överskridande analys.
Alla racetams kommer nuförtiden från Kina. Du kan köpa Aniracetam, Oxiracetam, Noopept, etc. per kilo från Kina; min inre 'varning' säger att man riskerar få på köpet lite till med tunga metaller, parasiter eller andra toxiner.

Du får välja själv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback