Citat:
Blind fläck? Själv verkar du ha tappat bägge ögonen för din egen framfart..Haha otippat att det blev du som svarade....Visst kan du spekulera kring teorier som fokuserar mer på H om du tycker det är intressant och kanske att du även bör tro på det lite också. Du verkar ha en blind fläck på kartan när det gäller personer av den här typen. Jag skulle vilja påstå att det krävs minst en person med denna typ av störning(Narcissist, psykopat, extremt kontrollbehov etc) för att dessa mord ska kunna ske. Jag tror Oskar skulle få långt över medel på alla dessa skalor. Bilden av föräldrarna är inte i närheten av klar men jag har gjort bedömningen att Oskar ser ut att passa bäst för den rollen. Hanna tror jag var den som var mer "fokuserad" på viljan att dö själv med en twist av bittert projicerat hat mot barnen. Finns inte mycket info om henne men jag tror på att hon var med i planeringen och också ville dö samt att barnen skulle dö. Hon kan även ha varit med och mördat minst ett barn själv eller med hjälp av Oskar. Nu kanske det skulle komma ett anklagande men jag kan helt enkelt inte engagera mig i henne, det är Oskar som är den, av mig påstådda, personlighetstypen jag är mest intresserad av i det här fallet.
Och det går fort med lögnerna (för det ska inte missan belastas) så har du lyckats göra en tillsägelse till spontan utskällning av Moa.
Det går av bara farten tydligen med överdrifterna.
Nej, det behövs inte nån jävla personlighetsstörning - det kan likaväl handla om djup depression och att ha gått på knäna i flera år som grund. Däremot krävs det garanterat nåt mer gällande att inte mäkta med om två kommer till nåt så makabert beslut relaterat till copingstrategier osv.
Din trovärdighet är noll vad du än levererar - jag vill inte ens tänka tanken på att du skulle börja förklara nån psykisk sjd eller störning.
Tvi vale.
så länge överdrifter och galenskaper gäller O så är det helt okej, förslår jag