2019-01-11, 14:14
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Det har kommit nya vapen i spelet nu. Ser ganska softa ut. Laser vapen haha
Låter som det har förvandlats till saints row
Citera
2019-01-11, 16:52
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex

Aa de är ju knas fan.
Citera
2019-01-11, 18:06
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex

Det har förvandlats till Saints Row för flera år sen, de lägger bara till mer och mer skit
Hade hellre sett något slags DLC till Single Player men det kommer aldrig att hända
Citera
2019-01-11, 18:52
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Jomen Gta online var ju bättre i början.

Det är ju sjuuukt mycket högre underhållningsvärde 2019 än 2014.
Men man kan tycka olika om det kanske.
Citera
2019-01-11, 19:06
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Jomen Gta online var ju bättre i början.

Det är ju sjuuukt mycket högre underhållningsvärde 2019 än 2014.
Men man kan tycka olika om det kanske.

Jag spelade aldrig från första dagen då de släppte Online men jag har spelat till och från åtminstone sen 2015 men jag började tröttna på deras dlc när de började släppa flygande motorcyklar/bilar och alla överdrivna framtidsgrejer.
Allt sånt har bara förstört spelet i den mån att det bara ökar folks iver att få döda varenda spelare de ser överallt med hjälp av målsökande missiler som kan nå en precis vart som helst utan någon som helst ansträngning från spelaren.

Sen är att det i princip är pay to win är en annan sak, man måste inte köpa Shark Cards men för at kunna köpa alla nya saker som har sina onödigt överdrivna priser så måste man i princip köpa Shark Cards om man vill slippa sitta och spela 20 timmar per dag för att ha råd med grejerna.

Jag har aldrig köpt Shark Cards men då har jag inte heller kunnat köpa alla nya facilites etc utan de har jag kunnat köpa säkert ett halvår/år efter releasen för att jag då har lyckats få ihop precis å mycket pengar att jag är bankrutt efter att ha köpt en facility och ett specialfordon
Citera
2019-01-12, 08:34
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag spelade aldrig från första dagen då de släppte Online men jag har spelat till och från åtminstone sen 2015 men jag började tröttna på deras dlc när de började släppa flygande motorcyklar/bilar och alla överdrivna framtidsgrejer.
Allt sånt har bara förstört spelet i den mån att det bara ökar folks iver att få döda varenda spelare de ser överallt med hjälp av målsökande missiler som kan nå en precis vart som helst utan någon som helst ansträngning från spelaren.

Sen är att det i princip är pay to win är en annan sak, man måste inte köpa Shark Cards men för at kunna köpa alla nya saker som har sina onödigt överdrivna priser så måste man i princip köpa Shark Cards om man vill slippa sitta och spela 20 timmar per dag för att ha råd med grejerna.

Jag har aldrig köpt Shark Cards men då har jag inte heller kunnat köpa alla nya facilites etc utan de har jag kunnat köpa säkert ett halvår/år efter releasen för att jag då har lyckats få ihop precis å mycket pengar att jag är bankrutt efter att ha köpt en facility och ett specialfordon
Jag har aldrig köpt ett sharkcard heller och jag har alla facilities förutom yacht.
Långt ifrån alla fordon då det är där man kan lägga mestadels av sina pengar.
Jag har kunnat köpa det mesta när det kom ut.
Just nu har jag bara ca 500 k på banken efter att ha köpt de nya vapnen men ser alltid till att ligga på runt 3 miljoner för att kunna köpa det senaste när det droppar. Så nu kommer jag spela ihop ett par 100 k idag. Det går snabbt.

Griefers har funnits sedan dag 1.
Förr var det tanks och lazers som gällde för dem. Innan homing missile fanns var det svinsvårt att ta ut nån som kom i en lazer.
Tanks patchade de så att de inte tål lika mycket som i början. Man hade inte en chans mot en sån.

Så griefers är inget nytt.
Jag bara byter session ifall någon skall börja jobba sig.
Senast redigerad av Youfuckingbitch 2019-01-12 kl. 08:39.
Citera
2019-01-12, 14:28
Medlem
who-s avatar
Det går väldigt bra att göra pengar i gta nu för tiden. Tar inte lång tid innan man har ett par miljoner. The bogdan problem glitch funkar perfa. Har redan 9 mille på kort tid.
Skulle aldrig lägga cash på Shark cards.
Citera
2019-01-16, 22:39
Medlem
Har problem med gta på mitt xbone. Vid jul när snö och arena wars kom, så upptäckte jag att det ej längre går att ”cycle target” med höger joystick medan man siktar. Det har gått förr. Nu måste jag sikta (autoaim), skjuta tills fienden är död sedan ta sikte på nytt på nästa fiende.

Innan kunde jag fördela ett magain från assault carbin jämnt fördelat på 7 fiender samtidigt genom att växla mål hela tiden (varje npc fick ca 2-3 skott innan jag växlade mål).

Vad har hänt och hur fan återställer jag det?
Citera
2019-01-16, 22:45
Medlem
Vad Kostar det att spela online?
Citera
2019-01-17, 06:13
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Har problem med gta på mitt xbone. Vid jul när snö och arena wars kom, så upptäckte jag att det ej längre går att ”cycle target” med höger joystick medan man siktar. Det har gått förr. Nu måste jag sikta (autoaim), skjuta tills fienden är död sedan ta sikte på nytt på nästa fiende.

Innan kunde jag fördela ett magain från assault carbin jämnt fördelat på 7 fiender samtidigt genom att växla mål hela tiden (varje npc fick ca 2-3 skott innan jag växlade mål).

Vad har hänt och hur fan återställer jag det?
Du har förmodligen joinat en session där det tillämpas ett annat aim.
Man får frågan om man verkligen vill gå med i en session eller jobb där ett annat aim tillämpas.
Finns väl tre olika tror jag.
Free aim, assisted och fully assisted.
Tror du menar fully assisted.
Du måste gå ut i single player och ändra det i options för att sedan joina online igen och hamna i en session där ditt val av aim tillämpas.
Citera
2019-01-18, 00:20
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cartne
Vad Kostar det att spela online?
Inget om du spelar med PC.
Citera
2019-01-18, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Du har förmodligen joinat en session där det tillämpas ett annat aim.
Man får frågan om man verkligen vill gå med i en session eller jobb där ett annat aim tillämpas.
Finns väl tre olika tror jag.
Free aim, assisted och fully assisted.
Tror du menar fully assisted.
Du måste gå ut i single player och ändra det i options för att sedan joina online igen och hamna i en session där ditt val av aim tillämpas.
Nä. Det är samma hela tiden, endast fully assisted.

Alltså den autoaimar utan problem men jag kan inte längre växla mellan målen med autoaim aktiverad, utan jag måste släppa helt och ta sikte på nytt för att kunna skjuta på ett nytt mål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in