Citat:
Ursprungligen postat av
jiwozejy-213
Det enda jag kommer sakna när pissmedia försvinner är den här tråden. Jag har redan tyckt mig se hur uppdateringsfrekvensen fallit det senaste året. En döende gammelmedia är normalen och bölande journalistas har blivit vardag. Denna spaning var dock lite speciell; som vi har väntat! Handeln börjar ge upp! Får denna inställning fotfäste bland personalen i underbemannade butiker så kan det gå riktigt fort. Öppna magsår och en riktigt låg pension önskar vi alla mediagrisar!
Det kommer troligen att komma en ny tråd som efterföljer den här, titulerad nåt i stil med
"Bonnierkoncernens nära förestående död" eller nånting liknande, där vi sitter och gottar oss över Bonniers konstanta fragmentering, maktförlust och ständigt dalande likviditet.

När man äntligen blivit kvitt alla satans journalister och deras pisstidningar sätter man sig naturligtvis och väntar in ägarkoncernens död!
Den här skadeglädjesorgien är inte över på långa vägar än!
Skål!!