2019-01-15, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber
Du har aldrig legat med en tjej va? i så fall hade du vetat att timmarna utan problem kan springa iväg
Jo, jag vet dom två, tre första gångerna i livet som man får knulla kan tiden dra i väg. Nu får vi väl utgå i från att den aktuella 58-åringen har knullat lite fler gånger än så i livet. Det kanske kommer som ett hårt slag för dig här, men när du blir äldre kommer sex att vara lite mer av en rutinsak för dig. Då kan jag lova dig att tiden inte springer iväg som den gjorde förr.

Men du då menar att det är lätt hänt att man fastnar i fittslicket i över en timma?? Menar du att det är vanligt att en man ger oralsex i över en timma utan att den sexuella aktiviteten har övergått i någon annan form av sexuell aktivitet? Brukar inte tjejen vilja ta lite på dig också efter en timma??
Citera
2019-01-15, 21:18
Medlem
Alltså, du har verkligen hack i skivan! Det spelar ingen roll att hon knarkat och försökt komma undan. Det ger inte Glenn rätt att förgripa sig på henne och göra saker som hon inte vill!
Att hon skulle visa honom att hon spelade in?!?! Smart. Då kan han stänga av och fortsätta...
Citera
2019-01-15, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kreun.Korman
Jag funderar på vad domen skulle ha blivit om det varit ombytta roller. Om JB mot Glenns vilja sugit av honom två gånger med rökpaus emellan och dessutom kört lite rimming. Alla som tror att hon blivit dömd räcker upp en hand.

Nog för att tråden stagnerat och gått på repeat ett par sidor nu, men seriöst?!

Citat:
Ursprungligen postat av Dial999
Tråden ska ju vad jag förstår handla om ett kändisskvaller gällande GS som blivit anmäld för ett sexuellt övergrepp. Han har sedermera blivit dömd i TR för våldtäkt vid två tillfällen. Domen har ännu inte vunnit laga kraft som det heter men forumet här ligger fortfarande under samma rubrik.

Det är beklagligt att tråden på senare tid genomsyrats av en skribent som genom sina upprepade inlägg inte tillför något nytt utan i stället förstärker slutsatsen att det inte kan uteslutas en relation till GS och han är beredd att ställa upp som karaktärsvittne vid kommande förhandling i HR.

Det vore katastrof. Efter en veckas tjat och upprepanden av samma saker skulle rätten inte orka mer utan bara ge upp och dra varpå Den meriterade fotbollsmästaren kan knata rätt ut ur rättsalen, en fri man.
Citera
2019-01-15, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Fast det känns som att alla glömmer bort vad han själv sagt att han gjort. Han har erkänt alla handlingar, där skiljer sig deras historier knappt något alls. Man kan inte säga att Glenn inte gjort något som han erkänt att han gjort

Jag tror inte att de tror "gott" om Glenn, jag tror bara inte att de tror att han har begått en våldtäkt så som man tänker sig en våldtäkt. Säger någon våldtäkt tänker iallafall jag i första hand på trycka ner, hålla fast, hand över munnen, eventuellt våld och tvinga till sig samlag, något i den stilen.

Vilket han inte gjort och innan nya lagen hade han inte blivit dömd för våldtäkt heller.
Allt handlar om hennes nej samt Glenns ganska dåliga förklaringar. Hade inte de funnits hade inte läget varit detsamma.

M verkar pengakåt och blåst, eller ganska rejält blåst, han gör det här för hennes skull, går på JBs utseende osv. Tror pengar, företag och hus är anledningen att hon stannar. Skadad från sin exman kanske?

Han höll ju fast henne med hjälp av tyngden med sin lönnfeta kropp. Det står i handlingen.
Citera
2019-01-15, 22:50
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matzolle
Jo, jag vet dom två, tre första gångerna i livet som man får knulla kan tiden dra i väg. Nu får vi väl utgå i från att den aktuella 58-åringen har knullat lite fler gånger än så i livet. Det kanske kommer som ett hårt slag för dig här, men när du blir äldre kommer sex att vara lite mer av en rutinsak för dig. Då kan jag lova dig att tiden inte springer iväg som den gjorde förr.

Men du då menar att det är lätt hänt att man fastnar i fittslicket i över en timma?? Menar du att det är vanligt att en man ger oralsex i över en timma utan att den sexuella aktiviteten har övergått i någon annan form av sexuell aktivitet? Brukar inte tjejen vilja ta lite på dig också efter en timma??

Undra om hon sa Nej efter 55min eller 5min ?
Håller ingen av dessa personer om ryggen tycker bara hela historien är märklig
Citera
2019-01-15, 22:55
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Han höll ju fast henne med hjälp av tyngden med sin lönnfeta kropp. Det står i handlingen.

Måste varit efter han slickat upp henne brygga ( 1 tim )
Citera
2019-01-15, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Måste varit efter han slickat upp henne brygga ( 1 tim )
Gjorde han.
Citera
2019-01-15, 23:42
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Gjorde han.

Har han slickat 1 tim borde hon ha duktigt ont i ryggen ?
Nä allvarligt så tycker jag det här fallet är mysko !
Citera
2019-01-15, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kreun.Korman
Jag funderar på vad domen skulle ha blivit om det varit ombytta roller. Om JB mot Glenns vilja sugit av honom två gånger med rökpaus emellan och dessutom kört lite rimming. Alla som tror att hon blivit dömd räcker upp en hand.

Ja det räcker ju faktiskt att vända på steken för att förstå det absurda i domen TRE ÅRS FÄNGELSE!!!

Men galna manshatande feminister hade förmodligen inte protesterat om GS fått livstid eller rentav dödsstraff.

Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Det får du fundera på någon annanstans för det handlar inte tråden om och ovanligt att kvinnor begår sexuella övergrepp mot män även om det händer.

Det handlar om jäm-likhet inför lagen, vilket borde vara viktigt för alla.

Men detta är ju rent hypotetiskt för vilken man skulle sänka sig till samma låga nivå som JB och använda den hårt kritiserade Samtyckeslagen för att inkassera ett skadestånd?

Om JB varit den "starka kvinna" hon utger sig för hade hon givetvis sagt ifrån direkt, inte bett GS att "Kan du inte klä av mig som jag e nu?" eller "Kan du ta av mig den här tröjan?", och mycket annat dubbeltydigt beteende av JB.
Citera
2019-01-16, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diversus
.............
Om JB varit den "starka kvinna" hon utger sig för hade hon givetvis sagt ifrån direkt, inte bett GS att "Kan du inte klä av mig som jag e nu?" eller "Kan du ta av mig den här tröjan?", och mycket annat dubbeltydigt beteende av JB.

Det där har redan flera gånger i tråden konstaterats komma från Garagebandversionen av inspelningen, dvs den som Den meriterade fotbollsmästarens advokat gjort själv. Därmed är det alltså inte att betrakta som vad som faktiskt sades utan vad DMF och hans advokat hävdar sades. Det är alltså en partsinlaga och inte den officiella versionen, dvs NFC's, som inte har med de kommentarna.
Citera
2019-01-16, 01:21
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Undra om hon sa Nej efter 55min eller 5min ?
Håller ingen av dessa personer om ryggen tycker bara hela historien är märklig

Ja visst är hela historien märklig om den meriterade fotbollsmästaren och hans påstådda nattliga övergrepp på ett köksbiträde som dessutom är tidigare dömd för narkotikabrott.

Kvinnans tidigare historik är inte speciellt smickrande för henne där olika lögner och mutförsök med koppling till de begångna narkotikabrotten är rätt framträdande och det är just detta som man bör sätta i relation till hennes märkliga uppgifter och motsägelsefulla uppträdande natten då hon blev uppvaktad i någon form av den tidigare fotbollsmästaren.

Det är nog inte bara en hund som ligger begraven här utan en hel kennel och vi hoppas givetvis att sanningen kommer fram lagom till hovrätten.

Det är också uppfriskande och bra för denna tråddebatt att det finns fler skribenter som upptäckt att någonting stämmer helt uppenbart inte med det påstådda händelseförloppet och det är givetvis olyckligt att tingsrätten inte valde att fria med tanke på de oerhört märkliga omständigheterna?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2019-01-16 kl. 01:50.
Citera
2019-01-16, 01:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Ja visst är hela historien märklig om den meriterade fotbollsmästaren och hans påstådda nattliga övergrepp på ett köksbiträde som dessutom är tidigare dömd för narkotikabrott.

Någonting stämmer helt uppenbart inte med det påstådda händelseförloppet och det är givetvis olyckligt att tingsrätten inte valde att fria med tanke på de oerhört märkliga omständigheterna?

Du glömde att skriva om mutförsöket, har du legat av dej..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in