2019-01-15, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiefenKing
Du ser ju själv hur sjuk du är. Vart bor du? Kan söka nummer till närmsta psykvård åt dig.

Du får ju ändå inte chansen att ”fortplanta” dig, kan omöjligen finnas någon kvinna som dras till sådan sjuk individ såsom du verkar vara. Kanske någon grottmänniska men det blir svårt att hitta här.

Tack så mycket för komplimangen. Det är många kvinnor som dras till grottmänniskor som mig. När islam har blivit infört i sverige så ska jag skaffa mig flera svenska fruar. All äcklig svensk "jämställdhet" och feminism ska då bli avskaffad.
Senast redigerad av niobium 2019-01-15 kl. 21:45.
2019-01-15, 21:45
Medlem
ChiefenKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niobium
Tack så mycket för komplimangen. Det är många kvinnor som dras till grottmänniskor som mig. När islam har blivit infört i sverige så ska jag skaffa mig flera svenska fruar.

Kommer aldrig att hända, tyvärr för din del, enbart i dina våta, hjärntvättade drömmar.
2019-01-15, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rantaplan
Du svarade inte på mina frågor vad din religion anser i vissa konkreta frågor.
Du bara svarade att jag är dum i huvudet.

Det visar bara att du inte är kapabel att försvara och stå upp för din religion!
Du är den sista som skall uttrycka sig om Heder!
Du vet inte ens vad det betyder!
Du är en skam för Islam!

Jag svarade på samtliga frågor med den första raden, läs igen.

Sen frågade du om min personliga åsikt om dig och jag svarade ärligt - utöver vad jag sade tycker och bryr jag mig inte om dig då jag inte vet mer om dig än vad jag tolkat genom dina efterblivna inlägg
2019-01-15, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bukakekockaburra
Wa alaikum salaam wa rahmatullahi wa barakatu broder.
Jag och min fru hälsar. Vi är båda svenskar med svenska pass och svenska föräldrar.
Och vi är glada att se Allah välsigna och vägleda så många svenskar, Alhamdulillah! Var och varannan dag träffar man eller hör och läser om svenskar som konverterar till Islam och får själslig frid och hälsosammare livsstil än innan.
I Sverige sprids inte Islam med några svärd utan genom kunskap och gott beteende. Sakta men säkert så Masha Allah växer Islam, Alhamdullillah!

Jag har aldrig sett någon av islamhatarnas lögner och hatpropaganda mot Islam avskräcka någon från att bli muslim. Snarare tvärtom att svenskar blir mer nyfikna på att ta reda på vad Islam egentligen säger och att dom då finner frid i att läsa Koranen och lära sig om Islam. För som Allah säger i Koranen
"They want to extinguish the light of Allah with their mouths, but Allah will perfect His light, although the disbelievers dislike it."

Allahu akbar!

Må gud belöna er och fortsätta leda er på den raka vägen.
2019-01-15, 21:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Så nu börjar muslimer snacka om inavel?! Ni som bedrivit kusingifte i 1400 år till den grad att hela Mellanöstern har sänkt sitt genomsnittliga IQ till 80-85?!

Ta ditt jävla mumbojumbo och dra från vårat civilicerade samhälle! Vi vill inte ha undermänniskor här!

Islam finns över hela världen - jag själv ör etniskt svensk med så många generationer bak som ens går att släktforska fram.

Du är den enda undermänniskan här, så civiliserad att du inte ens kan stava till civiliserad hahahah.
2019-01-15, 21:58
Medlem
EnGodForlorares avatar
Får du ligga med muslimska kvinnor eller ser dom dig som en utböling?
2019-01-15, 22:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Får du ligga med muslimska kvinnor eller ser dom dig som en utböling?

Muslimska kvinnor horar inte runt - det är en av de stora fördelarna med kulturen
2019-01-15, 22:06
Medlem
ChiefenKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Muslimska kvinnor horar inte runt - det är en av de stora fördelarna med kulturen

Du skrev förut att svenskor horar ut sig?

Din kvinna var etnisk svensk ju

Det var inte jag som utfäste det utan du din hycklare
2019-01-15, 22:10
Medlem
Citat:

Du vill med andra ord att en svensk kvinna ska underkasta dig och kyssa dina fötter.

Män är densamma i grund och botten, oavsett var man kommer ifrån.
2019-01-15, 22:10
Avslutad
Citat:
Du menar väl att den stora fördelen med kulturen är att du får misshandla din fru tills hon lyder din minsta vink? Ge din kvinna lite demokrati så horar hon runt som om hon vore född till det. Du vet detta, det är därför du måste låsa in henne.
2019-01-15, 22:11
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Nej, för att ni degenerados låser in era fruar o döttrar, men som paradox har noll koll på vad era söner gör för jävel skap i samhället.

TS;
Brukade du ofta titta på den '8Miles' med Eminem, innan olyckan?
2019-01-15, 22:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ChiefenKing
Du skrev förut att svenskor horar ut sig?

Din kvinna var etnisk svensk ju

Det var inte jag som utfäste det utan du din hycklare

Vit kultur innebär att kvinnorna horar runt och suger femton kukar före giftermål ja.

Jag har för tillfället ingen kvinna men den senaste var från arabvärlden och hade endast legat med en man, som hon var gift med.

Vad fan snackar du om, blandar du iho mig med någon annan kanske?

Du har två inlägg du svarar med smileys så du kan bara ge upp du skjuter blanka skott

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in