2019-01-15, 22:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Du vill med andra ord att en svensk kvinna ska underkasta dig och kyssa dina fötter.

Män är densamma i grund och botten, oavsett var man kommer ifrån.

Nu lägger du ord i min mun, gör inte det.

Ska du försöka bestämma vad jag säger kan du aldrig förstå och om du inte förstår kan du inte utvecklas.

Vad jag vill är att kvinnor ska ha heder och ära för sig själva och sin familj.
2019-01-15, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Jag svarade på samtliga frågor med den första raden, läs igen.

Sen frågade du om min personliga åsikt om dig och jag svarade ärligt - utöver vad jag sade tycker och bryr jag mig inte om dig då jag inte vet mer om dig än vad jag tolkat genom dina efterblivna inlägg
Ljug inte!
Du kan helt enkelt inte svara på mina frågor i #6!
Att du nonchalant avfärdar mina seriöst ställda frågor visar att du inte är värdig företrädare för Islam!
2019-01-15, 22:16
Medlem
ChiefenKings avatar
Citat:
Vit kultur innebär att kvinnorna horar runt och suger femton kukar före giftermål ja.

Jag har för tillfället ingen kvinna men den senaste var från arabvärlden och hade endast legat med en man, som hon var gift med.

Vad fan snackar du om, blandar du iho mig med någon annan kanske?

Du har två inlägg du svarar med smileys så du kan bara ge upp du skjuter blanka skott

Jaha du har ett grovt kvinnoförakt för att du inte går hem hos kvinnor, förstår jag dig rätt då? Eller har du dåliga efarenheter från din mor?

Kvinnor har fri vilja och får bestämma över sig själva här oavsett hur kvinnorna i ditt liv bedragit dig. Tuff shit men så är det.
2019-01-15, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SickSickSick
Du menar väl att den stora fördelen med kulturen är att du får misshandla din fru tills hon lyder din minsta vink? Ge din kvinna lite demokrati så horar hon runt som om hon vore född till det. Du vet detta, det är därför du måste låsa in henne.

Det menar jag inte alls sluta hitta på.

Och nej alla kvinnor är inte horor bara för att dem inte blir hotade till livet - vissa kvinnor har ära och heder.

Men du är väl uppväxt med en hora tilll mamma och en hora till syster så jag förstår att det ör svårt att greppa konceptet.
Jag var likadan som tonårig
2019-01-15, 22:17
Medlem
secretcinemas avatar
Varför skulle man INTE konvertera till islam? Allt annat låter korkat i min mening. Har också gjort det.
2019-01-15, 22:18
Medlem
ChiefenKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av secretcinema
Varför skulle man INTE konvertera till islam? Allt annat låter korkat i min mening. Har också gjort det.

Nämn EN god anledning du med då? Man får inget riktigt bra svar från någon bara ihåliga floskler som att ” det är det enda rätta” JA men motivera då era dönickar!
2019-01-15, 22:19
Medlem
Mandingos avatar
är den här tråden ännu ett försök att sprida islam? bror du predikar på fel ställe... gör din dawah nån annanstans...
2019-01-15, 22:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ChiefenKing
Jaha du har ett grovt kvinnoförakt för att du inte går hem hos kvinnor, förstår jag dig rätt då? Eller har du dåliga efarenheter från din mor?

Kvinnor har fri vilja och får bestämma över sig själva här oavsett hur kvinnorna i ditt liv bedragit dig. Tuff shit men så är det.

Absolut finns fri vilja men där kommer också skillnaden på ärbara kvinnor och horor - den fria viljan gör att du kan suga varenda kuk du ser eller hålla på din egen ära för att inte bli sedd ned på.

Vill du hellre gifta dig med en kvinna som suttit på alla dina vänners kukar eller en som inte har det?
Eller spelar det ingen roll? Om du har en preferens här bevisar du min poäng om att det ör bättre att leva med moral
2019-01-15, 22:20
Medlem
Citat:
Hahhaha sant den sönderknullde vita hororna till fruar dem feta gubbarna gifter Sig med fyyy fan

Gott o kyssa en kvinna som blivit munsprutad av fjorton andra män eller hur

Ska man skratta eller gråta åt detta inlägg? Säger en del om dig som person.

Får jag fråga vad som fick dig, en etniskt svensk person som du själv säger, att konvertera till islam? (frågan är alltså riktad till Sebastiano och inte OP)
2019-01-15, 22:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ChiefenKing
Nämn EN god anledning du med då? Man får inget riktigt bra svar från någon bara ihåliga floskler som att ” det är det enda rätta” JA men motivera då era dönickar!

Du frågade mig och jag gav ett mycket bättre svar än att det ör det enda rätta men du kanske glömt det redan? Xanoren har kickat in kanske
2019-01-15, 22:21
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Tredje luffare som säger samma sak Dan va trött jag är på er EPA-bögar
Äsch, skärp dig.
Svara på rantaplan's frågor eller ska du bara jiddra på tråden?
2019-01-15, 22:22
Medlem
ChiefenKings avatar
Citat:
Absolut finns fri vilja men där kommer också skillnaden på ärbara kvinnor och horor - den fria viljan gör att du kan suga varenda kuk du ser eller hålla på din egen ära för att inte bli sedd ned på.

Vill du hellre gifta dig med en kvinna som suttit på alla dina vänners kukar eller en som inte har det?
Eller spelar det ingen roll? Om du har en preferens här bevisar du min poäng om att det ör bättre att leva med moral

Vad vet du om moral? Att täcka sin fru att se ut som lampskärmar är det ärbart? Du är sån jäääävla hycklare

Kuk och hora är du duktig att spy ut dig, sopa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in