Citat:
Ursprungligen postat av
SkogsSaab
Men jag såg samma sak med kompisar och mina systrar under yngre år var det bad guys som gällde sen kom de ifatt efter 25 och är idag gifta med schysta snubbar. Så jag tror delar av problemet ligger hos damerna.
Helt klart ligger den största delen av problemet hos damerna.
Det är bara att tänka logiskt. Det finns en uppsjö av ordentliga män i detta landet som är skötsamma, välutbildade, väluppfostrade, har arbete och sliter hårt. Men många män är idag lite blyga för det motsatta könet vilket kan vara en naturlig förklaring av att de fått nobben x antal gånger av damer som kanske inte alls legat över deras nivå men som siktar för högt efter de männen som även de flesta av deras medsystrar vill åt.
Kvaliteterna ovan nämnda har inte primär betydelse utan det är de snyggaste bad boysen som är så uppfyllda av sig själva så det blir ingen varaktig relation där ändå för damerna då dessa män ofta inte nöjer sig med en kvinna.
Nej skötsamma män i Sverige behöver inte förändra sig utan de behöver bara leta efter kvinnor långt ifrån den svenska feministiska sandlåndan och finna dessa kvinnor som uppskattar skötsamma män som respekterar kvinnor och hålla sig till en och samma.