Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Jag läste faktiskt nyligen om en kille som sålde sig för att göra skada på sig själv. Verkar vara en vanlig orsak till varför unga börjar sälja sig. De mår dåligt, som många gör i tonåren. På sociala forum blir de massivt uppvaktade (förföljda) av vuxna män. Det ena leder till det andra.
Båda sidor tycks glömma bort den individuella aspektem och hur annorlunda människor är.
Alexander Bard var en glad sexsäljare som ung som verkade se sin handling som ett äventyr, andra har tunga och djupa sår som de söker hantera genom förnedring och masochism.
Mänsklig psykologi är inte som en universell maskin där man, ifall man har kunskap, kan förklara bit för bit varför varje bit fungerar som den gör, eller vad lycka nu består av.
Jag är ganska säker på att Alexander Bard verkligen var lyckligare och utvecklades mer när han sålde röv i Amsterdam än ifall han exempelvis skulle börja jobba på löpband i någon av Motalas fabrik.
Livet är komplicerad, men jag tror givetvis att det är annorlunda för bögar att sälja sex än kvinnor då de har mindre selektiva sexuella instinkter, och färre känslor inblandade i sexet.