Citat:
Ursprungligen postat av
Tissetiss
Detta är ju ingen fråga som.jag tror att kvinnor känner något som helst engagemang för. Det finns andra viktigare frågor att lösa och lägga krut på i Svetige.
Det är i princip endast kvinnor som engagerar sig politiskt i frågan alls faktiskt, och då är det för att i första hand framställa sig själva som goda och i andra hand förstärka sin dåliga manssyn.
De prostituerade kvinnorna har egentligen inget med engagemanget att göra.
Sen engagerar sig män sällan i kollektivistisk aktivism. Varför fler kvinnor gör det kan man ju undra, varför de endast engagerar sig i politiska frågor som påverkar dem själva kan man också undra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tissetiss
Det är knappast sunt och bra för en ung själ att sälja sin kropp.Som ett självskadebeteende, göra smärta i kroppen för att slippa känna att själen gör ont.
Dessutom är det märkligt att en person som bara råkar känna sig lite pilsk verkligen behöver hela konceptet. Det går ju annars att ta hand om den egna lusten själv på några minuter.
En del kvinnor kanske till och med åtnjuter uppmärksamheten och framför allt pengarna som kommer därav. Men jag vet såklart egentligen inte mycket alls om vad som motiverar dessa, jag har inte frågat då jag egentligen inte bryr mig men det har ingen annan heller gjort men de låtsas bry sig i vilket fall...
Du kanske inte har träffat så många män...
En del drivs endast och bara av sex, de måste knulla precis hela tiden, med allt som rör sig.
Det motiverar hela deras karriär, varför de arbetar 16 timmar om dagen på ett arbete de hatar. Varför de spenderar hela sitt liv i jakten på kvinnor.
Finns inget som heter "lite pilsk" hos dessa män, det är mer en grotesk testosteronfylleinducerad psykos.