2019-01-14, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Tänker du skärpa dig och sluta hitta på saker jag skriver?
Var har jag påstått att det inte finns horor? Nä just det.
Har jag nånstans antytt att det är våldtäkt om en kvinna har sex mot betalning? Nä just det.

Givande diskussion när du hittar på samtliga åsikter..

Hittar på? Jag drar slutsatser. Jag försöker febrilt hitta argument i det du skriver för det går ju inte alls ihop.
Om det inte är våldtäkt så är det alltså samtycke. Är det inte dags för dig att därmed sluta skriva i den här tråden?
Citera
2019-01-14, 20:25
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Hittar på? Jag drar slutsatser. Jag försöker febrilt hitta argument i det du skriver för det går ju inte alls ihop.
Om det inte är våldtäkt så är det alltså samtycke. Är det inte dags för dig att därmed sluta skriva i den här tråden?

Det går inte jättebra med ditt slutsatsdragande.

Nej, det kan även verka som samtycke, men det är inte genuint samtycke om det är en människa som är till exempel drogberoende eller utfattig. Men det är klart, skiter man i andra människors känslor eller använder andra människors svaghet för egen vinning, då kan det ju kallas samtycke. Då är man dock en rätt usel person.

Varför är det dags för mig att sluta skriva här? Trampar jag på ömma tår?
Jo jag förstår det, och jag är ledsen att jag förstör er uppförstorade självbild av mannens genialitet och rätt till allt och alla, för jag är faktiskt inte ute efter att vara elak, men någon måste state the obvious, så att säga.
Citera
2019-01-14, 20:29
Medlem
Citat:
Det går inte jättebra med ditt slutsatsdragande.

Nej, det kan även verka som samtycke, men det är inte genuint samtycke om det är en människa som är till exempel drogberoende eller utfattig. Men det är klart, skiter man i andra människors känslor eller använder andra människors svaghet för egen vinning, då kan det ju kallas samtycke. Då är man dock en rätt usel person.

Varför är det dags för mig att sluta skriva här? Trampar jag på ömma tår?
Jo jag förstår det, och jag är ledsen att jag förstör er uppförstorade självbild av mannens genialitet och rätt till allt och alla, för jag är faktiskt inte ute efter att vara elak, men någon måste state the obvious, så att säga.
Fattiga människor ska inte få knulla? Eller människor under rus? Tolkar jag dig rätt nu?
Citera
2019-01-14, 20:35
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Fattiga människor ska inte få knulla? Eller människor under rus? Tolkar jag dig rätt nu?

Och så var det detta med tolknings och slutledningsförmågan..jisses.

Jodå sörru, de får gärna knulla.
Vad jag sa, om du läser igen, är att människor som utnyttjar andra i utsatta svaga tillstånd, är usla, mänsklighetens avskum, begriper du det?
Som ett gäng ungdomar som rånar och slår ner en pensionär...mänsklighetens avskum.
En människa som köper en heroinist som gör vad som helst för ett fix kropp? Mänsklighetens avskum.

Knulla på, av fri vilja. Det ska vara förknippat med lust och attraktion, inte nåt jäkla måste. Vad är så svårt att fatta med det?
Citera
2019-01-14, 20:39
Medlem
Citat:
Och så var det detta med tolknings och slutledningsförmågan..jisses.

Jodå sörru, de får gärna knulla.
Vad jag sa, om du läser igen, är att människor som utnyttjar andra i utsatta svaga tillstånd, är usla, mänsklighetens avskum, begriper du det?
Som ett gäng ungdomar som rånar och slår ner en pensionär...mänsklighetens avskum.
En människa som köper en heroinist som gör vad som helst för ett fix kropp? Mänsklighetens avskum.

Knulla på, av fri vilja. Det ska vara förknippat med lust och attraktion, inte nåt jäkla måste. Vad är så svårt att fatta med det?
De flesta relationer, kortvariga eller långvariga, lider av maktobalans. Jag menar, statistiskt sätt gifter sig kvinnor uppåt ekonomiskt i Sverige. Borde vi inte förbjuda dessa kvinnoförtryckande äktenskap?

Du jämför knull och våld? Vilka det är som behöver vård är för mig rätt klarlagt vid det här laget.

Hur ska du och Överdirektoriatets systrar se till att alla knull i Sverige(eller det kanske handlar om hela värlen? tredje vågens feminism verkar rätt imperialistisk av sig) sker av rätt lust och attraktion?

Kan du inte dra upp lite kriterie så att jag(som erkänner mig förtappad) och kanske andra män( lite förtappade är ni nog allt) kan ledas rätt?

Lust, tre kriterier?

Attraktion, vilka attraktionskritetier är godtagbara? Ekonomi går bort, är det därför feministiska kvinnor vill knulla med fattiga muslimer och afrikaner?
Senast redigerad av lillskrot 2019-01-14 kl. 20:43.
Citera
2019-01-14, 20:39
Avslutad
Citat:
Säger flickan som är registrerad för mindre än ett år sedan. Allt som diskuteras här har ältats i 10 år, med ständigt samma utgång; feministerna har fått sjärtsmörj varje gång.

Men det blir lite långtråkigt.

Vad tycker du om en kvinna som Asa Akira?

Nu ser jag ju inte detta som ett feminism-forum utan som ett antifeminism-forum vilket det förvandlades till ganska omgående. Så ja, visst har ni vunnit och ja det blir tråkigt i längden att läsa om mäns sentimentala och hatiska känslor kring kvinnor och kvinnligheten.

Varför ska jag ha en åsikt om Asa Akira egentligen? Jag kollade upp henne på Youtube och hon verkar skön. Utöver det känner jag absolut ingenting.
Citera
2019-01-14, 20:42
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
De flesta relationer, kortvariga eller långvariga, lider av maktobalans. Jag menar, statistiskt sätt gifter sig kvinnor uppåt ekonomiskt i Sverige. Borde vi inte förbjuda dessa kvinnoförtryckande äktenskap?

Du jämför knull och våld? Vilka det är som behöver vård är för mig rätt klarlagt vid det här laget.

Nej idiot, jag jämför att utnyttja människors svaghet för egen vinning. Och då pratar jag inte om svaghet i personlighetsdrag eller liknande som någon kan angripa för att vinna en diskussion eller ett chefsjobb tillexepmel.
Jag drog paralleller så att du skulle förstå. Men det borde jag anat att det inte skulle gå hem.
Senast redigerad av Moment22x22 2019-01-14 kl. 20:46.
Citera
2019-01-14, 20:43
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Jens Ganman är oftast skitkul när han synar PK-Sveriges dödsdanser.

För att citera den eminenta Asa Akira; "sometimes a girl just need the crazy fucked out of her."
En rekomendation till forumets snuskprussiluskor. Det är f-n kilometer och inte meter ni behöver för att närma er det mänskliga stadiet, låt kuken bli ert motgift mot det tokiga i er.

Det är en rolig citat, men för att ta den på allvar skulle man ju behöva komma underfund med varför kvinnor som knullat en massa med många män har sämre psykisk ohälsa än kvinnor som legat med få män (finns givetvis en höns/ägg paradox involverad där).

Tror att det egentligen är tvärtom. Akira är väl bara någon kall och analytisk tjej som (till synes) lyckats mot alla odds få bort alla känslor och romantiska ideal från sexakten, därmed undvika att psykologiskt krascha av hennes yrke.

De flesta kvinnor inom porrbranschen och horbranschen tror jag däremot inte är med i MENSA och absolut inte lyckas ha en distans till dekadensen i yrket, inte heller är de mångmiljonärer som nått toppen av dekadenta pyramidspelet (skulle tro att Akira lär ha tillgång till toppterapeut, osv.).

Ifall man ska ta frågan på allvar bör vi komma ihåg varför vi inte vill att våra döttrar tar efter Asa Akira, tror inte det bara har irrationella faktorer (romantiska ideal om vad "våra" kvinnor bör vara).
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-01-14 kl. 20:46.
Citera
2019-01-14, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nu ser jag ju inte detta som ett feminism-forum utan som ett antifeminism-forum vilket det förvandlades till ganska omgående. Så ja, visst har ni vunnit och ja det blir tråkigt i längden att läsa om mäns sentimentala och hatiska känslor kring kvinnor och kvinnligheten.

Varför ska jag ha en åsikt om Asa Akira egentligen? Jag kollade upp henne på Youtube och hon verkar skön. Utöver det känner jag absolut ingenting.
Hon menar ju tydligt på att hon är lycklig i sitt sexsäljande, hon verkar inte ha en lika repressiv och depressiv syn på manlig sexualitet som du och dina vänner. Varför vore det fel av en man att knulla Asa för pengar?
Citera
2019-01-14, 20:46
Medlem
Citat:
Nej idiot, jag jämför utnyttjandet av svaga människor. Drog paralleller så att du skulle förstå. Men det borde jag förstått att det inte skulle gå hem.
Men det där är ju något du bara hittar på. Kvinnor är ju starka. Kvinnor kan!
Citera
2019-01-14, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Det är en rolig citat, men för att ta den på allvar skulle man ju behöva komma underfund med varför kvinnor som knullat en massa med många män har sämre psykisk ohälsa än kvinnor som legat med få män (finns givetvis en höns/ägg paradox involverad där).

Tror att det egentligen är tvärtom. Akira är väl bara någon kall och analytisk tjej som (till synes) lyckats mot alla odds få bort alla känslor och romantiska ideal från sexakten, därmed undvika att psykologiskt krascha av hennes yrke.

De flesta kvinnor inom porrbranschen och horbranschen tror jag däremot inte är med i MENSA och absolut inte lyckas ha en distans till dekadensen i yrket, inte heller är de mångmiljonärer som nått toppen av dekadenta pyramidspelet (skulle tro att Akira lär ha tillgång till toppterapeut, osv.).

Ifall man ska ta frågan på allvar bör vi komma ihåg varför vi inte vill att våra döttrar tar efter Asa Akira, tror inte det bara har irrationella faktorer (romantiska ideal om vad "våra" kvinnor bör vara).
Säkert sant. Det är lika sant att de flesta lärarinnor inte är med i MENSA, vilket är lite olycklgare. Inte verkar lärarinnorna i Sverige må bra heller. Ska vi förbjuda eleverna att utnyttja dessa stackars svaga, debila våp till lärarinnor?
Citera
2019-01-14, 20:49
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Men det där är ju något du bara hittar på. Kvinnor är ju starka. Kvinnor kan!

Vad har det med någonting att göra?
Jag sa inte kvinnor generellt. Jag sa människor som är utfattiga eller drogberoende. Detta kan lika väl vara män. Eller kan inte män vara utsatta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in