2019-01-05, 17:05
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angleone
Okej en redliner mao, rörde mig en hel del på röda runt 95-99 men kan inte minnas någon Somer, men det är väll kanske inte så konstig då ofta många sköna graffare glöms bort som inte reppar stenhårt år efter år.

Appropå coke, var det inte han som benämns som graffiti-snubben i en reseskildring från en KGB resa till Norge? Har ett svagt minne av att han presenterade sig som coke iaf.

Det stämmer att Coke är Bajare..
Citera
2019-01-13, 03:29
Medlem
Det verkar som om writers ofta går en tidig död till mötes, vad beror det på? Droger?

Och, vem tusan är SCOOP? Sett den "taggen" här i Lund.
Citera
2019-01-13, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Ingen bryr sig om vem du sett i Lund... Antagligen någon liten toy, antagligen är det din egna skittag med.

Writers går inte ofta en tidig död till mötes men de som går bort har uppenbarligen lämnat ett avtryck och det är därför du får nys om det.

Tråkig attityd du har.

Scoop är en writer som är med i Dinma crew, har setts lite i Göteborg vet jag, men hen kommer antagligen från nånstans i skåne i.o.m att crewet gör det.

Många writers knarkar väl, eller pysslar med allehanda kriminalitet för att försörja sin livsstil, så det hör väl inte till ovanligheten att man hör att målare tagit livet av sig eller hamnat i dödsolyckor. Orsak kan man bara spekulera i, men de flesta writers tar ganska mycket risker och lever på det stora hela inte alltid särskilt sunda liv, med sena nätter, adrenalin, stress, knas, fientlighet inför och ifrån samhället osv osv.
Citera
2019-01-14, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulhuvud
Tråkig attityd du har.

Scoop är en writer som är med i Dinma crew, har setts lite i Göteborg vet jag, men hen kommer antagligen från nånstans i skåne i.o.m att crewet gör det.

Många writers knarkar väl, eller pysslar med allehanda kriminalitet för att försörja sin livsstil, så det hör väl inte till ovanligheten att man hör att målare tagit livet av sig eller hamnat i dödsolyckor. Orsak kan man bara spekulera i, men de flesta writers tar ganska mycket risker och lever på det stora hela inte alltid särskilt sunda liv, med sena nätter, adrenalin, stress, knas, fientlighet inför och ifrån samhället osv osv.

Tack för svar, du kunnige.

Precis, ja. Det verkar mkt rimligt.

/ Cherry.
Citera
2019-02-22, 16:31
Medlem
Snubblade över detta klipp med Tristian från "Ex on the beach" där han säger att han målade tåg varje dag eller något i den stilen; https://youtu.be/CUFa9I8lhlc?t=225

Någon som vet vad han körde/kör?
Citera
2019-02-22, 16:36
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Snubblade över detta klipp med Tristian från "Ex on the beach" där han säger att han målade tåg varje dag eller något i den stilen; https://youtu.be/CUFa9I8lhlc?t=225

Någon som vet vad han körde/kör?
Jag hör: "När jag var 15-18 målade jag - jag körde några tåg men sen insåg jag (alt. blev tillsagd) att jag inte var så bra så jag slutade". Att måla i två, tre år ger inte så mycket fame.

Men visst, någon som såg någon toy mellan 2012-2014 på pendeln?
Citera
2019-02-22, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Jag hör: "När jag var 15-18 målade jag - jag körde några tåg men sen insåg jag (alt. blev tillsagd) att jag inte var så bra så jag slutade". Att måla i två, tre år ger inte så mycket fame.

"När jag var 15-18, "knackar på tågrutan" var det här jag gjorde varje dag." (Tristian, 2018)

Har jag påstått det motsatta? Herregud, din provocerande skitunge - skärp dig. Om du inte har svar på frågan kan du likagärna fortsätta vara den meningslösa individ du är varje dag.

Edit: Vi har ju en viss individ från Uff som också gått och blivit youtuber.
Citera
2019-02-22, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD

Antagligen har den här personen uträttat mer på tågscenen än vad många andra gjort.
Citera
2019-02-23, 23:55
Medlem
Många writers är ju tubare på visst sätt då alla klämmer upp sin egna film.
Citera
2019-03-11, 00:20
Medlem
TragiskPotatiss avatar
vilka är med i bff-crew/är dom fortfarande aktiva?
Citera
2019-03-15, 21:35
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TragiskPotatis

Aktiva i någon mån är de nog skulle jag gissa på. Har ingen koll på vilka ones som lirar för dem dock.
Citera
2019-03-15, 23:07
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TragiskPotatis

TREX?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in