2019-01-12, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikitanikita
Malin ha knulla julgrisen Susanne Lind
Malin är problem barn

Du föröker rikta strålkastarljuset på Malin för att få bort fokus ifrån Terese.

Kan du förklara för mig varför Terese är rädd för att ta hjälp av socialpsykiatrin? En samtalskontakt skulle kunna hjälpa henne att få hem sina barn, då hon blir stabilare i humöret. Som det är nu vill Terese inte ha hjälp och vräker istället ur sig hot på Internet. Verkar inte vettigt.

Vet du vad jag tror? Terese har skaffat för många barn och klarar bara ta hand om dem när de är små bebisar, men hon skäms över detta, men det är väl inget att skämmas över? Det är som det är! Hon borde acceptera att de bor i familjehem och skaffa andra intressen också. Det är för sent att få hem ungarna och bli en perfekt mamma. inse fakta.
Senast redigerad av Florman 2019-01-12 kl. 16:24.
2019-01-12, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Snack,Terese har ju enligt FUP taxerad inkomst och är man utvecklingsstörd så har man rätt till inkomst enligt LSS i Umeå Kommun, dock så ligger detta bidrag bara på 10 000 per månad eller dylikt, så varför har Terese inget LSS-bidrag nu då hon bevisligen taxerat inkomst förr (i form av bidrag)?
Hon är väl för smart för duktig för att ha råd stöd lss Jimmy sågs på Coop han var själv
Såg ut som han stal saker från Coop han är kapabel till allt Jimmy misshandlade barn vuxna och dömd för barn misshandel
Jimmy kommer begå mord på alla han hotade om han är lika aggresiv våldsam som för 3 år sen då han var i Lillpite jag va livrädd han skulle gå på mina barn nat.... Och Natac.....
Jimmy borde polisen ta och fängsla då är jag 1000 procent säker alla hot jävulskap upphör nv om Jimmy åk in
2019-01-12, 16:27
Medlem
Citat:
Hon är väl för smart för duktig för att ha råd stöd lss Jimmy sågs på Coop han var själv
Såg ut som han stal saker från Coop han är kapabel till allt Jimmy misshandlade barn vuxna och dömd för barn misshandel
Jimmy kommer begå mord på alla han hotade om han är lika aggresiv våldsam som för 3 år sen då han var i Lillpite jag va livrädd han skulle gå på mina barn nat.... Och Natac.....
Jimmy borde polisen ta och fängsla då är jag 1000 procent säker alla hot jävulskap upphör nv om Jimmy åk in

Precis som T stal grejer inne i en affär med en barnvagn?
Du är tamejtusan inte klok!!!
2019-01-12, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Du föröker rikta strålkastarljuset på Malin för att få bort fokus ifrån Terese.

Kan du förklara för mig varför Terese är rädd för att ta hjälp av socialpsykiatrin? En samtalskontakt skulle kunna hjälpa henne att få hem sina barn, då hon blir stabilare i humöret. Som det är nu vill Terese inte ha hjälp och vräker istället ur sig hot på Internet. Verkar inte vettigt.

Vet du vad jag tror? Terese har skaffat för många barn och klarar bara ta hand om dem när de är små bebisar, men hon skäms över detta, men det är väl inget att skämmas över? Det är som det är! Hon borde acceptera att de bor i familjehem och skaffa andra intressen också. Det är för sent att få hem ungarna och bli en perfekt mamma. inse fakta.

Aldrig försent
T kan få hem barnen t ha ansökt hjälpstöd i hemmet för ha barnen hemma hon ha ju acceptera barn är tillfälligt i f hem hon
Kan ta hand om barn de vet jag och många som sett hon med barnen ingen människa är perfekt men t hon klarar av barnen
2019-01-12, 16:33
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Aldrig försent
T kan få hem barnen t ha ansökt hjälpstöd i hemmet för ha barnen hemma hon ha ju acceptera barn är tillfälligt i f hem hon
Kan ta hand om barn de vet jag och många som sett hon med barnen ingen människa är perfekt men t hon klarar av barnen

T kommer hamna i fängelse eftersom hon begår alla brott på Internet, då man har tillgång till Internet på rättspsyk så är fängelse enda alternativet.. Barnen kommer hon med all sannolikhet aldrig få se igen....
2019-01-12, 16:33
Medlem
Citat:
Malin ha knulla julgrisen Susanne Lind
Malin är problem barn

Men snälla du. Alla här inne fattar varför du skriver sånt här. Det spelar ingen roll om det är sant eller inte, för det är helt upp till dem om de vill ha sex med varandra eller inte. Malin är inte guds bästa barn, men hon har i alla fall inte:

• Skickat mängder av hotfulla mejl och SMS till socialtjänsten, polisanställda, innebandytränare, familjehemsföräldrar, folk hon är avundsjuka på m.fl. och dessutom gjort det i sina ex-partners namn.
  • Anklagat mannen hon har fyra barn med för upprepade våldtäkter och misshandel.
    Befunnit sig i periferin till ett obehagligt stort antal bränder.
  • Sol-och-vårat två andra svagbegåvade människor genom att lura i båda att hon är superkär i dem och levt på deras pengar.

Alltså,Tereses trovärdighet är noll. Hon har ljugit så ofta om så mycket för så många att alla normalbegåvade som drabbats i den här soppan direkt fattar att det är hon som är skurken. Det skulle inte förvåna mig om det är Malin som gjort den falska Jimmy-profilen på facebook för att försöka sätta dit Terese, men det behövs liksom inte, för Terese verkar fullständigt inkapabel att inte försöka hämnas på de hon är arg på för stunden med samma klumpiga metoder om och om igen. Och Tessan ska vara glad att hon inte bor i ett land där man blir dömd av en jury, för då hade hon blivit dömd även för sånt som det inte går att koppla henne till direkt (som den falska Jimmy-profilen). Nu får hon "bara" domar på de saker som tingsrätten bedömer det som utom allt rimligt tvivel att hon har gjort (och det rimliga tvivlet lär få mindre och mindre utrymme för varje jävla gång som det här mönstret upprepas).
2019-01-12, 16:36
Medlem
Citat:
Joel stal a väktaren va jag såg de stog i papper och t åkte dit för de Joel stal

Såklart att T var oskyldig! T vill ju bara alla väl och gör aldrig något olagligt.
2019-01-12, 16:47
Medlem

Fast snälla du hoten började ju innan T träffade JK! Skärpt dig och lägg av med alla jävla lögner
2019-01-12, 16:54
Medlem
Så mycket Skitsnack som kommer hit.. Rätt fantastiskt ändå.

Inbillar sig Tessan att någon kommer tro på denhär skiten?

A*va.. Läser du här så kan du lita på att vi alla vet vad som pågår. Ingen tror på dessa lögner som kommer upp här. Håll huvudet högt, du är ingenting av det som står här. Vi vet det och jag hoppas du vet att du inte ska ta åt dig av alla dessa lögner.
Undra om polisen kan reda ut vem som innehar kontot på fb? Kanske någon är automatiskt inloggad här på någon av sina enheter?

Denna kompis till Tessan kan ta sig i röven, vi ser igenom dina lögner. Vi vet att Tessan är en hemsk människa, ingenting av de som skrivs här ändrar detta.
2019-01-12, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar

Fast snälla du hoten började ju innan T träffade JK! Skärpt dig och lägg av med alla jävla lögner

Jimmy kände Therese och var besatt av Terese under de första åtta åren Joel t va tsm
Så vet de är Jimmy som gör hoten för han ha erskänt de till mig då jag ringde han för nån dag sen då meddelade han att han va hemsk ledsen. För Jimmy hotat folk. Men han våga ej erskänna för alla andra men för mig. Ton.. Melv.. ha Jimmy erskänt att de är Jimmy är den som hotar skriver allt även de som t tyvärr blev oskyldig dömd för de var Jimmy som gjort alla hot hoppas Jimmy kan erskänna och ha stake erskänna att han hota håller på
2019-01-12, 17:09
Medlem
Citat:
Jimmy kände Therese och var besatt av Terese under de första åtta åren Joel t va tsm
Så vet de är Jimmy som gör hoten för han ha erskänt de till mig då jag ringde han för nån dag sen då meddelade han att han va hemsk ledsen. För Jimmy hotat folk. Men han våga ej erskänna för alla andra men för mig. Ton.. Melv.. ha Jimmy erskänt att de är Jimmy är den som hotar skriver allt även de som t tyvärr blev oskyldig dömd för de var Jimmy som gjort alla hot hoppas Jimmy kan erskänna och ha stake erskänna att han hota håller på

Här har du telefonnumret till polisen: 114 14. Bara att säga exakt samma sak till dem och sen vittna i rätten. För du vill väl inte att det oskyldiga helgonet Terese ska dömas för brott som Jimmy begått? Eller är du världens sämsta vän?
2019-01-12, 17:14
Moderator
Amirons avatar
Är med skräckblandat förtjusning jag har ögnat igenom senaste FUPen..
En del av dessa individers beteende är komik på hög nivå samtidigt som man blir riktigt rädd när man inser att dessa går omkring på gatorna trots att de borde vara inlåsta (med nyckeln bortslängd)

Gärningskvinnan verkar ju helt sakna självinsikt och empati för vad hon utsätter andra för.
så jag hoppas tingsrätten dömmer henne till fängelse för grovt olaga hot, vilket det torde kunna bli då T är tillräckligt iq befriad för att hota en polis...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in