2019-01-11, 07:38
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Jag har även lärt mig att medveten ondska och psykopati som födelsedefekt verkligen finns i stor skala här i världen, vilket jag inte trodde tidigare. Jag var länge skeptisk till om det verkligen fanns avancerade teknologiska vapen som används i syfte att tortera TI's. Jag var mera inne på att det kanske var svart magi, voodoo eller liknande som användes emot oss. Idag har jag ändrat mig och tror verkligen att dessa vapen finns. På senare tid har jag fått utstå några extra rejäla attacker - varav en av dem ledde till ett besök på akuten där jag på riktigt trodde att mitt liv var nära att ta slut -som jag tror är inducerade av dessa vapen. Förmodligen använder dessa agenter sig av både anvancerad teknologi och svart magi/satanistiska häxkonster för att attackera TI's.

Det finns ju massor mer att skriva om detta givetvis. Det är ju i princip dagligen som GS visar upp sitt ovälkomna ansikte i en TI's tillvaro. Men detta som jag har delat med mig av nu är en liten bråkdel av det i alla fall. I övrigt så kämpar jag på så gott det går. Ibland upplever jag till och med dagar som är riktigt vackra innehållandes själslig och hjärtlig lycka. Man får hålla fast vid de ljusglimtar som trots allt finns. Hoppas att du också klarar av att göra det och att du har bra dagar mitt i allt det som är svårt och frustrerande!

Mvh, rosalotus

Vad hände vid detta tillfälle som ledde till akuten? Några detaljer som du kan/vill nämna? Vilka symptom upplevde du och vad sa de på sjukhuset?
Citera
2019-01-11, 07:47
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Självklart har jag tänkt på det. Min TI-källa är definitivt inte en A.I. dock en PsyOp-agent är ju en möjlighet. Jag är väldigt säker på att hen inte är en agent.

Kanske bör man även ta delar av det som Dr. Robert Duncan skriver med skepsis. Allt han skriver behöver inte stämma om man säger så. En gång CIA alltid CIA.

Därtill har han en stil eller ett uttrycksätt vilket karaktäriseras av en avsaknad av hopp (att bibehålla hoppet och försöka vara positiv är mycket viktigt!). Vissa menar därför att han har blod på sina händer - utsatta som läser hans böcker och lyssnar på honom blir än mer negativa med allt vad det innebär.
Citera
2019-01-11, 07:56
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Rosalotus & FreedomDeep - vad tror ni om Media Stalking? Det är en stark del av min egna Org. Gang Stalking-upplevelse & -enligt kritiska TI-källor- en grundläggande & avgörande del av TI-programmet.

Jag har såklart en uppfattning men vilken uppfattning man har beror mycket på hur man ser på hela processen eller programmet (och hur detta går till). Om man som jag tror mer på användningen av avancerad fjärrteknik/fjärrvapen/nanoteknik/artificiell fungi och ev. mikroimplantat eller om man som många andra tror mer på användningen av andra människor (vilka är medvetna om vad de gör och säger).
Citera
2019-01-11, 08:14
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Kanske bör man även ta delar av det som Dr. Robert Duncan skriver med skepsis. Allt han skriver behöver inte stämma om man säger så. En gång CIA alltid CIA.

Därtill har han en stil eller ett uttrycksätt vilket karaktäriseras av en avsaknad av hopp (att bibehålla hoppet och försöka vara positiv är mycket viktigt!). Vissa menar därför att han har blod på sina händer - utsatta som läser hans böcker och lyssnar på honom blir än mer negativa med allt vad det innebär.

Jag känner inte Dr Duncan.

Hans bok besvarar alla frågor en ny TI har vilket jag vet som en TI. Det han har skrivit om Org. Gang Stalking (a.k.a. Org. Intimidation Stalking) stämmer nästan helt på det jag upplevt & hur jag upplevt det. Han ger en kritisk källa att referera till.

Jag tror att Duncan vet exakt vad som verkligen pågår med TI-programmet men jag tror inte att han har avslöjat allt bara tillräckligt för att sätta TI i ett spår. Allt som händer i samhället för eller mot TI-programmet justeras & bearbetas av de som styr det. Vi kan inte stoppa utvecklingen av PsyOps & teknologier men enbart göra det mer etiskt, säkert & oskadligt så som Dr Duncan påstår "All technology is neutral".

Det de gör idag är menat att användas om 10-20-30-40-50 år i framtiden då teknologin faktiskt blir ett globalt hot eller nytt massförstörelsevapen men också för kommersiella syften & Mind Control-syften. Teknologi har varit ett existentiellt hot mot mänskligheten sedan 1945 & atombomben.
Citera
2019-01-12, 10:23
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Vad hände vid detta tillfälle som ledde till akuten? Några detaljer som du kan/vill nämna? Vilka symptom upplevde du och vad sa de på sjukhuset?

Rosalotus, ditt svar från igår verkar vara borttaget av någon anledning. Beklagar det inträffade.

Annars är det vanligt att de bl.a. manipulerar hjärtat, hjärttakten/pulsen. Detta kan resultera i högt blodtryck, stroke och hjärtinfarkt. Även skador på aorta kan ske p.g.a. tortyren/experimenterandet. Vidare, vad gäller sömn så är det sannolikt att utsatta har en högre grad av lätt sömn och vakna stunder under natten, och en lägre andel REM- och djupsömn (jämfört med gemene man). Sömncyklarna varierar även på ett onormalt sätt; utsatta kan hamna direkt i djupsömn utan att följa normala sömncykler för att hamna i detta tillstånd och de kan ha stora variationer vad gäller t.ex. djupsömn - vissa nätter har de ingen alls (samma sak med REM-sömn). Deras lägsta puls vilopuls kan vara onormalt hög, de kan ha ha oerhört många pulstoppar under natten (och t.ex. 50-80 i puls mitt i natten, vid sömn), där de går från låg puls till hög och sedan tillbaka, allt inom en period på 15 minuter. De kan också inleda sin nattsömn med att ha onormalt hög puls i två timmar i sträck (trots att de alltså sover), innan pulsen blir mer normal. Vidare sover utsatta ofta för lite och tvingas inte bara att vakna ofta under natten utan även i förtid. Något som sker natt efter natt, år efter år. Oavsett om det är julafton, födelsedag eller nyårsafton. Oavsett om de skall jobba dagen därpå.

Med en aktivitetsmätare t.ex. Fitbit Charge 3 kan man mäta hur man sover och man kan även se hur pulsen varierar under natten. Om hjärtat inte får slå normalt under natten - och inte kan/tillåts gå ned i puls under natten, vilket ju sker normalt sett - utan istället stressas av diverse vågor/strålning kan detta leda till bl.a. högt blodtryck och värre saker. Med Qardiocore EKG monitor kan man mäta än mer utförligt vad som sker om man så vill. Som utsatt är det värt att hålla ett extra öga på denna typ av saker d.v.s. blodtryck och puls under natten - inte bara för att samla bevis utan för att detta ger viss möjlighet att vidta åtgärder/skydda sig.

Om man även vill se hur strålningen varierar i styrka, olika mönster och strålningstoppar (extremt pulserande!) kan man använda en elektrosmogmätare och spela in vad den visar på natten (gärna en som visar 'staplar' i ett fönster). Detta kan ske genom att man kopplar en webbkamera till en dator där kameran spelar in vad som visas på elektrosmogmätaren (med mätaren upplyst av en ficklampa, vilken nyttjar laddningsbara batterier).
Senast redigerad av FreedomDeep 2019-01-12 kl. 10:29.
Citera
2019-01-12, 11:32
Medlem
GothamCitys avatar
Citat:
Rosalotus, ditt svar från igår verkar vara borttaget av någon anledning. Beklagar det inträffade.

Annars är det vanligt att de bl.a. manipulerar hjärtat, hjärttakten/pulsen. Detta kan resultera i högt blodtryck, stroke och hjärtinfarkt. Även skador på aorta kan ske p.g.a. tortyren/experimenterandet. Vidare, vad gäller sömn så är det sannolikt att utsatta har en högre grad av lätt sömn och vakna stunder under natten, och en lägre andel REM- och djupsömn (jämfört med gemene man). Sömncyklarna varierar även på ett onormalt sätt; utsatta kan hamna direkt i djupsömn utan att följa normala sömncykler för att hamna i detta tillstånd och de kan ha stora variationer vad gäller t.ex. djupsömn - vissa nätter har de ingen alls (samma sak med REM-sömn). Deras lägsta puls vilopuls kan vara onormalt hög, de kan ha ha oerhört många pulstoppar under natten (och t.ex. 50-80 i puls mitt i natten, vid sömn), där de går från låg puls till hög och sedan tillbaka, allt inom en period på 15 minuter. De kan också inleda sin nattsömn med att ha onormalt hög puls i två timmar i sträck (trots att de alltså sover), innan pulsen blir mer normal. Vidare sover utsatta ofta för lite och tvingas inte bara att vakna ofta under natten utan även i förtid. Något som sker natt efter natt, år efter år. Oavsett om det är julafton, födelsedag eller nyårsafton. Oavsett om de skall jobba dagen därpå.

Med en aktivitetsmätare t.ex. Fitbit Charge 3 kan man mäta hur man sover och man kan även se hur pulsen varierar under natten. Om hjärtat inte får slå normalt under natten - och inte kan/tillåts gå ned i puls under natten, vilket ju sker normalt sett - utan istället stressas av diverse vågor/strålning kan detta leda till bl.a. högt blodtryck och värre saker. Med Qardiocore EKG monitor kan man mäta än mer utförligt vad som sker om man så vill. Som utsatt är det värt att hålla ett extra öga på denna typ av saker d.v.s. blodtryck och puls under natten - inte bara för att samla bevis utan för att detta ger viss möjlighet att vidta åtgärder/skydda sig.

Om man även vill se hur strålningen varierar i styrka, olika mönster och strålningstoppar (extremt pulserande!) kan man använda en elektrosmogmätare och spela in vad den visar på natten (gärna en som visar 'staplar' i ett fönster). Detta kan ske genom att man kopplar en webbkamera till en dator där kameran spelar in vad som visas på elektrosmogmätaren (med mätaren upplyst av en ficklampa, vilken nyttjar laddningsbara batterier).

Har du lyckats bena ut vilken del av frekvensspektrat som nyttjas för bärvågen? Att det är pulsad RF har jag förstått bl.a från denna men det finns fler källor men några är tyvärr borttagna nu.

https://m.youtube.com/watch?v=vxrBLO1rAMM
Citera
2019-01-12, 11:52
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
Har du lyckats bena ut vilken del av frekvensspektrat som nyttjas för bärvågen? Att det är pulsad RF har jag förstått bl.a från denna men det finns fler källor men några är tyvärr borttagna nu.

https://m.youtube.com/watch?v=vxrBLO1rAMM

Är ingen expert på dessa saker men den mätare som jag har - Cornet ED88TPlus (inköpt i Sverige) - har en frekvensräknare. Den visar dock bara frekvenser som ligger inom bestämda intervall, och förutsatt att styrkan är tillräckligt stark. Se länk för intervaller; http://www.maxicom.se/Maetinstrument.php

Frekvenserna varierar, oftast från 800 Mhz och uppåt till 2600 Mhz (notera samtidigt begränsningen/intervalltaket på frekvensräknaren som sagt). Vissa av dem återkommer oftare än andra.
Senast redigerad av FreedomDeep 2019-01-12 kl. 11:58.
Citera
2019-01-12, 13:00
Medlem
madtops avatar
Citat:
Frekvenserna varierar, oftast från 800 Mhz och uppåt till 2600 Mhz (notera samtidigt begränsningen/intervalltaket på frekvensräknaren som sagt). Vissa av dem återkommer oftare än andra.

Dvs de frekvenser där såväl mobiltelefoni som wifi ligger. Och massor med annat såsom t.ex trygghetslarm, luftfartsradio och GPS.

Även jag är utsatt för en himla massa strålning i de frekvensspannen. Men jag är ingen TI.
Citera
2019-01-12, 13:02
Medlem
GothamCitys avatar
Citat:
Är ingen expert på dessa saker men den mätare som jag har - Cornet ED88TPlus (inköpt i Sverige) - har en frekvensräknare. Den visar dock bara frekvenser som ligger inom bestämda intervall, och förutsatt att styrkan är tillräckligt stark. Se länk för intervaller; http://www.maxicom.se/Maetinstrument.php

2600 MHz nyttjar ju 4G. Så där ska det vara mycket signaler som default. Har misstänkt att den pulsade interferensen som påverkar oss biologiskt sänds från basstationer. Till och med från din telefon som du har nära dig. Men det skulle betyda att vi har nära individuella frekvenser som påverkar oss. Man skulle så att säga få ”tuna” på en människa. Har läst nåt för länge sen som skulle visa att det faktiskt är så. Det finns massor av patent som handlar om biologisk påverkan med hjälp RF så det förvånar i alla fall inte mig.
Citera
2019-01-12, 13:30
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Dvs de frekvenser där såväl mobiltelefoni som wifi ligger. Och massor med annat såsom t.ex trygghetslarm, luftfartsradio och GPS.

Även jag är utsatt för en himla massa strålning i de frekvensspannen. Men jag är ingen TI.

Jag är en TI men jag har inte upplevt sådant som t.ex. PsyOp-agenten Dr Horton påstår om DEW-vapen & mikrovågor. Ingen syntetisk telepati eller s.k. Remote Neural Monitoring heller. Inga implantat. Jag har inga hälsoproblem med mobiltelefoner eller WiFi (min router är 1,5 meter från mig majoriteten av dagen).
Senast redigerad av RiktigTI 2019-01-12 kl. 13:38.
Citera
2019-01-12, 13:55
Medlem
Citat:

Ja, moderatorn tog nog bort mitt inlägg men det beror säkert på att jag först skrev mitt svar men senare raderade det jag hade skrivit och istället skrev "felpost ... jag vill inte ha detta utlagt på internet" eller något liknande.

Jag skulle kanske inte ha svarat just igår för jag befann mig i ett traumatillstånd efter ett riktigt jobbigt möte med några personer på en myndighet. Så jag kände mig väldigt ur balans igår och blev tveksam om jag verkligen skulle berätta om dessa attacker öppet här. Men det som jag berättade om är sant, det var vad som hände.

När jag först kom in till sjukhuset så hade jag svåra andningsproblem men blev ändå lämnad helt själv i ett väntrum i säkert fem minuter vilket skapade ännu mer trauma och dödsångest. Jag fick sedan ligga på en brits och bara låg och skakade i säkert en halvtimme till en timmes tid. De tog prover, sa att allt såg bra ut och att jag var fullt frisk, sedan så hävdade de att jag hade drabbats av en panikångestattack. Men det var ju mycket mer än så som hände: den fruktansvärda smärtan i hjärttrakten och på andra ställen i kroppen från ingenstans, känslan av att bli kvävd m.m. Det stämmer att jag som ett resultat av attacken kände panik över att jag kanske var på väg att dö, men jag är säker på att orsaken till hela händelseförloppet inte kan ha varit en panikångestattack för jag hade ingen som helst anledning att få panik över något där och då. Jag tror absolut att jag blev attackerad utifrån på något sätt.

Jag uppskattar att du skriver och förklarar vad det förmodligen rör sig om. Så tack!

Jag känner också mycket väl igen din beskrivning av den sömnmanipulation som sker. Vissa nätter är det rent omöjligt att få någon sömn alls.
Senast redigerad av rosalotus 2019-01-12 kl. 13:58.
Citera
2019-01-12, 14:05
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
De tog prover, sa att allt såg bra ut och att jag var fullt frisk, sedan så hävdade de att jag hade drabbats av en panikångestattack. Men det var ju mycket mer än så som hände: den fruktansvärda smärtan i hjärttrakten och på andra ställen i kroppen från ingenstans, känslan av att bli kvävd m.m.

Smärtor över bröstet och andningsproblem är två av många symptom på en panikångestattack.
https://psykologonline.nu/panikangest/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in