Citat:
Jag har även lärt mig att medveten ondska och psykopati som födelsedefekt verkligen finns i stor skala här i världen, vilket jag inte trodde tidigare. Jag var länge skeptisk till om det verkligen fanns avancerade teknologiska vapen som används i syfte att tortera TI's. Jag var mera inne på att det kanske var svart magi, voodoo eller liknande som användes emot oss. Idag har jag ändrat mig och tror verkligen att dessa vapen finns. På senare tid har jag fått utstå några extra rejäla attacker - varav en av dem ledde till ett besök på akuten där jag på riktigt trodde att mitt liv var nära att ta slut -som jag tror är inducerade av dessa vapen. Förmodligen använder dessa agenter sig av både anvancerad teknologi och svart magi/satanistiska häxkonster för att attackera TI's.
Det finns ju massor mer att skriva om detta givetvis. Det är ju i princip dagligen som GS visar upp sitt ovälkomna ansikte i en TI's tillvaro. Men detta som jag har delat med mig av nu är en liten bråkdel av det i alla fall. I övrigt så kämpar jag på så gott det går. Ibland upplever jag till och med dagar som är riktigt vackra innehållandes själslig och hjärtlig lycka. Man får hålla fast vid de ljusglimtar som trots allt finns. Hoppas att du också klarar av att göra det och att du har bra dagar mitt i allt det som är svårt och frustrerande!
Mvh, rosalotus
Det finns ju massor mer att skriva om detta givetvis. Det är ju i princip dagligen som GS visar upp sitt ovälkomna ansikte i en TI's tillvaro. Men detta som jag har delat med mig av nu är en liten bråkdel av det i alla fall. I övrigt så kämpar jag på så gott det går. Ibland upplever jag till och med dagar som är riktigt vackra innehållandes själslig och hjärtlig lycka. Man får hålla fast vid de ljusglimtar som trots allt finns. Hoppas att du också klarar av att göra det och att du har bra dagar mitt i allt det som är svårt och frustrerande!
Mvh, rosalotus
Vad hände vid detta tillfälle som ledde till akuten? Några detaljer som du kan/vill nämna? Vilka symptom upplevde du och vad sa de på sjukhuset?