2019-01-10, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det har faktiskt hänt mig också att FLERA idéer blivit "stulna" & förverkligade. Jag säger stulna då jag hade inte berättat (exempelvis om) min idé för någon men ändå visste min vän det nästan samma dag & körde igång ett företag på det. Jag misstänker att de kollade vad jag googlade före. Jag tror även att de hjälper andra att köra igång idéerna & inte bara sprider dem vilket är helt sjukt tycker jag. Det betyder att de flesta som blivit kontaktade vet exakt vad som sker mot alla TI & håller käften. De verkar ha total kontroll av de som samarbetar.

"Are they stealing my intellectual property?: This is the spy game. Yes, they do this. Usually the TI is told that to make them angry and stress them out more. The handlers and spy agencies want to be in control of all new ideas and who brings them to market or warfare. It is impossible to prove but the capability is there and is part of corporate espionage." Källa: Dr Duncan-boken

Det är absolut helt sjukt det de gör. Och sedan är det istället vi som blir stämplade som sjuka. Denna värld är bak-och-fram och upp-och-ner och helt och hållet märklig på många sätt.

Jag har inte läst Duncan-boken men i o m att du nu har lagt upp så många citat ur den så får man ju bekräftat igen att det stämmer det som man själv har trott och vetat med sig.

Jag har ofta känt det som om de är ute efter att stjäla min identitet på något sätt, och även ta min skaparglädje ifrån mig.
Citera
2019-01-10, 21:16
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
Samma här! Ser ni mönstret? Var kommer skapandet ifrån? De vill ersätta biologiskt skapande med AI. Det är ett genocide som pågår i skuggorna. Satanister är de!

Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Det är absolut helt sjukt det de gör. Och sedan är det istället vi som blir stämplade som sjuka. Denna värld är bak-och-fram och upp-och-ner och helt och hållet märklig på många sätt.

Jag har inte läst Duncan-boken men i o m att du nu har lagt upp så många citat ur den så får man ju bekräftat igen att det stämmer det som man själv har trott och vetat med sig.

Jag har ofta känt det som om de är ute efter att stjäla min identitet på något sätt, och även ta min skaparglädje ifrån mig.

Det som skiljer mig från många andra TIs är att jag har hittat en annan TI på Internet som hjälpte mig att se det hela för vad det är & ExposingInfragard-bloggen är navet i att förstå hela TI-sällskapet. Det som är en röd tråd genom HELA TI-sällskapet är att det är i grunden en PsyOp/InfoOp & Perception Management (http://exposinginfragard.blogspot.com/2013/12/online-psyops-and-perception-management.html) - TI-programmet är en integrerad del av USA:s (NATO:s) globala krigssystem & därmed ser det större ut utan att spendera "flera miljoner" då strukturen redan finns & är betald för vare sig utnyttjad eller inte.

Jag hävdar att de överdriver om alla Mind Control-teknologier men de finns & är möjliga i väldigt specifika situationer genom t.ex. kliniska miljöer. För oss mer informerade vet att sådana som Dr Duncan & Dr Horton är cirkusartister som gör narr av TI-sällskapet. Dr Horton är en PsyOp-agent utan tvekan & det finns ingen chans att hon tillåter dem att beskjuta henne med cancerframkallande DEW i över två.

Det verkar som att de gör såkallade "penetrationstester" (vanligt i cybersäkerhät att testa egna IT-system) i samhället för att se hur olika delar agerar om t.ex. det som Dr Horton utsätts för.

Identitetsstöld är en vinkel. Att de får andra i sociala nätverk att imiterar dig på alla sätt är det riktigt intressanta.
Citera
2019-01-10, 21:34
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Det som skiljer mig från många andra TIs är att jag har hittat en annan TI på Internet som hjälpte mig att se det hela för vad det är & ExposingInfragard-bloggen är navet i att förstå hela TI-sällskapet. Det som är en röd tråd genom HELA TI-sällskapet är att det är i grunden en PsyOp/InfoOp & Perception Management (http://exposinginfragard.blogspot.com/2013/12/online-psyops-and-perception-management.html) - TI-programmet är en integrerad del av USA:s (NATO:s) globala krigssystem & därmed ser det större ut utan att spendera "flera miljoner" då strukturen redan finns & är betald för vare sig utnyttjad eller inte.

Jag hävdar att de överdriver om alla Mind Control-teknologier men de finns & är möjliga i väldigt specifika situationer genom t.ex. kliniska miljöer. För oss mer informerade vet att sådana som Dr Duncan & Dr Horton är cirkusartister som gör narr av TI-sällskapet. Dr Horton är en PsyOp-agent utan tvekan & det finns ingen chans att hon tillåter dem att beskjuta henne med cancerframkallande DEW i över två.

Det verkar som att de gör såkallade "penetrationstester" (vanligt i cybersäkerhät att testa egna IT-system) i samhället för att se hur olika delar agerar om t.ex. det som Dr Horton utsätts för.

Identitetsstöld är en vinkel. Att de får andra i sociala nätverk att imiterar dig på alla sätt är det riktigt intressanta.

Hur kan ni 'TI's' tillåtas att utbyta såna taktiker på internet? Om de som förföljer er har såna resurser så är ju allt ni gör och skriver online övervakat. Är du ens säker på att det var en annan TI och inte en agent eller en AI som gav dig falsk information? Har du tänkt på det?

Ta ExposingInfragard med största skepsis. Det är mitt råd.
Citera
2019-01-10, 21:41
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Hur kan ni 'TI's' tillåtas att utbyta såna taktiker på internet? Om de som förföljer er har såna resurser så är ju allt ni gör och skriver online övervakat. Är du ens säker på att det var en annan TI och inte en agent eller en AI som gav dig falsk information? Har du tänkt på det?

Självklart har jag tänkt på det. Min TI-källa är definitivt inte en A.I. dock en PsyOp-agent är ju en möjlighet. Jag är väldigt säker på att hen inte är en agent.
Citera
2019-01-10, 21:44
Medlem
Kan det inte vara ett misstag att tro gang stalking följer en stor och utförlig mall, snarare än att se det som en löst definierad metod?
Citera
2019-01-10, 21:45
Medlem
GothamCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison

OnT: Roterande Black Hat som avatar. Det var skapligt avslöjande. Att du inte är försiktigare med vem du är.
Citera
2019-01-10, 21:54
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Självklart har jag tänkt på det. Min TI-källa är definitivt inte en A.I. dock en PsyOp-agent är ju en möjlighet. Jag är väldigt säker på att hen inte är en agent.

Det har funnits spioner och agenter i alla tider som haft enastående förmågor att dupera sin omgivning.

Citat:
OnT: Roterande Black Hat som avatar. Det var skapligt avslöjande. Att du inte är försiktigare med vem du är.

Det är så förargligt att vi inte kan gå helt under cover utan måste ha plattjordskartan i FN's logga och Kanye West gör Det Hemliga Tecknet på scen. Annars hade ni aldrig kommit på oss.
Senast redigerad av Clay Allison 2019-01-10 kl. 22:14.
Citera
2019-01-10, 21:55
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluxamera
Kan det inte vara ett misstag att tro gang stalking följer en stor och utförlig mall, snarare än att se det som en löst definierad metod?

Det vi diskuterar mest om är den sortens Organiserade Stalking som sker mot TIs vilket är väldigt kontrollerad & specifik i sitt utförande & mål men det är endast en del av den totala psykologiska operationen.

Andra former finns såklart.
Citera
2019-01-10, 23:27
Medlem
GothamCitys avatar
Citat:
Det vi diskuterar mest om är den sortens Organiserade Stalking som sker mot TIs vilket är väldigt kontrollerad & specifik i sitt utförande & mål men det är endast en del av den totala psykologiska operationen.

Andra former finns såklart.

Det är ”ta” mot ”ge”. Vilseledning mot skapande. Djävulen mot Gud. Infiltrerat DNA mot rent mänskligt DNA. Vilseledarna vet vilka de är och de skapade en konspiration genom infiltration av mäktiga organisationer och de håller käften. De kalkar sig ”i” eller ”in”. Det är inte nationer, organisationer, religioner o.s.v som är fienden. Det är de infiltrerande psykopaterna!
Citera
2019-01-10, 23:33
Medlem
GothamCitys avatar
Integral = Inte Graal. Människan är så vilseledd och så långt ifrån sanningen men vi tycker vi nått skitlångt med vetenskapen.
Citera
2019-01-10, 23:38
Medlem
GothamCitys avatar
Citat:
Det är ”ta” mot ”ge”. Vilseledning mot skapande. Djävulen mot Gud. Infiltrerat DNA mot rent mänskligt DNA. Vilseledarna vet vilka de är och de skapade en konspiration genom infiltration av mäktiga organisationer och de håller käften. De kalkar sig ”i” eller ”in”. Det är inte nationer, organisationer, religioner o.s.v som är fienden. Det är de infiltrerande psykopaterna!

Stavfel på ”kallar sig”. Inte meningen men ingen slump. ”Kalkar sig” = få bättre grepp som alla som tränar vet...
Citera
2019-01-11, 07:28
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
En viktig detalj i sammanhanget som du verkar ha missat är att hela detta gangstalking-program är uppbyggt på så sätt att det som vi TI's utsätts för ska likna olika psykiska sjukdomar så mycket som möjligt så att vi inte ska bli trodda när vi berättar. Det är en medveten taktik från deras sida. Så om du personligen tidigare har drabbats av en tillfällig psykisk sjukdom, en psykos eller liknande, så är det inte relevant för ämnet gangstalking eller targeted individuals och är precis som FreedomDeep skriver: off-topic.

Vi som är TI's vet med mer än hundra procents säkerhet att det för våran del inte handlar om inbillning, vanföreställningar eller någon psykisk sjukdom. Det som vi är utsatta för är organiserade trakasserier, psykningar och förföljelser samt hemska attacker riktade mot oss mentalt, känslomässigt och kroppsligt. Det finns ingen som helst tvekan om att så är fallet. Det som benämns som "gangstalking" är verkligt. Du behöver varken acceptera det eller tro på det, men det är inte rättvist av dig att skriva i tråden här och börja ställa egna diagnoser på andra när du inte vet någonting som helst om vare sig vad det verkligen rör sig om eller vad det innebär att vara en TI.

Detta är verkligen ett program. Ett dödligt sådant. Nedan kallar ett offer detta för; "this serious assassination program" och "unregulated deadly human research". Ca 34.50 in.

Targeted Individuals + Dr. John Hall Testifying Presidential Commission Bioethics Committee MKULTRA; https://www.youtube.com/watch?time_continue=5304&v=hpVpwBBh-yI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in