Citat:
Det har faktiskt hänt mig också att FLERA idéer blivit "stulna" & förverkligade. Jag säger stulna då jag hade inte berättat (exempelvis om) min idé för någon men ändå visste min vän det nästan samma dag & körde igång ett företag på det. Jag misstänker att de kollade vad jag googlade före. Jag tror även att de hjälper andra att köra igång idéerna & inte bara sprider dem vilket är helt sjukt tycker jag. Det betyder att de flesta som blivit kontaktade vet exakt vad som sker mot alla TI & håller käften. De verkar ha total kontroll av de som samarbetar.
"Are they stealing my intellectual property?: This is the spy game. Yes, they do this. Usually the TI is told that to make them angry and stress them out more. The handlers and spy agencies want to be in control of all new ideas and who brings them to market or warfare. It is impossible to prove but the capability is there and is part of corporate espionage." Källa: Dr Duncan-boken
"Are they stealing my intellectual property?: This is the spy game. Yes, they do this. Usually the TI is told that to make them angry and stress them out more. The handlers and spy agencies want to be in control of all new ideas and who brings them to market or warfare. It is impossible to prove but the capability is there and is part of corporate espionage." Källa: Dr Duncan-boken
Det är absolut helt sjukt det de gör. Och sedan är det istället vi som blir stämplade som sjuka. Denna värld är bak-och-fram och upp-och-ner och helt och hållet märklig på många sätt.
Jag har inte läst Duncan-boken men i o m att du nu har lagt upp så många citat ur den så får man ju bekräftat igen att det stämmer det som man själv har trott och vetat med sig.
Jag har ofta känt det som om de är ute efter att stjäla min identitet på något sätt, och även ta min skaparglädje ifrån mig.