Citat:
Ursprungligen postat av
lolboll32
Kollar man hans profilbilds kommentarer så finns en som nämns som ”farsan” med samma efternamn där som idag satt upp ett ljus på sin profil med hemskt många hjärtan som kommentarer. Så det verkar va han ja. Stackars föräldrar!
För övrigt verkat offret ifråga och hans vänner kört mkt av det där ”wannabe gangsta snacket” i kommentarer osv. ( goodfather, du är tung brush, osv. Samt gått i livets hårda skola, flera av de som kommenterar har tatueringar på halsen och... äh ni fattar nog stilen...)
Behöver inte betyda något alls om deras umgänge och förehavanden men så ser det ut på fb sidan iaf.