Citat:
Ursprungligen postat av
Viktpanda
Är själv medlem i Nordiska motståndsrörelsen och kan direkt säga att så inte är fallet. Vi har inget med denna händelsen att göra.
We are Dalarna må vara äckliga drägg som gillar att trakassera personer på deras arbetsplatser men dom skulle knappast skjuta någon på öppen gata.
Dom är för oseriösa och patetiska för att ens ta debatt, än mindre hålla i ett vapen.
Alla med en fungerande hjärnhalva fattar att det inte är NMR. Jag hade inte ens gissat på somalier, då de inte ofta skjuter i grupp sådär. Lokala moppegängsuppgörelsen låter mer rimligt. Någon form av gängfajt är det.