Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Varför inte ställa dom där frågorna till vederbörande?
Därför att det är din teori och det är väl också rimligt att du ger din bild över hur det hela kan ha gått till då uppenbarligen ingen av de inblandade ens fört detta på tal.
Citat:
Jag har bara fört fram hypotesen att det är extremt märkligt att hon efter den första våldtäkten tar en cigg på balkongen för att sen gå in i sovrummet och bli våldtagen igen fast då spelar hon helt plötsligt in akten?
Det kan såklart ifrågasättas. Hon har själv uppgett att hon kände sig rädd och det finns forskning som visar på att det förekommer att en del kvinnor inte gör motstånd eller till och med inte vågar kalla på hjälp, medan vissa kvinnor instinktivt försvarar sig genom att slå och sparka på våldtäktsmannen. Vad jag förstår gick hon medvetet in i någon tvättställning när de var på väg tillbaka i syfte att det skulle höras och därför få Glenn att gå tillbaka till sin säng. Jag gissar (notera gissar, vet inte) att MÄ trodde det hela var över, men Glenn följde henne tillbaka och då lyckades hon sätta på filmkameran på sin telefon.
Citat:
Samtidigt har hon i anslutning till händelserna googlat på skadestånd för våldtäkt?
I min värld känns det fullt naturligt att googla på våldtäkt med allt vad det innebär efter att man blivit våldtagen och varit på polisförhör. På samma sätt som man googlar på andra saker här i livet. Ärligt, lägg inte så stor vikt vid det. Många här har bekräftat att det är fullt naturligt att göra så. Du kanske själv googlar på saker i samband med att du varit med om något?
Citat:
Alla dessa märkliga ageranden från hennes sida har inte fått någon rimlig förklaring och man kan fråga sig varför du är motståndare till att detta förs upp till debatt?
Du har nog missförstått att jag skulle vara motståndare till lite debatt. Det är ju precis det jag önskat hela tiden, att du ska delta i debatten och förklara hur din teori om "sexfällan" har gått till. Problemet är att du vägrar och hela tiden upprepar ditt mantra som du inte kan förklara. Det är lika givande som att be någon konspirationsteoretiker som tror att WTC sprängdes inifrån med en så kallad imploderad sprängning, förklara hur man helt omärkbart skulle fått dit alla sprängämnen som behövdes.