2019-01-11, 10:14
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Bosse kan mycket väl ha både dator och mobil utan att tala om det för nån. Han verkar ju vara hemlig av sig och strikt hålla sig privat. Via yrket har han kommit i kontakt med mycket apparatur genom åren, så jag tror inte åldern är nåt hinder alls.

Vad gäller skuldfrågan och demensen lär det komma fram.

Tyckte det lät creepy t ex att han åkt Europa runt med en fotboll redo, ifall några ungdomar skulle vilja spela, som nån skrev. Det kan dock vara oskyldigt välment alltihop och vi får hoppas på det.

Mitt intryck, efter att ha läst en stor del av tråden, är att han är lite åt autisthållet och kanske inte fattar var gränsen för tafs och ofredande går. I vart fall en ensamvarg, och inte intresserad av djupare kontakt med människor. Kanske bög, kanske peddo men troligen rätt så asexuell.
Citera
2019-01-11, 10:16
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Det verkar ju lite osannolikt att en random turist skulle bli oskyldigt anklagad för något sådant där.
Det finns väl liksom ingen som skulle kunna ha ett horn i sidan på honom där?
Citera
2019-01-11, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Bosses försvarare säger i denna video att Bosses pension är ”minst 3.000 USD i månaden” (26.600 SEK). Ganska hyfsad pension om det stämmer.

https://www.msn.com/en-us/foodanddrink/quickandeasy/man-groped-teen-at-coral-springs-park-police-say/vp-BBRZAut
Inte särskilt fet pension om du haft en pensionsförsäkring vilket BH säkerligen haft.
Citera
2019-01-11, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trogskalle
Sedan när har Expressen börjar intervjua misstänkta pedofiler?
https://www.expressen.se/nyheter/tv-stjarnan-inifran-haktet-det-ar-fruktansvart/

Om han frias ska han naturligtvis få vara värd en artikel i kvällspressen men så länge han sitter häktad så känns det ju märkligt.

Jag kan förstå att det kan ha ett nyhetsvärde att berätta om det som har hänt. Brottet han står anklagad för är inget vidare och jag funderar också på varför de ger en misstänkt pedofil en röst. Nu är han förbjuden av det amerikanska rättsystemet att tala om brottet eller sina offer under utredning. Men ok nu vet vi att han saknar tandborste, rakapparat och kudde. De skriks och han är bland vita, svarta och Mexikanare. - Jaha..

Men man får hoppas att svensk media kan respektera det amerikanska rättsystemet och försöka låta bli att vrida det här till att allt är Trumps fel. Det kan ju rent av bli mer besvärligt för Bosse om de inser att det här kan statuera exempel och nå ut till resten av världen hur möjliga pedofiler kan förvänta sig bli behandlade om de begår brott i staterna.
Citera
2019-01-11, 10:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jawreko
Bosse Hansson flirtade med mig under en speedwaymatch i Målilla 2005 eller 2006 (han har bekanta på den orten). Han stod bredvid mig som åskådare och tittade på mig hela tiden, för att sedan slå ner blicken och låtsades titta ner i matchprogrammet. Sedan kommenterade han min tröja som "fin".

Ska tillägga att jag var under 18 år när detta utspelade sig, samt att Bosse hade trasiga kläder på sig och stank armsvett.
så du menar att han var pedofil redan då? Han försökte inte runka dig? Verkar ju varit taktiken för bosse i usa att närma sig av en anledning och sedan runka? Kanske han tänkte att detta leder till sug och eventuellt knull sedan?
Citera
2019-01-11, 10:25
Medlem
Varför är pöbeln så snabb med att hänga ut folk som pedofiler till höger och vänster? Rent logiskt så bör ungdomarna han "tallade" på ha varit könsmogna eftersom att de enligt historien tränade på utegym.

Pedofiler attraheras av prepubertala barn. Det är en sån extrem skillnad mot könsmogna idrottande unga pojkar och det är så jävla sjukt att folk blandar ihop äpplen och päron.
Citera
2019-01-11, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billygibbons
Varför är pöbeln så snabb med att hänga ut folk som pedofiler till höger och vänster? Rent logiskt så bör ungdomarna han "tallade" på ha varit könsmogna eftersom att de enligt historien tränade på utegym.

Pedofiler attraheras av prepubertala barn. Det är en sån extrem skillnad mot könsmogna idrottande unga pojkar och det är så jävla sjukt att folk blandar ihop äpplen och päron.

Äpplen å Päron?
Han klämde dom på KUKEN !! om jag förstått tidningarna rätt.
Dom var där för att träna eller leka och Bosse skulle låtit dom vara ifred.
Får lite Viljo Nusianen vibbar......
Citera
2019-01-11, 10:43
Medlem
Ha kommer att få böter och eskort till flygplanet
Citera
2019-01-11, 10:46
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billygibbons

Killen är 13 år som han tafsade på. Det känns ungt i mångas ögon. Om polken var könsmogen elljer ej har inte framkommit.

Barn i allla åldrar gillar att träna utomhus - könsmogna eller ej
Citera
2019-01-11, 10:51
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Hur många gånger ska vi behöva slå fast att Bosse varken är dement eller virrig? Har ju slagits fast långt tidigare i tråden. Läser inte folk vad som skrivs???

Då säger vi så. Det hade kanske varit en bekväm väg för hans försvarare att utnyttja om den varit möjlig.
Citera
2019-01-11, 10:56
Medlem
enfindams avatar
Jag läser i intervjun med honom i Expressen att det är hårda tag där han sitter. Vakterna vrålar åt de intagna, maten är dålig och det är svårt att sova. Han sover i en kall cell och har inte ens en kudde. De väcks varje natt för inräkning. Dessutom fick han inte med sig en tandborste eller rakapparat, han kan varken borsta tänderna eller raka sig. Det kan dröja flera år innan rättegång!
Senast redigerad av enfindam 2019-01-11 kl. 11:13.
Citera
2019-01-11, 10:57
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Om han nu vore så dement att han helt plötsligt blivit pedofil och söker upp lekplatser borde han inte heller klarat av den långa resan och att beställa motell i falskt namn och diverse handlingar. Att planera så mycket som farbror Bosse gjort kräver list och företagsamhet. Skicka en dement gubbe till USA så lovar jag att han irrar omkring på flygplatsen och kommer inte så mycket längre. Gubben har varit peddo i hela sitt liv vilket alla borde begripa. Det är inget dom blir heltplötsligt vid 85 års ålder.

Jag håller helt med dig men jag leker djävulens advokat här. Hur ska han förklara situationen att han dyker upp på lekplatser och börjar ta på en pojke. Klart han varit peddo hela livet, det här blir mer jobbigt för HBTQ-folket som nog gärna sett Bosse slutligen kravla ur garderoben och kanske bli en symbolperson... och så vill han knulla barn...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in