Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-08, 22:44
  #1
Medlem
Tjena gubbar

Jag tog mdma kristaller lördag kväll och tänkte mysa på, tog först ca 0.2g sen fyllde ja på till sent på lördag natt/söndag morgon kommer faktiskt inte riktigt ihåg när jag tog sista dosen. Skulle gissa på att jag tog ca 0.5g totalt under kvällen, och jag blev jävligt mysig , hade en bra kväll men sen mot morgonen kring kl 6 kanske kännde jag att det det kanske var för mycket, hela magen kändes skum och vips så spydde jag som en gris.

Jag har inte mått sådär jätte bra efter den kvällen, inte bara varit deppig, har knappt nån aptit och känner mig trött/illamående och även hängig. Det är det som känns lite skumt men inte det värsta.

Så nu idag på tisdagen , känner jag att min skalle bankar titt som tätt , känner även när skallen bankar så bankar det till i hela min kropp samtidigt, som att det nästan kan vara hjärtat ?

Så det jag undrar nu mina vänner, borde jag vara orolig tror ni ? Finns väl inget annat än att vänta och se om det blir bättre ?

Kan tillägga att jag tagit tjack och kola titt som tätt den senaste månaden, fredag alltså dagen innan jag intog mdma så tog jag kanske 3 linor kola om det kan göra det värre ?

Tack på förhand, må väl där ute!
Citera
2019-01-08, 23:55
  #2
Medlem
hejhejvilkengrejs avatar
Du kan vara lugn. Försök äta en banan, ta en ipren och gå sedan och lägg dig. Tvivlar starkt att det skulle vara hjärtat om du inte är typ 65+. Man kan börja känna sig lite sådär efter några dagar och brukar vara borta efter typ en vecka. Lycka till och ha en trevlig kväll!
Citera
2019-01-09, 00:22
  #3
Medlem
Resanhems avatar
Ät drick och sov. Kan det vara brainzaps du har fått? Har själv haft det efter liknande preparat, inte kul men det är inte farligt och det går över.

5htp är bra om du kan få tag på det
Citera
2019-01-09, 00:55
  #4
Medlem
obnoXIuzzs avatar
Låter som du har fått den klassiska mdma-kraschen. Som ovanstående redan har sagt; ät, drick och sov bra så kommer det snart gå över.
Citera
2019-01-09, 07:41
  #5
Medlem
Kajahs avatar
Avtändning. Låt bli centralstimulerande droger ett tag, framförallt bör du låta bli mdma ett par månader. Mdma tömmer en ganska rejält och man måste låta hjärnan återhämta sig. Det kan ta ett par månader.
Citera
2019-01-09, 07:41
  #6
Medlem
Hör med en läkare
Citera
2019-01-09, 09:03
  #7
Medlem
Klassisk avtändning, 0.5g MDMA är en stor dos. Normalt rekommenderas ca 2mg /kg kroppsvikt.
Du kommer att repa dig TS men räkna med att det tar en vecka eller två innan det kommer att kännas "normalt".

Skulle som det har sagts tidigare i tråden rekommendera dig att vila från alla CS droger ett tag men MDMA bör du inte röra igen på 2-3 månader minst.
Citera
2019-01-10, 11:57
  #8
Medlem
Okej gubbar igår kännde jag att det var atn endast som spökade , har tagit mdma ett antal gånger men aldrig fått sån här hård käftsmäll idag på torsdagen så är det bättre iaf! men jag brukar vänta minst 3 månader innan jag kör igång igen! Tack ska ni ha gubbar och må väl och ta hand när om er där ute!😃😃
Citera
2019-01-10, 22:14
  #9
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampb0b420
Okej gubbar igår kännde jag att det var atn endast som spökade , har tagit mdma ett antal gånger men aldrig fått sån här hård käftsmäll idag på torsdagen så är det bättre iaf! men jag brukar vänta minst 3 månader innan jag kör igång igen! Tack ska ni ha gubbar och må väl och ta hand när om er där ute!😃😃
Ja vänta minst tre månader mellan gångerna och ta aldrig mer så mycket som 500 mg MDMA, det är alldeles för mycket.
Citera
2019-01-11, 00:10
  #10
Medlem
Många säger att det är ovört att fylla på, jag själv gör det ca 1-1.5 timme efter första intag, sen får det vara bra.

Har provat att fylla på ytterligare en gång men då får jag en huvudvärk som sitter i ca 3 dagar, lätt bultande på vänstra sidan av huvudet, när tinningen.
Jag tappar också aptit och jag är deprimerad.

När jag endast kör 1 påfyllning så känns det så mycket bättre kommande dagar gentemot den där 2a påfyllning.

Ät banan, drick mycket vätska, försök att få i dig vitaminer.

Till nästa gång så införskaffa 5-htp, det hjälper!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback