Citat:
Ursprungligen postat av
Combival
Eftersom jag bara kan gissa så tror jag att tanken var att Kristoffer skulle skjutsa hem henne men körde någonstans för att "prata". Han hade ihjäl henne och styckade kroppen vid något vattendrag.
Alternativt att han dödade henne hemma, i sängen som försvann. Jag har svårt att tro att han styckade henne hemma men vet att det är ett alternativ. Den där tjejen som styckade sin rival i badrummet, det fanns inte mycket spår efter den händelsen och hon hade inte alls lika mycket tid på sig att få bort spår som Kristoffer hade.
Tejpen som hon hade i håret tror jag har legat i en kasse som Kristoffer vid något tillfälle trätt över hennes huvud. Antingen hemma eller för att transportera kroppen från vattendraget till den plats han valde.
Kristoffer försäger sig ofta. Jag kan inte släppa det där med att han sa att han inte skulle orka bära torson ett par hundra meter in i skogen.
Du måste ha klart för dig att den som kommer i kontakt med en kropp får liklukt på sig, den som mördar, styckar och flyttar en kropp får liklukt på sig i kläderna och annat.
Kör personen bil kommer liklukten i kupeen garanterat och där kroppsdelarna placeras.
Det finns ingen möjlighet att bära 33 kg utan att tyngden måste ligga nära kroppen som avsätter liklukten.
Det är helt omöjligt att sätta in KJ som gärningsmannen när det gäller styckmordet på Bangsuan.''
Bland annat därför att alla hans kläder blev kontrollerade av polisen om de hade liklukt som de inte hade, förarsätet och kupeen kontrollerades med likspårhund och hade inte heller liklukt.
Om du söker gärningsmännen för styckmordet på Bangsuan, måste du söka någon annanstans.