2019-01-10, 00:45
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Ålright,

Det säger nog allt, lättare utvecklingsstörning, i kombination men en förmodad neuropsykiatrisk diagnos, ingen trevlig kombo ( obvius&#128514.

Finns det någon substans i att hon väntar barn?
Låtsaskompisen "Ärlighet123" påstod att hon väntar tvillingar, jag tvivlar starkt på det. En till lögnerska rakt igenom.
Citat:
Vågar man läsa fupen utan att bli sjösjuk?

Vilken kille är det hon är ilag med nu?
Det är fadern till barnen som hon är ihop med just nu. Fast säker på det kan man aldrig vara.

Den här människan är bortom all tvivel helt galen!
2019-01-10, 00:50
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Suck och stön, det var ett riktigt "Långholmsgöra": Över 300 st ark, ett i taget att kopiera och på det strulade med hopslagningen (Merge) gång på gång. Men skam den som ger sig! Här kommer äntligen FUP:en:

https://minfil.com/a7B2ibq1b7/FUP_aktbil_8_9_10_pdf

https://ufile.io/dq670 (finns i 30 dagar)

Hojta till om det blev fel/något missat, jag blev snurrig (mer än i vanliga fall) flertalet gånger under tiden jag höll på med detta.

313 sidor. Du har gjort ett mastodontjobb.

Har skummat förhören med T.

Oskyldig så klart, jättejättesynd om henne - och så återigen allt påhitt om att Joel misshandlat och våldtagit henne.

Ärligt talat tror jag hellre att T misshandlat Joel. Det känns verkligen som att man borde vara i en annan kommun när hon blir arg.
2019-01-10, 00:51
Avslutad
Citat:
Låtsaskompisen "Ärlighet123" påstod att hon väntar tvillingar, jag tvivlar starkt på det. En till lögnerska rakt igenom.

Det är fadern till barnen som hon är ihop med just nu. Fast säker på det kan man aldrig vara.

Den här människan är bortom all tvivel helt galen!

Tack för klargörandet.

Det som är intressant är hur man ev. dömmer henne vid en fällande dom, taget i beaktning i att hon är smått galen, jag är okunnig på det den juridiska fronten🤷🏼‍♂️
2019-01-10, 00:53
Avslutad
Citat:
Suck och stön, det var ett riktigt "Långholmsgöra": Över 300 st ark, ett i taget att kopiera och på det strulade med hopslagningen (Merge) gång på gång. Men skam den som ger sig! Här kommer äntligen FUP:en:

https://minfil.com/a7B2ibq1b7/FUP_aktbil_8_9_10_pdf

https://ufile.io/dq670 (finns i 30 dagar)

Hojta till om det blev fel/något missat, jag blev snurrig (mer än i vanliga fall) flertalet gånger under tiden jag höll på med detta.

Big up till till dig!

Ont, nu får vi låta kvarnarna mala, och se vad utfallet blir👍🏻
2019-01-10, 00:58
Medlem
CrazyPriests avatar
Jag tycker Tessan är en av de mest stördaste personerna jag hört talas om iallafall från norrland. Verkar totalt pantad i skallen. Lindrig förståndshandikappad i kombination med brist på empatisk förmåga, låter rimligt att hon lider av? För även en vanlig förståndshandikappad beter sig inte som henne. Nåt annat med henne måste det vara i kombination.
Hon slutar aldrg med sitt beteende. :S Trots polisanmälningar och domar. Otäck, empatilös och farlig människa. Vi verkar ha gemensamma bekanta, jag hoppas att jag inte får nåt med henne att göra iallafall.
2019-01-10, 01:07
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Tack för klargörandet.

Det som är intressant är hur man ev. dömmer henne vid en fällande dom, taget i beaktning i att hon är smått galen, jag är okunnig på det den juridiska fronten🤷🏼‍♂️
Enligt den förra domen - skyddstillsyn - motsvarade den "flera månaders fängelse". Hon slapp dock lindrigt undan. Kanhända det blir ett snäpp hårdare straff denna gång, jag tror på fällande dom. Det är ju bevisat att hoten kommer från mobiler som funnits i deras ägo. Men, men, det är ju lite si och så med hur rätten resonerar ibland när det gäller påföljd, inte alltid som vad jag anser vore bästa straffet.

Apropå den tid. domen, undrar om J. fick sina 15 000 kr (plus ränta)?
2019-01-10, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
313 sidor. Du har gjort ett mastodontjobb.

Har skummat förhören med T.

Oskyldig så klart, jättejättesynd om henne - och så återigen allt påhitt om att Joel misshandlat och våldtagit henne.

Ärligt talat tror jag hellre att T misshandlat Joel. Det känns verkligen som att man borde vara i en annan kommun när hon blir arg.

Gick nyss igenom smsen mellan jimmy och tessan. Alltså jimmy är upp över öronen förälskad. Helvete vilken smörare!.
2019-01-10, 01:12
Avslutad
Citat:
Enligt den förra domen - skyddstillsyn - motsvarade den "flera månaders fängelse". Hon slapp dock lindrigt undan. Kanhända det blir ett snäpp hårdare straff denna gång, jag tror på fällande dom. Det är ju bevisat att hoten kommer från mobiler som funnits i deras ägo. Men, men, det är ju lite si och så med hur rätten resonerar ibland när det gäller påföljd, inte alltid som vad jag anser vore bästa straffet.

Apropå den tid. domen, undrar om J. fick sina 15 000 kr (plus ränta)?
Okidoki, ska läsa fupen.

Vet du varför de som bidragit i tråden skriver som krattor?
2019-01-10, 01:12
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Sidan 233 och framåt handlar om polisen Eva som får olika hot från Jimmys telefon. Hon känner Jimmy och T eftersom hon arbetade som utredare för den mordbrand som T satt anhållen för. Fastän hon får hoten från Jimmys telefon inser hon direkt när hon får hot nr 2 att det är T som skickat hoten. Och tänker följande tanke:

va tur att vi har ett tegelhus, om Therese sätter eld på huset

2019-01-10, 01:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Gick nyss igenom smsen mellan jimmy och tessan. Alltså jimmy är upp över öronen förälskad. Helvete vilken smörare!.

Har inte orkat börja läsa fupen, kan du inte citera lite, och vem är Jimmy å den andra?
2019-01-10, 01:15
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Okidoki, ska läsa fupen.

Vet du varför de som bidragit i tråden skriver som krattor?
Kanske är det av samma skrot och korn. Kan inte säga mer, begår regelbrott då.
2019-01-10, 01:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Sidan 233 och framåt handlar om polisen Eva som får olika hot från Jimmys telefon. Hon känner Jimmy och T eftersom hon arbetade som utredare för den mordbrand som T satt anhållen för. Fastän hon får hoten från Jimmys telefon inser hon direkt när hon får hot nr 2 att det är T som skickat hoten. Och tänker följande tanke:

va tur att vi har ett tegelhus, om Therese sätter eld på huset

De är verkligen väl ogenomtänkt, är inte det dina hemtrakter?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in