2019-01-09, 18:45
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devil31
Fick hoten på fb

Ta skärmdump och lägg upp det här.
Om du inte vet hur man gör så finns beskrivning någon sida längre bak.
2019-01-09, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Alltså jag har inte längtat efter en fup såhär mycket på länge

Inte jag heller man vet ju att det kommer blir rena lyteskomiken. Oddsen är låga på att hon som vanligt skyller på malin.
2019-01-09, 19:46
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Inte jag heller man vet ju att det kommer blir rena lyteskomiken. Oddsen är låga på att hon som vanligt skyller på malin.

Exakt. Men jag ser ändå fram emot hennes förhör, det lär ju vara komik på hög nivå
Ja, alltså om man hade kunnat satsa pengar så tror jag inte att man hade fått ut någon vinst även om man hade 13 rätt
2019-01-09, 20:05
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lgswe
Tog lite bilder på sidan om det skulle hända något!
Så jag har lite bilder på senaste inläggen
Är ju inte första gången en sida stängs ner om dessa personer

Lägg upp tack! Jag missade uppståndelsen och nu är kontot borta
2019-01-09, 23:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Exakt. Men jag ser ändå fram emot hennes förhör, det lär ju vara komik på hög nivå
Ja, alltså om man hade kunnat satsa pengar så tror jag inte att man hade fått ut någon vinst även om man hade 13 rätt

Frågan är om hon talar lika dåligt som hon skriver, kan ju bli lite svårt att transkribera då😂

Det verkar dock vara ett lokalt problem, av tråden att dömma.

Vad för typ av utvecklingsstörning har Therese?

Den tycks vara väldigt grav med tanke på de hot/brott samt att hon fått sina barn tvångsomhändertagna.
2019-01-10, 00:12
Medlem
hum.by.666s avatar
Suck och stön, det var ett riktigt "Långholmsgöra": Över 300 st ark, ett i taget att kopiera och på det strulade med hopslagningen (Merge) gång på gång. Men skam den som ger sig! Här kommer äntligen FUP:en:

https://minfil.com/a7B2ibq1b7/FUP_aktbil_8_9_10_pdf

https://ufile.io/dq670 (finns i 30 dagar)

Hojta till om det blev fel/något missat, jag blev snurrig (mer än i vanliga fall) flertalet gånger under tiden jag höll på med detta.
Senast redigerad av hum.by.666 2019-01-10 kl. 00:18.
2019-01-10, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Frågan är om hon talar lika dåligt som hon skriver, kan ju bli lite svårt att transkribera då😂

Det verkar dock vara ett lokalt problem, av tråden att dömma.

Vad för typ av utvecklingsstörning har Therese?

Den tycks vara väldigt grav med tanke på de hot/brott samt att hon fått sina barn tvångsomhändertagna.

Hon ska tydligen lida av en "lindrig" utvecklingsstörning. Men hon lider ju helt klart av nån narcissistisk störning. Impulskontroll har hon inte heller direkt.
2019-01-10, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Suck och stön, det var ett riktigt "Långholmsgöra": Över 300 st ark, ett i taget att kopiera och på det strulade med hopslagningen (Merge) gång på gång. Men skam den som ger sig! Här kommer äntligen FUP:en:

https://minfil.com/a7B2ibq1b7/FUP_aktbil_8_9_10_pdf

Hojta till om det blev fel/något missat, jag blev snurrig (mer än i vanliga fall) flertalet gånger under tiden jag höll på med detta.

Stort tack! Hoppade direkt till förhören. Tessan har anmält pappan i familjehemmet för att ha tafsat på nått av barnen😂😂
2019-01-10, 00:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Hon ska tydligen lida av en "lindrig" utvecklingsstörning. Men hon lider ju helt klart av nån narcissistisk störning. Impulskontroll har hon inte heller direkt.

Ålright,

Det säger nog allt, lättare utvecklingsstörning, i kombination men en förmodad neuropsykiatrisk diagnos, ingen trevlig kombo ( obvius&#128514.

Finns det någon substans i att hon väntar barn?
2019-01-10, 00:25
Avslutad
Vågar man läsa fupen utan att bli sjösjuk?

Vilken kille är det hon är ilag med nu?
2019-01-10, 00:27
Medlem
Jag undrade varför den här tråden hade så många svar och visningar så jag började läsa igenom början och blev fast. Så här långa trådar tar tid att läsa och om man försöker fuska på sida 261 och frågar om FUP så svarar nån "Finns i tråden". Intresset ska vara rätt högt om man ska söka igenom den tråden efter FUP:en. Men jag har skummat igenom de 290+ sidorna nog bra för att förstå det mesta som har hänt.

Man säger att verkligheten överträffar dikten men det här är verkligen något extra. Kursmaterial för poliser som ska lösa Internets version av identitetskapning, hot och förtal i framtiden. Och för hur man ska hantera personer som har nedsatt mental förmåga och/eller psykiska problem.
2019-01-10, 00:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mobiustrip
Jag undrade varför den här tråden hade så många svar och visningar så jag började läsa igenom början och blev fast. Så här långa trådar tar tid att läsa och om man försöker fuska på sida 261 och frågar om FUP så svarar nån "Finns i tråden". Intresset ska vara rätt högt om man ska söka igenom den tråden efter FUP:en. Men jag har skummat igenom de 290+ sidorna nog bra för att förstå det mesta som har hänt.

Man säger att verkligheten överträffar dikten men det här är verkligen något extra. Kursmaterial för poliser som ska lösa Internets version av identitetskapning, hot och förtal i framtiden. Och för hur man ska hantera personer som har nedsatt mental förmåga och/eller psykiska problem.

För att inte tala om de som jobbar som psykologer/psykiatriker. Inte lätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in