2019-01-10, 00:52
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Amerikanerna är ju förtjusta i skadestånd, tänk så många som kan hitta på historier m,m. Skulle vilja se någon medelväg i rättssystemet .

Bosse verkar ju vara i bra form någon som vet om han tränar mycke, han kanske har flyttat sina intressen från sportstatistik till träning . För han måste vara lite aspig.

Tänk om det nu är så att gubben ensam som han är bara ville vara lite kompis och hjälpa till ,barn har ju ljugit förr.

Jag har så jävla svårt att tro BH är peddo men är det någondtans de kan reda ut det så är det i usa, förmodar de kommer gå igenom dator mobil div konton m,m så det kommer nog komma upp på bordet inom det närmsta.
Så jag hoppas ni har fel och drt visar sig att han bara är en vanlig gammal gubbe.
Men hittar de grejer kan de lika bra sätta honom i elstolen direkt

Sport-frimärken var även ett intresse han hade. I tråden såg jag en 20 sidor lång artikel om hans frimärkssamling.
Citera
2019-01-10, 00:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Han valde verkligen fel land att begå ett sexuellt övergrepp i.

Precis vad jag tänkte, hur kunde gubben vara så korkad och inte ta ett land som Thailand eller Vietnam om han vill ha småpojkar eller Filipinerna, känns lättare komma undan där. Bra att han åkte dit och hoppas mer kommer fram.
Citera
2019-01-10, 00:59
Medlem
JagheterRulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Nu får vi gärna ha i åtanke att gubben är 85 bast och troligen inte så freakin' fly på datorer och dagens teknik. Jag skulle gissa att han går rakt på tafsandet, troligen inte första gången eftersom han inte tänker sig för utan går på främmande barn som inte har någon anledning att skydda kräket. Fy fan säger jag bara, visste alla i branschen att han sysslar med sånt?

Fan vilket as han är. Det man hört om honom för många år sen är att han hade ett förhållande med Lennart Swahn, (han som fastnade med en flaska i röven) enl rykten.
Att Bosse är bög visste man som sagt. Inte mej emot, men pedofil. Vilken jävla gris. Kuken lever tydligen även om gubbfan e halvdöd. Kastrering!
Citera
2019-01-10, 01:01
Medlem
everythingiss avatar
Tiderna förändras verkligen. När jag växte upp så fanns det alltid ett pervo i trakten. Alla visste att man skulle undvika den personen, men det hände att någon unge lät pervot ta lite på dem för en slant eller godis. Jag försvarar inte övergrepp på barn, utan jag bara konstaterar att det inte blev en sådan stor grej om äckel tafsade.

Det var inte någon som anmälde dem, vi höll oss bara borta och det löste problemet. Nu vet jag inte om Bosse skulle stanna vid smek och kel, och självklart så ska de som skadar barn sättas dit. Jag tänker att brottet måste ses som mildare om pojken inte upplevde det som ett jättetrauma..
Citera
2019-01-10, 01:06
Medlem
JustZlatans avatar
Ni som tror att han kommer våldtas av svarta i fängelset, sen när våldtar unga män 85-åriga gubbar? Risken är mycket större att han blir mördad eller svårt misshandlad i fängelset än blir våldtagen.

Synd om en annars så snäll filur i tv-rutan som man minns från barndomen. Det måste bero på att han är i demensåldern varför han gjorde det han misstänks för.
Citera
2019-01-10, 01:10
Medlem
Fan vad förlåtande många är. ”Stackars dementa gubbe”

Hade det låtit likadant om det var Özz nujen, 85 år
Citera
2019-01-10, 01:10
Medlem
soffiess avatar
Föga överraskande att det skulle vara Bosse Hansson, var ju omringad av rykte under sin tid på svt som en svår halv sliskig typ bakom kameran, sen är det ju många envisna rykten om att han och Lennart Swahn snaskade kotte och packa sketan tillsammans då och då.

På senare år har han ju varit både svårt sjuk och allmänt förvirrad och 85 bast så han tänkte väl bara ”fuck it jag går all in innan det är kört ändå”
Citera
2019-01-10, 01:25
Medlem
Ni som tror att Bosse har dator och mobil. Glöm det! Karl'n har en fast telefon med superhemligt nummer. Så hemligt att inte ens de på TV-sporten känner till det mer än någon enstaka som Kjell Andersson eller Björn Fagerlind som var med på "Bosses" tid. Samme Fagerlind har ett allsvenskt tips varje år - 99 procent mailar in sina tips. 1 procent, däribland Bosse brukade skicka via vanlig post.
Enligt Filip och Fredrik när han var med i deras program så fick de åka hem och knacka på hos Bosse för att fråga om han ville vara med i deras program. Så svår var han att få tag på.
Citera
2019-01-10, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soffies
Föga överraskande att det skulle vara Bosse Hansson, var ju omringad av rykte under sin tid på svt som en svår halv sliskig typ bakom kameran, sen är det ju många envisna rykten om att han och Lennart Swahn snaskade kotte och packa sketan tillsammans då och då.

På senare år har han ju varit både svårt sjuk och allmänt förvirrad och 85 bast så han tänkte väl bara ”fuck it jag går all in innan det är kört ändå”

Att han är allmänt förvirrad är BS.
Citera
2019-01-10, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Angående bosses sportintresse. Han har ju enligt egen uppgift sparat all ihopsamlad statistik som han använt sig av under alla år på TV. inget har tydligen kastats

Det stämmer - allt sparat i pärmar. Framförallt fotboll, bandy och skridsko. Men det är han inte ensam om. Lasse Kinch, Arne Hegerfors, Tommy Engstrand med flera är likadana på den punkten.
Innan eliteprospects.com fanns brukade folk ringa till Lasse Kinch om hockeystatistik. Han hade bokfört varje poängliga sedan anno dazumal.
Citera
2019-01-10, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Fy fan säger jag bara, visste alla i branschen att han sysslar med sånt?

Nej. Fanns bara rykten.
Citera
2019-01-10, 01:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SollentunaMicke
Fan vad förlåtande många är. ”Stackars dementa gubbe”

Hade det låtit likadant om det var Özz nujen, 85 år

Man behöver knappast vara dement idag för att man är 85 år, finns 90-100 åringar som är pigga. Vet en 78 årig tant som är kåt på mig i huset bredvid :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in