2019-01-09, 19:31
Medlem
Sannolikt begynnande demens. Han är väl tillbaka på 70:talet när bögpedofili var pk. Släpp fångarna och sexualiteten fri osv.

Värre för honom så är det inte lika lätt att bli idiotförklarad i amerikanska domstolar.
Citera
2019-01-09, 19:32
Medlem
Nu vet även alla spansktalande vem Bosse är:

https://www.telemundo51.com/noticias/destacados/Acusado-de-cometer-actos-lascivos-contra-un-menor-504081691.html

Shit! Tänk vad olika svensk och amerikansk media är. ”Over there” så är det pang på med namn och bild direkt, utan att den misstänkte ens är åtalad för något. Otänkbart i Sverige.

Ser egentligen inget fel på jänkarnas metod. Enda kruxet är väl om någon oskyldig skulle hängas ut.
Citera
2019-01-09, 19:34
Medlem
Hittade lite info om ärendet, men det säger väl inte så mycket mer än vad som redan är känt.

https://www.browardclerk.org/Web2/CaseSearch/Details/?caseid=MTAzMTY0NDc%3d-oMgzxDH2Ees%3d&caseNum=19000317CF10A&category=CR
Citera
2019-01-09, 19:39
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
"Bögpedofil" heter på svenska pederast, för din information. Det låter mindre vulgärt och är mer korrekt.

Det känns som etymologiska diskussioner riskerar att uppfattas som OT i en tråd i kändisskvaller. Personligen anser jag att äckliga gärningar gärna få ha vulgära benämningar, och Bögpedofil eller Pedofilbög beskriver bättre en person som begår sexuella övergrepp på minderåriga pojkar man inte känner i en park än vad pederast gör. Att benämningen pederast genomgått en betydande glidning mot en annan innebörd än ursprungligen förändrar inte faktumet att det tusentals år betecknat ett organiserat utnyttjande förhållande mellan en vuxen man och en pojke. Pederast är varken en medicinsk eller juridisk term. Förmodligen skulle Bosses brott betraktas som sexuellt ofredande i Sverige och staffet obetydligt, men det förändrar inte det faktum att han förefaller vara BÖG och PEDOFIL.
Citera
2019-01-09, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lydholm

https://www.telemundo51.com/noticias/destacados/Acusado-de-cometer-actos-lascivos-contra-un-menor-504081691.html

Shit! Tänk vad olika svensk och amerikansk media är. ”Over there” så är det pang på med namn och bild direkt, utan att den misstänkte ens är åtalad för något. Otänkbart i Sverige.

Ser egentligen inget fel på jänkarnas metod. Enda kruxet är väl om någon oskyldig skulle hängas ut.
"Enda kruxet"? Det är ju precis det som är felet och gör att det inte tillhör en modern rättsstat.
Citera
2019-01-09, 19:40
Medlem
Citat:

Det skulle se väldigt illa ut för massinvandringsförespråkarna om svensk media skulle agera likadant.
Citera
2019-01-09, 19:41
Medlem
Ser man på. Vilken snuskgubbe. Man kan bara föreställa sig vilken chock det skulle vara att attackeras av denna förfärligt fula farbror när man var 13 år. Jag hade drömt mardrömmar i decennier efteråt. Han ser för fan ut som liemannen själv.
Man undrar verkligen vad som försiggick i gubbens hjärna. Har han fått något slags tokspel eller nåt och gått bärsärk där i parken.

Vad tror ni straffet är för detta brott i delstaten Florida? Någon som vet?
Citera
2019-01-09, 19:43
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashig78
Det fetade: knappast flugit under radarn. De var ju Sveriges mest kända gay-par han och Lennart Swahn (för oss gamla rävar i alla fall). De bodde ju ihop i många år. Båda stora tv-personligheter och öppna om sin sexualitet. Så DET har varken Lennart Swahn eller Bosse Hansson hymlat med. Dessa två separerade så småningom och Lennart Swahn skaffade en ny partner.

Jag kan inte påstå att jag hittar några direkta källor på det jag skriver ovan. Men om nån är intresserad kan jag försöka leta rätt på det.

Det där är ju bara en skröna som florerade för 30 år sedan. Finns inga belägg alls och Hansson har bott ensam alltid.
Citera
2019-01-09, 19:43
Medlem
Jag var vid lekparken för några år sedan med lillgrabben och där stod vi farsor och "tryckte" upp ungarna i en kana med händerna på deras skinkor. Vi föräldrar såg inget konstigt i det. Någon utomstående kanske skulle kalla det för för groping. Var går gränsen?

Personligen tror jag de beröringskänsliga amerikanerna har överreagerat. Dessutom har föräldrarna skrämt upp sina ungar så till den milda grad att bara någon utomstående tittar på dem känner de sig antastade.

Jag vill gärna se var det här leder innan jag säger bu eller bä. Jag ser i tråden att 99 % redan sällat sig till busidan. Kanske är en generationsfråga.
Citera
2019-01-09, 19:44
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:

Det är ju precis det som är grunden i ett rättssamhälle att oskyldiga inte ska offras.
Citera
2019-01-09, 19:45
Medlem
RobertForsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wellwellwell
Ser man på. Vilken snuskgubbe. Man kan bara föreställa sig vilken chock det skulle vara att attackeras av denna förfärligt fula farbror när man var 13 år. Jag hade drömt mardrömmar i decennier efteråt. Han ser för fan ut som liemannen själv.
Man undrar verkligen vad som försiggick i gubbens hjärna. Har han fått något slags tokspel eller nåt och gått bärsärk där i parken.

Vad tror ni straffet är för detta brott i delstaten Florida? Någon som vet?

Han blir snart släppt mot borgen och sedan nästa flyg hem till Sverige. Endast me too-generationen är förfärade och chockade.
Citera
2019-01-09, 19:45
Medlem
slemwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Tänk om det är långt värre än vi misstänkt, tänk om Bosse Hansson är pedofil? Tänk på det, han har inga fungerande förhållanden med vuxna och så säger han någonting som det där, att han knappr vågar röra en annan människa. Röra vem då? En yngre person? Väldigt mycket yngre? För att folk skulle prata då? Att han inte agerar på det men att viljan finns. Därför är hans "samvete rent".

Klockren analys med tanke på det som hänt. Jag hoppas jag inte är trea på bollen nu bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in