2019-01-09, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devil31
hur dum få du va tro du ja går åh hota små barn åh sen människor jag inte ens känner

Inte för å vara sån men.. Råna pensionärer gick bra men inte att hota folk du inte känner för att Tessan ska få mer skit?

Nu tror jag inte det är du som ligger bakom detta kontot, dom enda nya kontona du gör är på dina flickvänner. :P
2019-01-09, 12:04
Medlem
Jasså ha ja gjort konto på min flickvän fan de visste ja inte tyvärr så är jag med min tjej dagligen plus ja har ej varit kriminell på över två år
2019-01-09, 12:33
Medlem
Citat:
Jasså ha ja gjort konto på min flickvän fan de visste ja inte tyvärr så är jag med min tjej dagligen plus ja har ej varit kriminell på över två år

Fantastiskt hur kontona försvinner när du blir konfronterad då. Du kan säga vad du vill, jag vet med all säkerhet att du gjort konto på minst en tjej. Bara för att du står som tillsammans med en riktig tjej just nu betyder inte det att det alltid varit så. Glöm inte att det har pratats om dig tidigare här och ditt konto varit under luppen nästan lika mycket som Tessans.
Intelligensnivån där uppe är låg, så mycket har vi förstått, men tro inte att vi normalbegåvade inte kan räkna ut saker å ting.

Ps. "dina" teckningar som du påstår att du har ritat går att hitta på google, dock med signaturen av den riktiga konstnären. Skulle tro att det är en typ av brott att kalla någon annans konst sin egen.
2019-01-09, 12:47
Medlem
Citat:
Själv klart jag svarar eftersom jag å min familj får hot av fitt Tessan

Innan kontot försvann, så tittade jag igenom tidpunkterna för när inläggen skrevs och dina svar. ungefär 50 minuter-en timme hann det gå mellan hoten och svaren ifrån dig. Det är ju lite märkligt att du som inte ens var vän med denne Jimmy, hann gå in och läsa och svara så snabbt tycker jag. Man kan ju tro att du har ett liv utöver datorn, något att göra på Samhall, någon Netflixserie att följa eller dylikt, men du måste ju bevakat kontot 24/7 för att kunna svara så snabbt.
2019-01-09, 13:00
Medlem
Citat:
Själv klart jag svarar eftersom jag å min familj får hot av fitt Tessan
Hej. Då folk undrar: kan du tala om hur du fick reda på att Jimmykontot börjat hota?
2019-01-09, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Den här gången har föremålet för anklagelserna skiftat.

Nu är det Jimmys exfru som är den som påstås ska ha hackat.

Alltså inte Malin den här gången utan Jimmys exfru som namnges i ett par av hoten. De gemensamma barnen med denna exfru hotas till livet. Även A&A som Jimmy redan har kontaktförbud mot hotas till livet.

Det gemensamma för många av dessa "nya namn" i hoten är att de har dykt upp här i tråden de senaste veckorna.

Fått utstå sånt i snart 3 års tid de är polisanmält
2019-01-09, 13:37
Medlem
underhands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Men va´ fan!

https://www.facebook.com/jimmy.lindgrenkvick.7
Tydligen bortplockat nu ….
2019-01-09, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Hej. Då folk undrar: kan du tala om hur du fick reda på att Jimmykontot börjat hota?
Jag fick ett hot av den sidan där de stod jag. Ska greva upp din mormor
2019-01-09, 13:51
Medlem
Jag skulle verkligen vilja veta hur snacket går i fikarummet på polisstationen i umeå. Tessan och hennes fiendekrets och sanvänner lär ju fan stå för hälften av alla anmälningar som dom får in.
2019-01-09, 13:54
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Jag skulle verkligen vilja veta hur snacket går i fikarummet på polisstationen i umeå. Tessan och hennes fiendekrets och sanvänner lär ju fan stå för hälften av alla anmälningar som dom får in.

Japp! Bara en sådan sak om vem som är fiende eller vän måste ju föras loggbok över för att veta vad som gäller! Ena sekunden hånglar man med en annan kvinna för att i nästa bli anklagad för att ha kastat sten igenom samma kvinnas fönster! Ja det går fort i hockey!
2019-01-09, 14:02
Medlem
Tog lite bilder på sidan om det skulle hända något!
Så jag har lite bilder på senaste inläggen
Är ju inte första gången en sida stängs ner om dessa personer
2019-01-09, 14:03
Medlem
hum.by.666s avatar
Jo, här svänger det rejält. Man hinner knappt med.

Förstår att ni väntar på mitt inlägg med FUP. Håll ut, den kommer så småningom (jag vill ju också testa min nya tekniska grej, he,he!)
Posten är alltid sen här sedan de gjorde en omorganisation med utdelningen. Skulle vi få post före kl. 15 någon dag hörs ett sus av förtjusning i bygda... Ni vet, den som väntar på något "gott" får vänta alldeles för länge!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in