2019-01-09, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Är tydligen för trött för att se det. Hon säger till T (som hon hävdar är Jimmy) att T är CP-skadad och borde in på psyket. Förstår inte hur det kan upplevas som att det är Kimpan som pratar med sig själv när hon låtsas vara Jimmy.

En av meningarna editerad av mig: Jävla CP! In på syket med dig, Tessan!

Det betyder väl som jag ser det att Kimpan tror att J är T.

Men uppenbarligen har jag missat något som ni ser.

Nej fan du tror nog preis rätt!. Jag tror samma sak iaf.
2019-01-09, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Men va´ fan!
https://www.facebook.com/jimmy.lindgrenkvick.7
Ja, men vad hade vi förväntat oss?

Nu närmar det sig rättegång. Pressen och frustrationen börjar öka. Då behövs det en ventil.

Vänta bara, snart brinner det någonstans också.

Hackare denna gång är alltså Jimmys exfru enligt kontot.

Undrar hur detta påverkar rättegången?
2019-01-09, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Det är ju så genomskinligt. Nya hot från jimmy kontot inför den kommande rättegången. Man behöver ju inte vara begåvad för att fatta vem tessan kommer skylla hela skiten på.
Den här gången har föremålet för anklagelserna skiftat.

Nu är det Jimmys exfru som är den som påstås ska ha hackat.

Alltså inte Malin den här gången utan Jimmys exfru som namnges i ett par av hoten. De gemensamma barnen med denna exfru hotas till livet. Även A&A som Jimmy redan har kontaktförbud mot hotas till livet.

Det gemensamma för många av dessa "nya namn" i hoten är att de har dykt upp här i tråden de senaste veckorna.
2019-01-09, 07:54
Medlem
Gällande de senaste hoten, jag är osäker på vem jag tror det är som ligger bakom dem, de är klart bättre stavade än vad Ts hot brukar vara även om det är långt ifrån rättstavat.
2019-01-09, 08:26
Medlem
GalenSkånings avatar
Hur i helvete tänker människan som ligger bakom detta förfalskade Jimmykonto! Om Jimmyboy hade velat skriva sånna hemskheter så kan han lika bra använda sitt riktiga konto! Herregud vilka nötter det finns
2019-01-09, 08:31
Medlem
Det är ju lite märkligt att Kimpa som inte ens är vän med den senaste JK-profilen som hotar och har sig, är inne och kommenterar ett par av hotinläggen en timme efter att de skrivits. Kimpa måste ju vara besatt av JK och TL för att hitta nya profiler och direkt vara inne och svara på inlägg som skrivs.
2019-01-09, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Är tydligen för trött för att se det. Hon säger till T (som hon hävdar är Jimmy) att T är CP-skadad och borde in på psyket. Förstår inte hur det kan upplevas som att det är Kimpan som pratar med sig själv när hon låtsas vara Jimmy.

En av meningarna editerad av mig: Jävla CP! In på syket med dig, Tessan!

Det betyder väl som jag ser det att Kimpan tror att J är T.

Men uppenbarligen har jag missat något som ni ser.

Någon är uppenbarligen inne på samma spår som mig. M som inte ens är vän med den nya J-profilen är en timme efter att inläggen skrivs av "J" (eller T) inne och kommenterar och riktar misstankarna åt Tessans håll. OM det är M som ligger bakom J_s konto, så är det ju M som hämnas på T, genom att låtsas som att hon återupprepar ett gammalt brott att skriva hot i andras namn.
2019-01-09, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peoplenotabigfan
Gällande de senaste hoten, jag är osäker på vem jag tror det är som ligger bakom dem, de är klart bättre stavade än vad Ts hot brukar vara även om det är långt ifrån rättstavat.

Jimmy och Malin är de som stavar bäst av de involverade. Jimmy skulle inte börja stava som en kratta just när han hotar. Däremot så är det ju relativt enkelt att fejka dålig stavning.
2019-01-09, 09:26
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det är ju lite märkligt att Kimpa som inte ens är vän med den senaste JK-profilen som hotar och har sig, är inne och kommenterar ett par av hotinläggen en timme efter att de skrivits. Kimpa måste ju vara besatt av JK och TL för att hitta nya profiler och direkt vara inne och svara på inlägg som skrivs.

Citat:
Någon är uppenbarligen inne på samma spår som mig. M som inte ens är vän med den nya J-profilen är en timme efter att inläggen skrivs av "J" (eller T) inne och kommenterar och riktar misstankarna åt Tessans håll. OM det är M som ligger bakom J_s konto, så är det ju M som hämnas på T, genom att låtsas som att hon återupprepar ett gammalt brott att skriva hot i andras namn.

Det är sant. Det gick verkligen snabbt.

Det är ju möjligt att ”Jimmy” skickat ett hotfullt sms till Kimpa med länken för att någon ska lägga märke till sidan. Vad är vitsen med att hota om ingen ser det?

Spännande att få reda på vem som gjort det.
2019-01-09, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Nu är det strunt samma vilket format FUP:en kommer att vara, jag köpte en scanner som kan fixa pdf-fil.

Jag undrar vad T. och J.K. hade tänkt sig uppnå med det här med att hota folk och myndigheter? Desperata handlingar i försök att få hem barnen kanske. Det var redan från start dömt att misslyckas. Barnen har det bra där dom är.

Nu vet jag inte hur T. var till sättet innan detta startade men förstår att den utlösande faktorn var förlusten av barnen. T. har ett starkt behov av att framstå som den perfekta mamman, den mest snällaste och omtänksammaste på denna jord. Vi har ju läst hur hennes låtsaskompisar beskriver T. som ett offer, "alla andra" är dum mot henne. Att hon själv är dum mot någon stämmer inte enligt hennes mening.

Jag läste lite i gamla Fb-inlägg igår och lade märkte till att hon är ofta "sjuk" eller har ont någonstans i kroppen. Allt från ont i tungan, gallan, njurarna till "stukat revben". Naturligtvis blir kissblåsan ofta omnämnd också. "Ska operera", skriver hon men det görs inte... lite Penti Varg - "Tyck´ du synd om mig" över henne.

Bra där med scanner! Ja, jag tror T vill få hem barnen, men också att hon agerar primitivt. De flesta av oss vill mellan varven hugga huvuden av folk och spika upp dem utanför ICA, men vi skriver det inte på Internet, utan behåller sånt för oss själva och det går ju över. Kruxet här är teknikens under. Det mejlas och masshotas på Facebook och skickas SMS i stridens hetta. 1990 så hade T knappast suttit och skickat handskrivna brev, åtminstone hade omfattningen av hennes verksamhet kraftigt begränsats tror jag. Det vi ser kan nog liknas vid att en treåring skulle ha tillgång till Internet och där agera ut all sin primitiva frustration.
2019-01-09, 11:23
Medlem
Citat:
Själv klart jag svarar eftersom jag å min familj får hot av fitt Tessan
2019-01-09, 11:24
Medlem
Citat:
hur dum få du va tro du ja går åh hota små barn åh sen människor jag inte ens känner

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in