Citat:
Ursprungligen postat av
Lantbruk
Då har du inte läst mina - trådstartarens - inlägg. Jag menar att om kvinnor kan, får och tillochmed uppmuntras att berika sin djuriska sexualitet (knulla runt med alfahannar) så borde ju även män få berika sin djuriska sexualitet (knulla med unga, prostituerade tjejer). Jag är öppen för att prostitution/ohämmad manlig sexualitet är skadligt för samhället och villig att ta hänsyn till det OM feminister är villiga att erkänna hypergami/ohämmad kvinnlig sexualitet och DESS negativa effekter på samhället.
Jag menar att hyckleriet och "ha och äta kakan"-mentaliteten återfinns hos feminismen. Har jag fel?
Visst råder det just nu kaos, fria sexuella marknaden förser att paletto principen gäller och få män får knulla många, och många blir bittra och ensamma. Jag tror att potential till rasblandning bland dessa bittra och ensamma svenska män verkar vara än större än till och med bland kvinnorna, så Sverige försvinner snabbare än någonsin bort från Världskartan så som vi har det idag.
Jag tror dock inte att man kan förhandla på sådan sätt, sedan ser de flesta kvinnor sin sexualitet som något mer fin och vill oftast inte skala av dess illusioner.
De biologiska imperativen styr tillslut, och jag tror att saker och ting bara kommer bli värre från och med nu. Tänker att ifall ni är unga (under 40) kan ni fortfarande kämpa er upp från er feministiska indoktrinering och bli manligare, steg för steg. Gör det inte ens för kvinnornas skull, utan bara för att det känns bara bättre, livskvalitet går upp.
Att gå och knulla horor eller importera thaifru är ju att ge upp. Men jag kan förstå att det kan kännas så hopplöst, att "the game is rigged", att svenska kvinnor inte är något värda, osv.
Sexuella lusten är sedan en svår drake att bekämpa och får en att känna sig ganska bitter när man befinner sig i skuggan av alla som "får", men gå till denna tråd exempelvis och skapa brödraskap med män som lär sig bemästra den:
(FB) Inte runka under 2018! Join in fram till 31/12 - "NoFap"
Här har du den sanna "pill"-valet:
-det bittra
lime-färgade gröna pillret då du får gnälla på kvinnor över deras natur genom internet varje dag, bara titta på porr hela dagarna, ser på MGTOW videon, knullar horor, importera thaifruar som inte ens värderar vem du är utan BARA din plånbok.
-eller:
det svarta pillret: den hårda vägen. Där du bygger karaktär, bemästrar din lust, slutar titta på porr, låter aldrig dig vara knähund till någon kvinna, sätter stenhårda regler för vad du vill ha och hur du ska leva, spelar spel i riktiga livet med risker istället för virtuella spel där inget känns, försöker leva upp till dina förfäders exempel (som hade mycket mindre trygghet än vi har). Tillslut når du en sådan självständighet och höjd tstosteron att du verkligen blir attraktivare oavsett hur tjock din plånbok är.
Diskutera sedan inte så mycket med kvinnor om manlig lust, de har inte vildaste aning om vad vi pratar om (och vill inte veta), vilket jävla monster vi har att göra med. Vi vet ju att det är ett monster, att sex inte är något vackert och magiskt utan ren brutal, djurisk, egoistisk begär. Men lär dig kontrollera elden så kan det bli till något mer intressant än så.
Kom tillslut ihåg att hela fuckboy-epidemin igenom tinder visar att kvinnor inte alls får äta och behålla kakan. Det finns mycket få vinnare i den fria sexuella marknaden. Familjens död och den cyniska mekaniska leken med kvinnors känslor bland players gör så att mycket få är lyckliga, kanske inte ens de mest hårdbarkade players som knullar alla kvinnor mår särskilt bra. Något alternativ tror jag väntar att uppenbara sig som alternativ mot dekadenta hookup-kulturen.