2019-01-08, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja.
Huvudproblemet här är tror jag att de som inte fattar detta har aldrig varit i närheten av kvinnor som inte tar en man för pengarna, eller kvinnor som inte är eller har varit prostituerade.
Men om man har för vana att åka till Asien för att ragga kvinnor, där man träffar precis just dessa kvinnor som vill åt pengar, så antar jag att man inte har någon annan erfarenhet och därav bildas den felaktiga åsikten.
Dår lyckades du med konststycket att förhäva dig själv, öppet visa brist på självinsikt och svika det internationella systerskapet och påvisa vad den svenska kvinnan är; en fullständigt självupptagen kravmaskin.
Citera
2019-01-08, 23:56
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Dår lyckades du med konststycket att förhäva dig själv, öppet visa brist på självinsikt och svika det internationella systerskapet och påvisa vad den svenska kvinnan är; en fullständigt självupptagen kravmaskin.

Hur har jag bevisat det?
Genom att säga att thailändska kvinnor är ute efter västerländska mäns pengar? Så är det ju. Jag dömer inte dem för det, eftersom de har en annan situation.
Men faktum kvarstår, och faktum kvarstår att du och dina gelikar får era åsikter om kvinnor utifrån vilka kvinnor ni umgås med.
Och sen är ni inte så skarpa uppenbarligen, så ni förstår inte att alla kvinnor inte är likadana.
Citera
2019-01-08, 23:58
Medlem
Djupfryss avatar
Förbud är aldrig bra. Bara kolla på vad spritförbudet i 30-talets USA ledde till. Samma med knark, de enda som tjänar pengar på förbud är de som är mest hänsynslösa.
Nu är jag ju en sällsynt cynisk jävel, men jag menar att det fria valet övertrumfar eventuella moraliska eller romantiska inbillningar.
Vill folk knulla för pengar så låt dem för i helvete göra det. Det enda ett förbud åstadkommer är att låta sådana som Al Capone sätta spelreglerna.
Spel, sex, droger, våld.
Det kommer alltid finnas oavsett förbud.
Har inte historien lärt er ett skit?
Citera
2019-01-08, 23:59
Medlem
Citat:
Hur har jag bevisat det?
Genom att säga att thailändska kvinnor är ute efter västerländska mäns pengar? Så är det ju. Jag dömer inte dem för det, eftersom de har en annan situation.
Men faktum kvarstår, och faktum kvarstår att du och dina gelikar får era åsikter om kvinnor utifrån vilka kvinnor ni umgås med.
Och sen är ni inte så skarpa uppenbarligen, så ni förstår inte att alla kvinnor inte är likadana.
Svensla kvinnor, likt alla kvinnor på jorden, gifter sig uppåt ekonomiskt. Du är inte the special woman, den innerliga. Du är lika banal som allt annat kött här på jorden, du är bara lyckligt ovetandes om det. Blessed is tha fool.
Citera
2019-01-09, 00:02
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Hur har jag bevisat det?
Vi är troligen inte fullt så korkade att vi inte kan göra en samlad bedömning av de budskap vi möter varje dag. Tro mig.
Inom kort kommer även du bli rödpillad och när du väl börjar se mönstret kommer du först gråta och sen bli rasande.
Jag vet att de inte gör det i ditt namn med ditt samtycke. men de gör det i alla fall.
Så länge du är tyst samtycker du.
Citera
2019-01-09, 00:18
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Beklagar !

Det finns trogna kvinnor.

Fast om en kvinna är otrogen så tror jag chansen ökar markant för hon ska bli A-sexuell , hon skäms så mycket att hon inte kan ha sex längre. Tror inte man vinner på att vara en svikare. De kvinnor som är framgångsrika och mår bra är trogna och älskar den man som hon har.
Test:
Vem tror du säger nej till sex oftast i en relation?
Mannen elller kvinnan?

Eller ska vi skippa testen och gå direkt på topp tio orsaker till att folk är otrogna?
Citera
2019-01-09, 00:21
Medlem
Citat:
Hur har jag bevisat det?

Många thailändska fattiga tjejer från landsbygden har inget annat val än att försöka pröva "lyckan" inne i städerna.

De vill i hjärtat inte prostituera sig kan jag lova. De vill så klart att en man ska fastna för dem och rädda dem därifrån. Jag förstår tjejerna fullt ut.

Lyckas tjejerna inte tillräckligt fort norpa en man - utan får gå där på gatan år ut och år in - blir själen och hjärtat med all säkerhet alldeles svart. De måste helt enkelt vänja sig för att stå ut.

Prostitution är världens äldsta jobb sägs det - men inte särskilt ljuvligt för det.

En man som köper sex är helt ointressant för ett förhållande.

Han har noll koll på psykologi och förstår inte kvinnors själsliv.
Citera
2019-01-09, 00:24
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Vi är troligen inte fullt så korkade att vi inte kan göra en samlad bedömning av de budskap vi möter varje dag. Tro mig.
Inom kort kommer även du bli rödpillad och när du väl börjar se mönstret kommer du först gråta och sen bli rasande.
Jag vet att de inte gör det i ditt namn med ditt samtycke. men de gör det i alla fall.
Så länge du är tyst samtycker du.

Vad svamlar du om? Ibland verkar du helt väck.
Citera
2019-01-09, 00:25
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Många thailändska fattiga tjejer från landsbygden har inget annat val än att försöka pröva "lyckan" inne i städerna.

De vill i hjärtat inte prostituera sig kan jag lova. De vill så klart att en man ska fastna för dem och rädda dem därifrån. Jag förstår tjejerna fullt ut.

Lyckas tjejerna inte tillräckligt fort norpa en man - utan får gå där på gatan år ut och år in - blir själen och hjärtat med all säkerhet alldeles svart. De måste helt enkelt vänja sig för att stå ut.

Prostitution är världens äldsta jobb sägs det - men inte särskilt ljuvligt för det.

Jag vet. Jag dömer inte thailändskorna.
Citera
2019-01-09, 00:28
Medlem
Citat:
Jag vet. Jag dömer inte thailändskorna.

Ja, tyckte bara att mitt inlägg blev som en fortsättning på ditt inlägg.
Citera
2019-01-09, 00:32
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Förbud är aldrig bra. Bara kolla på vad spritförbudet i 30-talets USA ledde till. Samma med knark, de enda som tjänar pengar på förbud är de som är mest hänsynslösa.
Nu är jag ju en sällsynt cynisk jävel, men jag menar att det fria valet övertrumfar eventuella moraliska eller romantiska inbillningar.
Vill folk knulla för pengar så låt dem för i helvete göra det. Det enda ett förbud åstadkommer är att låta sådana som Al Capone sätta spelreglerna.
Spel, sex, droger, våld.
Det kommer alltid finnas oavsett förbud.
Har inte historien lärt er ett skit?

Nej, jag håller inte med. Eller jo, de kan knulla för pengar men inte på lagliga bordeller i Sverige.

Vi ska inte ha ett samhälle där människor har sex med prostituerade, som sedan har sex med andra, som sedan har sex med nya. Blir bara en stor äcklig orgie av alltihop tillslut.
Dessutom är det svaga män som ränner hos prostituerade. Vi vill inte ha svaga män.

Att sedan sexköpslagen existerar av andra skäl är solklart. Den bryr sig inte om mina åsikter direkt.
Citera
2019-01-09, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss

Ytterligare en expert på Thailand, thailändsk kultur och Isaantjejer. Kul.
Hur mycket förstår du själv om psykologi och mäns själsliv? Vilka behov har en man?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in