2019-01-07, 00:45
Medlem
Swedenfirst1910s avatar
https://youtu.be/dSam321wtvg

Ny youtuber med åsikt kring Jacke
2019-01-07, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedenfirst1910

Klickar inte på länken och tittar inte, men vad är det för fel på folk? Sjukt tröttsamt med människor som försöker profitera på andras sorger.
2019-01-07, 01:18
Medlem
Citat:

Vad i helvete är detta
2019-01-07, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Vad jobbar Chrille med? Om jag förstått det rätt jobbar Jacke med att lackering men jag har aldrig riktigt förstått vad Chrille jobbar med då enligt uppgifter (från videos) tjänar Chrille betydligt mer än Jacke trots att båda jobbar inom industrin.
Har för mig han är svetsare.
2019-01-07, 02:02
Medlem
Swedenfirst1910s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Klickar inte på länken och tittar inte, men vad är det för fel på folk? Sjukt tröttsamt med människor som försöker profitera på andras sorger.

Håller med dig. Nä i detta fallet satt ett halv mongo och försökte tala om att jacke ska sluta droga
2019-01-07, 02:16
Medlem
Citat:
Håller med dig. Nä i detta fallet satt ett halv mongo och försökte tala om att jacke ska sluta droga

Haha! Detta kan man inte missa tänkte Pogba och redan 40 sekunder in i klippet var Pogbas söndagsångest bortblåst.

Tackar, comedy gold!

Edit: Fick lite dåligt samvete över att jag gjorde mig lustig. Tommy om du läser detta så verkar du som en supergo människa och fortsätt med dina krönikor!
Senast redigerad av pogba 2019-01-07 kl. 02:24.
2019-01-07, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acaii
Har för mig han är svetsare.
Han har sagt att han är pulverlackerare.
2019-01-07, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Han har sagt att han är pulverlackerare.
Jacke är väl pulverlackerare medans chrille är svetsare?
2019-01-07, 02:28
Medlem
brightliess avatar
Vilket sunkigt drev det blivit mot samtliga personer som är inblandade i detta "drama". Jag skulle råda dom, ifall de läser i tråden, att stänga ner sina sociala medier och sköta allting privat tills det blåser över (vilket det kommer göra). Jag är absolut inget fan av dessa bröder och deras främlingsfientliga skitsnack, men varken dom eller deras flickvänner förtjänar att hängas ut på detta sätt. Det är bara taskigt helt enkelt. De som sprider vidare skvaller eller gör videos och försöker profitera på detta borde skämmas.
2019-01-07, 02:43
Medlem
Masajens avatar
Citat:
Jacke är väl pulverlackerare medans chrille är svetsare?

Chrille jobbar på Toyota som svetsare ja.
2019-01-07, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brightlies
Vilket sunkigt drev det blivit mot samtliga personer som är inblandade i detta "drama". Jag skulle råda dom, ifall de läser i tråden, att stänga ner sina sociala medier och sköta allting privat tills det blåser över (vilket det kommer göra). Jag är absolut inget fan av dessa bröder och deras främlingsfientliga skitsnack, men varken dom eller deras flickvänner förtjänar att hängas ut på detta sätt. Det är bara taskigt helt enkelt. De som sprider vidare skvaller eller gör videos och försöker profitera på detta borde skämmas.
Sitter man påtänd i en jävla video så får man väl skylla sig själv?
2019-01-07, 03:20
Medlem
Citat:
Sitter man påtänd i en jävla video så får man väl skylla sig själv?

Så ens bröder ska hänga ut en för det? Det övergår faktiskt mitt förstånd... Tror det är definitionen av en björntjänst.

Du verkar inte förstå hur benso fungerar, man tappar konsekvenstänket helt samtidigt som att man tror att man är nykter. Dessutom är halveringstiden oftast väldigt lång och man glömmer lätt att man ätit en så man äter en till.

Benso är en jävla pissdrog, som gör folk hemlösa. Finns en anledning att man säger "Habbar dom, sabbar" Habbar = slang för benso.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in