2018-12-24, 00:07
Medlem
TryhardPolices avatar
Inte sett en enda tråd om dessa bröder, kanske bara jag som är blind? I alla fall är det någon som följer dessa bröder? Christofer ''Chrille'' ska tydligen ha gett Jakob ''Jacke'' ett ultimatum, antingen Han och Youtubekanalen eller hans nya brud som han varit tillsammans med i ca 1 månad. Jacke som tydligt blivit mer och mer psykiskt labil valde bruden som för övrigt heter Jessica som har polska drag och vad jag uppfattad även är en dagdrivare med en dotter på 5 år sen ett tidigare förhållande. Chrille har gjort en video om detta (länkar den längst ner) och det skall tydligen finnas en jävla massa skit på denna brud sen tidigare, Chrille svamlade något om uppgifter som skall vara sketchy eller inte riktig stämma på henne. Förövrigt är det en botoxbrud med silikonpattar, hon har säkert gjort andra diverse ingrepp i ansiktet också. Jackes senaste video som är en QnA med henne kommer det upp att hon har 12 stycken tatueringar, skulle inte förvåna mig om en av dem sitter i svanken det luktar wt. Allting kanske är ett pr-trick? tvivlar dock på detta då Chrille tårar upp i sin video.

https://www.youtube.com/watch?v=0g-Hjnave5s Chrilles video ang detta.
https://www.youtube.com/watch?v=4rqWk5vUtxQ Jackes svarsvideo på Chrilles video.
https://www.youtube.com/watch?v=mcj5VUUUORU&t=567s Jacke och Jessicas QnA

// God jul på er flashbackare
Senast redigerad av TryhardPolice 2018-12-24 kl. 00:14. Anledning: God jul hälsning
2018-12-24, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TryhardPolice
Inte sett en enda tråd om dessa bröder, kanske bara jag som är blind? I alla fall är det någon som följer dessa bröder? Christofer ''Chrille'' ska tydligen ha gett Jakob ''Jacke'' ett ultimatum, antingen Han och Youtubekanalen eller hans nya brud som han varit tillsammans med i ca 1 månad. Jacke som tydligt blivit mer och mer psykiskt labil valde bruden som för övrigt heter Jessica som har polska drag och vad jag uppfattad även är en dagdrivare med en dotter på 5 år sen ett tidigare förhållande. Chrille har gjort en video om detta (länkar den längst ner) och det skall tydligen finnas en jävla massa skit på denna brud sen tidigare, Chrille svamlade något om uppgifter som skall vara sketchy eller inte riktig stämma på henne. Förövrigt är det en botoxbrud med silikonpattar, hon har säkert gjort andra diverse ingrepp i ansiktet också. Jackes senaste video som är en QnA med henne kommer det upp att hon har 12 stycken tatueringar, skulle inte förvåna mig om en av dem sitter i svanken det luktar wt. Allting kanske är ett pr-trick? tvivlar dock på detta då Chrille tårar upp i sin video.

https://www.youtube.com/watch?v=0g-Hjnave5s Chrilles video ang detta.
https://www.youtube.com/watch?v=4rqWk5vUtxQ Jackes svarsvideo på Chrilles video.
https://www.youtube.com/watch?v=mcj5VUUUORU&t=567s Jacke och Jessicas QnA

// God jul på er flashbackare

Jackes tjej verkar riktigt trevlig!
2018-12-24, 00:20
Medlem
TryhardPolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Jackes tjej verkar riktigt trevlig!

Glömde tillägga att hon skrev till Chrille FÖRST då han sa att han redan var i ett förhållande gick hon vidare och skrev till Jacke, något är det som inte stämmer med denna kvinna. När Chrille tvingas välja bort sin bror pga hans brud är det VERKLIGEN något som inte stämmer. Jacke lägger även skulden på Chrille för att hans förra väldigt långa förhållande tog slut, herregud stackars Chrille säger jag bara!
Senast redigerad av TryhardPolice 2018-12-24 kl. 00:21. Anledning: Stavning
2018-12-24, 01:03
Medlem
Citat:
Glömde tillägga att hon skrev till Chrille FÖRST då han sa att han redan var i ett förhållande gick hon vidare och skrev till Jacke, något är det som inte stämmer med denna kvinna. När Chrille tvingas välja bort sin bror pga hans brud är det VERKLIGEN något som inte stämmer. Jacke lägger även skulden på Chrille för att hans förra väldigt långa förhållande tog slut, herregud stackars Chrille säger jag bara!

Jag kollade hela Chrilles video nu, fan tycker synd om honom. Han verkar riktigt illa berörd över hela den här situationen.
2018-12-24, 01:05
Medlem
TryhardPolices avatar
Citat:
Jag kollade hela Chrilles video nu, fan tycker synd om honom. Han verkar riktigt illa berörd över hela den här situationen.

Ja precis, måste vara något riktigt off med nya bruden.
2018-12-24, 01:10
Medlem
Citat:
Ja precis, måste vara något riktigt off med nya bruden.

Det lär komma fram snart.
2018-12-24, 01:13
Medlem
TryhardPolices avatar
Citat:
Det lär komma fram snart.

Troligen inte från Chrille om inte Jacke slänger ur sig/gör något absurt då han uppenbarligen fortfarande älskar sin bror. Vem vet kanske flashback kan rota fram något.
2018-12-24, 01:15
Medlem
Citat:
Troligen inte från Chrille dock om inte Jacke slänger ut sig/gör något absurt då han uppenbarligen fortfarande älskar sin bror. Vem vet kanske flashback kan rota fram något.

Ja det finns garanterat medlemmar som sitter på info om henne.
2018-12-24, 01:30
Medlem
Ja jag vet vem hennes ex är. Han och Jessica har bott på en mindre gård med djur. Han ”T*mmy” jobbar som lastbilschaufför och är en riktig pundare med tatueringar i ansiktet och hela kroppen. Jessica har jobbat som undersköterska och tillsammans har de ett hus på värde 2 millar, hästar, 3 hundar, en dotter som för övrigt inte är T*mmys barn, ett helt gäng får, hönor och kor också tror jag.

Att de hållt på med nått fuffens är det inte tvekan om då låginkomsttagare som dom är aldrig skulle ha råd med dethär, Jessica har flashat med RS7or och sportbilar också.

Nu har hon blivit dumpad och blivit desperat efter en ny kille, det tog henne 3 veckor från att T*mmy dumpar henne till hon blev tillsammans med jacke.

Jag vet hatt dethär inte är en bra tjej för jacke. Han är inte den killen. Nu har han börjat tatuera halsen och händerna också säkert för att Jessica tycker det är sexigt med tanke på hennes tidigare val av partners.

Skulle inte förvåna mig om dom fortfarande knullar när Jessica är i Västerås då hennes ex brukar hänga där rätt ofta.

*= O
Senast redigerad av Diablitozastava 2018-12-24 kl. 01:37.
2018-12-24, 01:42
Medlem
TryhardPolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava
Ja jag vet vem hennes ex är. Han och Jessica har bott på en mindre gård med djur. Han ”T*mmy” jobbar som lastbilschaufför och är en riktig pundare med tatueringar i ansiktet och hela kroppen. Jessica har jobbat som undersköterska och tillsammans har de ett hus på värde 2 millar, hästar, 3 hundar, en dotter, ett helt gäng får, hönor och kor också tror jag.

Att de hållt på med nått fuffens är det inte tvekan om då låginkomsttagare som dom är aldrig skulle ha råd med dethär, Jessica har flashat med RS7or och sportbilar också.

Nu har hon blivit dumpad och blivit desperat efter en ny kille, det tog henne 3 veckor från att T*ommy dumpar henne till hon blev tillsammans med jacke.

Jag vet hatt dethär inte är en bra tjej för jacke. Han är inte den killen. Nu har han börjat tatuera halsen och händerna också säkert för att Jessica tycker det är sexigt med tanke på hennes tidigare val av partners.

Skulle inte förvåna mig om dom fortfarande knullar när Jessica är i Västerås då hennes ex brukar hänga där rätt ofta.

Fyfan, då klargör det lite om vad Chrille pratade om. Av att tolka verkar han veta mer grövre saker dock. Så synd om Chrille som bara vill sin bror väl. Nu förstår man även varför Chrille inte vill ha något med henne att göra speciellt på kanalen, det skulle ju för fan förstöra deras varumärke något otroligt! Dem skall ha sagt att dem har gått vidare från det förflutna och att alla gjort dumma saker i sina unga år, men det här kan väl inte vara äldre än ett/några år. Ja riktigt synd hur blind Jacke är, han är nog inne i någon mörk period av sitt liv och dämpar allt med detta förhållandet. Han skulle kunnat få så mycket bättre än vad han har, synd.
2018-12-24, 01:50
Medlem
Citat:
Fyfan, då klargör det lite om vad Chrille pratade om. Av att tolka verkar han veta mer grövre saker dock. Så synd om Chrille som bara vill sin bror väl. Nu förstår man även varför Chrille inte vill ha något med henne att göra speciellt på kanalen, det skulle ju för fan förstöra deras varumärke något otroligt! Dem skall ha sagt att dem har gått vidare från det förflutna och att alla gjort dumma saker i sina unga år, men det här kan väl inte vara äldre än ett/några år. Ja riktigt synd hur blind Jacke är, han är nog inne i någon mörk period av sitt liv och dämpar allt med detta förhållandet. Han skulle kunnat få så mycket bättre än vad han har, synd.

Emmy var ju inte den snyggaste eller skarpaste flickan så när det plötsligt dyker upp en kåt docka med stora pattar så klart jacke tar chansen. Han blir blind och kan inte se det Chrille ser.

Låt han knulla av sig så kanske han fattar vinkeln snart, om inte jessi blir på smällen och jacke blir farsa förståss Hon är inte den som gör abort.

Sen vill jag gärna veta vad hon är dömd för i tingsrätten, hon finns med på lexbase nämnligen. Kan vara de bedrägerier hon och Tommy hållit på med.
Senast redigerad av Diablitozastava 2018-12-24 kl. 01:57.
2018-12-24, 01:53
Medlem
Christoffer sa i ett video klipp att hon har en dom i lexbase. Läser man den skulle man förstå hans oro lite mer enligt honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in