2019-01-06, 21:41
Medlem
"back
för 1 år sedan
Man kan nästan fatta att crille går på droger efter att ha tittat på den här videon "
"hello man
för 1 år sedan
Dont do drugs kids"
https://www.youtube.com/watch?v=FerCFdwnZQI Ironi

Men kul att Jocke hittat tillbaka till sina bröder (förutom Jacke nu då...) https://www.youtube.com/watch?v=etKyV1GJNAo
2019-01-06, 21:44
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=etKyV1GJNAo
Runt 4:20 "Han tar droger" (Chrille)
2019-01-06, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugnare
Har du några footages av periscope liven eller annat smaskigt material?
Allt uppskattas!

Jag har en hel del. Återkommer!
2019-01-06, 22:35
Medlem
Jag är nog lite efter nu, men bara läst hittills och inte tänkt att skriva något. Såg en bild någon sida tillbaka där J kommenterat å i stil med undrar varför det är så farligt att hon velat dejta tex Crille men vad jag vill minnas säger hon i Jackes live att hon hon kontaktat Crille pga en kamera hon ville sälja?
Ser man mer en en grej som kommer ut så stämmer inget, men just dom här småsakerna verkar ingen snappa upp. Kanske just för att det tycks vara småsaker?
2019-01-06, 22:41
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsJune
Jag är nog lite efter nu, men bara läst hittills och inte tänkt att skriva något. Såg en bild någon sida tillbaka där J kommenterat å i stil med undrar varför det är så farligt att hon velat dejta tex Crille men vad jag vill minnas säger hon i Jackes live att hon hon kontaktat Crille pga en kamera hon ville sälja?
Ser man mer en en grej som kommer ut så stämmer inget, men just dom här småsakerna verkar ingen snappa upp. Kanske just för att det tycks vara småsaker?

Det är många som snappat upp hennes lögner. Hon lurade i Jacke att hon gick på kostschema när det började träffas som hon senare glömt att hon sagt..

Jackes Q/A är nedtagen nu.. Nu borde han väl vakna tycker man.
2019-01-06, 22:58
Medlem
kan nån skriva till jessi o fråga om hon behöver bilder som påminelse om hur hon var helt väck o hög o höll på att ha sex live? sedan trillade hon på glas skar sig och började äta glaset samtidigt som två hundar sprang runt dem helt oroliga. Detta var knappt ETT år sen! Absolut inte tre år sen!
2019-01-06, 23:16
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fysik34
kan nån skriva till jessi o fråga om hon behöver bilder som påminelse om hur hon var helt väck o hög o höll på att ha sex live? sedan trillade hon på glas skar sig och började äta glaset samtidigt som två hundar sprang runt dem helt oroliga. Detta var knappt ETT år sen! Absolut inte tre år sen!

Lägg upp dom här istället..
2019-01-06, 23:38
Medlem
Lägg upp här, eller skicka pm
2019-01-06, 23:49
Medlem
Någon som sitter på filmen där hon skär sig ? Sjukt att hon ska vara mamma och betér sig sådär. Tragiskt.
2019-01-07, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zykzyko
Jag har en hel del. Återkommer!

Återkom. Skulle behövas!
2019-01-07, 00:18
Medlem
Vad jobbar Chrille med? Om jag förstått det rätt jobbar Jacke med att lackering men jag har aldrig riktigt förstått vad Chrille jobbar med då enligt uppgifter (från videos) tjänar Chrille betydligt mer än Jacke trots att båda jobbar inom industrin.
2019-01-07, 00:33
Medlem
Herregud vilken utveckling det här är, riktigt sorgligt att se. Vilken briljant kommande generation vi verkar få - börjar likna filmen Idiocracy...

Riktigt äckligt dessutom av andra Youtubers att försöka profitera på detta.
Senast redigerad av pogba 2019-01-07 kl. 00:36.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in